Gits e Choreo drzue?basler hat geschrieben:gits eigentlich e liveticker us em krankehuus?

S tönt amigs als würd s Ziel die totali Argentina-Rückhol-Furore im Team si, bis d Startelf so ähnlich usseht:händsche hat geschrieben:das wird dängg jetzt au über mehreri johr plant. Dorum het dr franco jetzt wiedr si comeback geh und sobald dr sommer weg isch kunnt er (nid z verwechsle mit ER) wiedr.
vielleicht häts ja auch noch ein plätzchen für bobadilla ;-)black/white hat geschrieben:S tönt amigs als würd s Ziel die totali Argentina-Rückhol-Furore im Team si, bis d Startelf so ähnlich usseht:
Costanzo, Sauro, Abraham, Gelabert, Delgado, Rossi, Gimenez, Carignano und no drei Verröter us dr Schwyz![]()
Da stelle ich mir die Frage: warum wurde er damals als captain eigentlich aus Istanbul vertieben? Wechsel im management oder was wars?1893er hat geschrieben:Auch in Istanbul locker Kult Status erreicht
Är isch verletzt gsi und durch das nit uff d setz liste für d Süper Lig kho und au nit für d CL gmäldet worde. Wo är den wieder fit gsi isch hets kai Platz meh für Ihn kha.Laca hat geschrieben:Da stelle ich mir die Frage: warum wurde er damals als captain eigentlich aus Istanbul vertieben? Wechsel im management oder was wars?
Hab gerade am Sonntag mit einem Basikas Fan gesprochen, er war stark enttäuscht, dass ER damals gehen musste und war der Meinung, dass ER spitze war und danach fehlte.Laca hat geschrieben:Da stelle ich mir die Frage: warum wurde er damals als captain eigentlich aus Istanbul vertieben? Wechsel im management oder was wars?
Und almerares wäre noch zu nennen. Dann wären die elf komplett. Gäb ne ziemlich offensive MannschaftLatteknaller hat geschrieben:vielleicht häts ja auch noch ein plätzchen für bobadilla ;-)
da wäre auch noch francisco guerrero. und natürlich pipi als captain.
Pippi sieht sich selber jedoch eher teils auf dem Flügel weshalb er auch den 2-Mann-Sturm bevorzugt!Rhymaa hat geschrieben:Hahaha
Sicher mol zum Flügel wiä eigentlig fast jedä Stürmer ussert dr Pipi
Der Rasierer.Rhymaa hat geschrieben:das do findi halt au Weltklasse. Vorallem hani öbbis in Erinnerig, dass är versproche het, d'Stricher z'versängge.
http://www.youtube.com/watch?v=0cj7naY83FE
Und diä Stimmig isch jä wohl arschgeil in däm Stadion. Hoff bi uns tschäpperets au mol so, wenn ÄR wider trifft!
D'Kehrsite vo dr Medalliä isch wirklich, dass bi de zuekünftige Transferperiodene keine meh mit sinerä sichere Quelle ka cho. Egal ob dr Delgado in Bottmige es Huus kauft het. Oder ob eine usem nöcherä Umfäld gseit het, är kunnt. Oder är isch vor dr Gschäfftsstell gsichtet worde. Oder mä het ihn im IKEA gseh ihkaufe oder oder oder
Aber zum Glück gits no dr Pablo Aimar, Roman Riquelme oder ä Mladen Petric![]()
Ych wär für Webcam mit Livestream diräggt us em Spital z'Buenos Aires... unde links blände mr denn d'Vitalwärt vo dr Señora Delgado ins Bild ii, zur bessere Berächnig vo de Wehe.Basler_Monarch hat geschrieben:D'Frau Delgaldo-Rossi isch jo hochschwanger...
Jetzt bruche mir en "Insider" (am beschte vo dr Klinik dert undde) wo seit, wenn sie d'Wehe het![]()
Het ebber e Gonddaggd?![]()
So a la Formel 1 uff SKYTrekbebbi hat geschrieben:Ych wär für Webcam mit Livestream diräggt us em Spital z'Buenos Aires... unde links blände mr denn d'Vitalwärt vo dr Señora Delgado ins Bild ii, zur bessere Berächnig vo de Wehe.![]()
richtig, almerares. ich wusste, da war noch einer...roberto hat geschrieben:Und almerares wäre noch zu nennen. Dann wären die elf komplett. Gäb ne ziemlich offensive Mannschaft![]()