Andalusierinnen sind nicht von schlechten Eltern. In Sevilla Andalusien lässts sichs leben. Fussball verückte Stadt, 300 Sonnentage im Jahr, In der Stadt ist immer was los, gute Tapas und Jamon Serrano.radioactiv hat geschrieben:stimmt - hatte ich auch gedacht. doch zuerst dachte ich: JA! ich mag es dir gönnen Steini! geile liga und geile stadt und geiles team. und wirst eine feurige spanierin kennenlernen :-)
Markus Steinhöfer
-
- Erfahrener Benutzer
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Er ist bereits mit einer Italienerin verlobt...radioactiv hat geschrieben:stimmt - hatte ich auch gedacht. doch zuerst dachte ich: JA! ich mag es dir gönnen Steini! geile liga und geile stadt und geiles team. und wirst eine feurige spanierin kennenlernen :-)

(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Was du wieder alles weisch...Basler_Monarch hat geschrieben:Er ist bereits mit einer Italienerin verlobt...![]()
Im Prinzip miesst meh jetzt fascht ä Steini-Trikot vo Sevilla bsorge: Legendääääär

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Yupp... zuedem stoht's uf dr Betis-Site, dass er sich rasch wird iigwöhne, well er scho Englisch und Italienisch cha.Domingo hat geschrieben:Was du wieder alles weisch...
Im Prinzip miesst meh jetzt fascht ä Steini-Trikot vo Sevilla bsorge: Legendääääär![]()
Und sini Italienischi Fründin sig ein vo de Gründ für sini Fremdsprochekenntnis.. No würdi's au mitem Spanisch erfolgriich laufe..
Aber warum schribe mir nid alli im "Ehemolige"-Thread??!
Ich ha scho x vrsüech gstartet jewils ohni Erfolg.
Apropos, gönn ihm dr Wechsel über 3 Johr sehr! Isch an sich e solid gfüehrte Verein, wo sich nachem Denilson eigentligg nie meh zu fescht usem Fenschter glehnt het.. Und d'Stadt sell wirkligg dr Hammer si

Ha ich gester scho gluegt aberDomingo hat geschrieben:Was du wieder alles weisch...
Im Prinzip miesst meh jetzt fascht ä Steini-Trikot vo Sevilla bsorge: Legendääääär![]()
1.) het är gester mo kai Nr. Kha
2.) ha ich uff dere Spanische Syyte nit use gfunde, wie meh e Trikot mit Nr. & Name bstellt
Aber meh könnt jo e Gruppe bstellig mache.
Die würde nit schlächt luege, wenn bstellig mit 50 Steini Shirts us Basel würd kho!

- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Bei einigen Usern fühlt es sich wahrscheinlich so an als wäre ihnen die Freundin davon gelaufen und nun können sie sich nicht damit abfinden sie als EX oder Ehemalige zu bezeichnen...Basler_Monarch hat geschrieben: Aber warum schribe mir nid alli im "Ehemolige"-Thread??!
Ich ha scho x vrsüech gstartet jewils ohni Erfolg.

Wenn einer schon einen persönlichen Thread hat, ist es doch übersichtlicher und Infos sind einfacher zu finden, wenn man in diesem weiterschreibt, nicht ? Oder ist die Betonung auf "ehemalig" so ausserordentlich wichtig ?Basler_Monarch hat geschrieben:...Aber warum schribe mir nid alli im "Ehemolige"-Thread??!...
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Meinungssache, vielleicht bin ich einfach etwa zu pingelig gewesen, was das angeht ....nobilissa hat geschrieben:Wenn einer schon einen persönlichen Thread hat, ist es doch übersichtlicher und Infos sind einfacher zu finden, wenn man in diesem weiterschreibt, nicht ? Oder ist die Betonung auf "ehemalig" so ausserordentlich wichtig ?

Weiterhin bleib ich bei meiner Aussage: "viel Glygg in Schbanie, liebe Steini"

- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Wie seit meh "en glatte" uf Schbanisch??!Mampfi hat geschrieben:Ich wünsch em Steini in Spanie alles Guete und hoff, är isch dört au e Glatte![]()
Machs guet, i ha Di immer möge.
... und "Latte"?! (( nei nid die Latte, sondern ... d'Torumrandig ))
Das gönni em Steiofe richtig. Hätti zwar überhaupt nid erwartet, abr isch notürlig super. Wennde vomne Vrein ussortiert wirsch, sälber abr nid willsch go isch das allwä ziemlig hart für d psyche. Drum um so besser, dass es grad eso klappt het. Ich hätt ender drmit grächnet, dass är zu Greuther Fürth odr ähnlich wächslet, abr um so geiler. Mol luege wie oft, dass är dört zum ihsatz kunnt und ob är sich ka duresetze. Je nach däm gits denn in drei Johr e riese Rückholaktion 

- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
ja, hätte auch eher damit gerechnet das er zu Erzgebirge Aue oder VfR Aalen wechselt...cantona hat geschrieben:Das gönni em Steiofe richtig. Hätti zwar überhaupt nid erwartet, abr isch notürlig super. Wennde vomne Vrein ussortiert wirsch, sälber abr nid willsch go isch das allwä ziemlig hart für d psyche. Drum um so besser, dass es grad eso klappt het. Ich hätt ender drmit grächnet, dass är zu Greuther Fürth odr ähnlich wächslet, abr um so geiler. Mol luege wie oft, dass är dört zum ihsatz kunnt und ob är sich ka duresetze. Je nach däm gits denn in drei Johr e riese Rückholaktion![]()
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
na - es isch jo scho klar, dass dr steini nid grad dr taläntiertischti fuessballer unter dr sunne isch - aber "ladehieter" etc. isch jo au genauso falsch.Jimmi-Goal hat geschrieben:Selbst die grössten Ladenhüter des Fc Basel finden noch irgendwie Unterkunft in der Primera Divison oder wie bei Zoua in der Bundesliga. Dies spricht für die grosse Qualität des Fc Basel.
ych wünsch ihm uf jede fall viel erfolg und wenig bängglisitze!
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!
2-3 gueti Spiel vo im bi Betis und er spielt noch dr Winterpause bi Barcelona als ersatz für dr Alvessirpfli hat geschrieben:na - es isch jo scho klar, dass dr steini nid grad dr taläntiertischti fuessballer unter dr sunne isch - aber "ladehieter" etc. isch jo au genauso falsch.
ych wünsch ihm uf jede fall viel erfolg und wenig bängglisitze!

- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
Jo, also iberdryybe muesch es au nit. Dr Steini isch lang bi us Stammspiiler gsi und au dr Zoua isch zue Yysätz ko, v.a. als 3. Stürmer wo mer no vermehrt miteme 2-Maa-Sturm gspiilt hänn.Jimmi-Goal hat geschrieben:Selbst die grössten Ladenhüter des Fc Basel finden noch irgendwie Unterkunft in der Primera Divison oder wie bei Zoua in der Bundesliga. Dies spricht für die grosse Qualität des Fc Basel.
In dr Räscht-Schwyz wäre baidi wohl unbestritte in allne Clubs Stammspiiler...
B A S E L
http://newsticker.sueddeutsche.de/list/id/1472547Steinhöfer hatte mit dem FC Basel in den vergangenen zweieinhalb Jahren dreimal die Schweizer Fußball-Meisterschaft gewonnen, eine Verlängerung seines auslaufenden Vertrages lehnte er jedoch ab.

-
- Erfahrener Benutzer
Ist bestimmt toll für Steini, jedoch frage ich mich, was an Betis Sevilla so toll ist? Ist jetzt weissgott nicht der Überverein in La Liga. Steini hätte meiner Meinung nach bei jedem Buli-Verein in der unteren Tabellenhälfte kicken können. Betis hatte zwar nun jetzt EINE tolle Saison, diese gilts jedoch erst einmal zu bestätigen.... Sonst halt ebenfalls ähnliches Niveau wie die schlechteren Teams in der BuLi.
Die letzten 6-8 Jahr war Betis auf alle Fälle nicht sooooo toll.
Auf alle Fälle, Good Luck in Sevilla. Grüss Rakitic bei deinem Stadtrivalen
Auf alle Fälle, Good Luck in Sevilla. Grüss Rakitic bei deinem Stadtrivalen

Wenn i könnt ussueche zwüsche betis und ein vo de untere buli-verein würdi klar betis vorzieh... er het jetzt johrelang in dütschland, östrich und dr schwiz gspielt, denn nach sevilla könne go 3 johr fuessball spiele und guet läbe isch doch toll und sicher e willkommeni abwächsligDoppelchnopf hat geschrieben:Ist bestimmt toll für Steini, jedoch frage ich mich, was an Betis Sevilla so toll ist? Ist jetzt weissgott nicht der Überverein in La Liga. Steini hätte meiner Meinung nach bei jedem Buli-Verein in der unteren Tabellenhälfte kicken können. Betis hatte zwar nun jetzt EINE tolle Saison, diese gilts jedoch erst einmal zu bestätigen.... Sonst halt ebenfalls ähnliches Niveau wie die schlechteren Teams in der BuLi.
Auf alle Fälle, Good Luck in Sevilla. Grüss Rakitic bei deinem Stadtrivalen![]()
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
"Mi sueño es estar en el Mundial, pero tengo claro que primero tengo que jugar aquí, ser titular y demostrar que soy un jugador valido, y si lo consigo, ir al Mundial es un sueño, sabiendo lo difícil que es jugar en la selección alemana", ha dicho Steinhöfer.
Hoffe mal es passiert das Wunder und Steni geht mit nach Brasilien.
Hoffe mal es passiert das Wunder und Steni geht mit nach Brasilien.