Transfergerüchte 2013/2014
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Also, has bis jetzt nid zur Red brocht; und es isch kei Seich!repplyfire hat geschrieben:Ich mach do au mol wiiter:
E Bekannte vo mim Unggl in Dütschland het ghört, dass Bayern, sofern dr Thiago kunnt, dr Shaq für e Johr an Basel will uslehne zwäggs Spielpraxiserwiiterig, drum sig au das Thema mit em Delgado no biz in dr Schweebi.
Nach em BVB Match lauft dr Erdin Shaqiri mitmne Kolleg bi dr Mercedes Garage verbi (zum Bewiis: kurzi Jeans-Hose und rosa Kurzarmhemd) und spricht positiv übere FC Basel, in etwa so: ... Basel sig halt scho e ... und trotz em Resultat .. (besser ich schribs nid us, well suscht zerrisse dir mich do inne).
Trotzdem glaub ich kein Deut, dass dr XS jetzt uf Basel sell cho.
Bi aber positivscht überrascht, dass d'Familie Shaqiri sich no so noch zem FCB fühlt.
Irgendwenn wird dr XS zrugg cho und unsere absolute Messias werde!
Min Respekt het d'Familie Shaqiri bereits - genau eso respektvoll wie sie mitem FCB zu XS's aktive Zitte bi uns, führe sie das eso witer. Somit: e grosses "Daumen hoch" vom Monarch

(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Und vo wo genau het dä das ghört? Vomne Bekannte vo eim, sim Onkel sini Tochter, dere ihrem Vater sim Grossvater, däm sim Änkel sin Kolleg, vo däm sim Onkel...?repplyfire hat geschrieben:Ich mach do au mol wiiter:
E Bekannte vo mim Unggl in Dütschland het ghört, dass Bayern, sofern dr Thiago kunnt, dr Shaq für e Johr an Basel will uslehne zwäggs Spielpraxiserwiiterig, drum sig au das Thema mit em Delgado no biz in dr Schweebi.
Sorry, aber do inne isch zum Thema Delgado scho so vill Scheiss verzellt worde do glaubt dir das ohni genaueri Informatione keine.
Ein Kanton Basel!
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Balotelli, wo?Balotelli hat geschrieben:Delgado mit Boba im MC Donald am Big Mac mit Pommes am fresse.![]()
In wellem McDonalds?
Um welli Ziit?
Würd suscht evtl grad dert ane fahre. Ha grad frei, ... und scheu de Kontakt nid.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Dr Erdin isch immer wenner zit het im Joggeli aztreffe, das isch nüt neus. Er goht au praktisch fast jedes Heimspiel vo dr U21 go luege.Basler_Monarch hat geschrieben:Also, has bis jetzt nid zur Red brocht; und es isch kei Seich!
Nach em BVB Match lauft dr Erdin Shaqiri mitmne Kolleg bi dr Mercedes Garage verbi (zum Bewiis: kurzi Jeans-Hose und rosa Kurzarmhemd) und spricht positiv übere FC Basel, in etwa so: ... Basel sig halt scho e ... und trotz em Resultat .. (besser ich schribs nid us, well suscht zerrisse dir mich do inne).
Trotzdem glaub ich kein Deut, dass dr XS jetzt uf Basel sell cho.
Bi aber positivscht überrascht, dass d'Familie Shaqiri sich no so noch zem FCB fühlt.
Irgendwenn wird dr XS zrugg cho und unsere absolute Messias werde!
Min Respekt het d'Familie Shaqiri bereits - genau eso respektvoll wie sie mitem FCB zu XS's aktive Zitte bi uns, führe sie das eso witer. Somit: e grosses "Daumen hoch" vom Monarch![]()
Das mit em Thiago zue Bayern isch no kaini 48 Std. in de Medie, dass muess verdammi schnäll bi dim unkle akoh sy ( oder isch är im Bayern Vorstand?).repplyfire hat geschrieben:Ich mach do au mol wiiter:
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Find ich sympathischBalotelli hat geschrieben:Dr Erdin isch immer wenner zit het im Joggeli aztreffe, das isch nüt neus. Er goht au praktisch fast jedes Heimspiel vo dr U21 go luege.

- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
... has mr doch denkt, das eine füre chunt und ebbis an mim Biitrag uszsetze hetBaseI_Ost hat geschrieben:Und was genau söll do dra dr Bewiis si?![]()

Somit: kemme mr lieber back to topic, well denn bisch du wieder zfriede, oder passt dir das aunid

Was wunderscht di au? Bi all däm unnötige Scheiss wo de scho zum Thema Delgado postet hesch.Basler_Monarch hat geschrieben:... has mr doch denkt, das eine füre chunt und ebbis an mim Biitrag uszsetze het
Somit: kemme mr lieber back to topic, well denn bisch du wieder zfriede, oder passt dir das aunid![]()
??!

Ein Kanton Basel!
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Ach grad eso "lieb" tuesch mi aafahreBaseI_Ost hat geschrieben:Was wunderscht di au? Bi all däm unnötige Scheiss wo de scho zum Thema Delgado postet hesch.![]()

Armselig, welli mi nid cha erinnere di jemols (und au anderi User) so aagfickt z'ha...
Wie au immer: uf e Ignor-List chunnsch bi mir deswege no lang nid, well dini Biträg mitunter doch sehr interessant sind.

Wünsch dr trotzdem no e gschmeidige Fritig

Servus,
dr Monarch.
Habe ich was Anderes gesagt? Ich habe nirgends was von Liebe zum FCB und der Region geschrieben ... hier nochmals mein Text und dann kannst Du kurz die Stelle anstreichen, in der ich was von Liebe schreibe:Mundharmonika hat geschrieben:Auf die Gefahr hin, dass auch ich mich wiederhole, aber ich glaube, da interpretieren gewisse User zuviel rein. Ausländische Spieler kommen zum FCB, weil das Gesamtpaket für sie stimmt (pünktliche Lohnzahlungen, seriös geführter Club, angenehmes Umfeld, gutes Sprungbrett für grössere Clubs dank regelmässigen internationalen Auftritten u.ä.), aber dass sie mit Basel und der Region eine spezielle Liebe verbindet, halte ich für übertrieben.
Hier noch ein Auszug des Interviews mit Safari. Das hat nichts mit Liebe zu tun, sondern die Aussage spricht (ich wiederhole mich) für die Region:Nach Safari ist Delgado der zweite ausländische Spieler, der wieder gerne zum FCB zurückkommen würde, weil es ihm im Club und in Basel gefällt. Dass Fussballer aus der Region zurückkommen ist eigentlich fast logisch - dass dies nun auch Spieler mit fremden Wurzeln machen spricht für den FCB und die Region Basel!
Quelle: http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... --16967103Und «happy» ist Familie Safari am Rheinknie. «Meine Frau hat die Zeit in Basel sehr genossen. Wir haben zwei Jungs – 18 Monate alte Zwillinge – und da ist auch das Thema Sicherheit wichtig.» Und dann verrät er: «Es war Ivana, die eigentlich den Entscheid, nach Basel zurückzukehren, gefällt hat.» Und fügt verschmitzt an: «Diesen Wunsch habe ich ihr sehr gern erfüllt.»]
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
AW: Transfergerüchte 2013/2014
Lügen waren da nie dabei.BaseI_Ost hat geschrieben:Was wunderscht di au? Bi all däm unnötige Scheiss wo de scho zum Thema Delgado postet hesch.![]()
Im Unterschied zu anderne...
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Danke LacaLaca hat geschrieben:Lügen waren da nie dabei.
Im Unterschied zu anderne...

Ich versuche wirklich erpicht, keine Unwahrheiten zu posten. Und bei den Dingen, über welche ich mir im Unklaren bin, weise ich immer ausdrücklich darauf hin (siehe wortwörtliche Aussage vom Valentin, welche mir aus dem Kontext zu Ohren kamen, nebst dem Fakt, dass ich einen verdienten, aktuellen FCB-Spieler früher mal als Zimmerkollege im Verein hatte

Bin doch nicht dumm, meinen Ruf als User zu beschmutzen

Was mich aber nicht davon abhält für einen möglichen Delgado-Zuzug (fast übereifig) zu "weibeln" ...

- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Wegen?basler hat geschrieben:dr erdin isch eh nur e witzfigur![]()
Kläre mich (uns) bitte anhand konkreter Infos auf.
Ich frage dich, weil er auf mich einen anderen Eindruck macht - aber ich kenne ihn leider nicht persönlich.
Du evtl. schon.
eine wo im migros d verkaufslehr gmacht het, d lehr nur knapp bestande het, irgendwie 24 johr alt isch und meint ka do dr beroter spiele und verträg go ushandle mit grosse verein isch e witzfigur. und ha au scho persönlich erfahrig ka mit ihm und sine kollege...
bi mir sicher dass im hintergrund e andere d fäde zieht und er vorne dure die stell het.
bi mir sicher dass im hintergrund e andere d fäde zieht und er vorne dure die stell het.
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Ah, ok.basler hat geschrieben:eine wo im migros d verkaufslehr gmacht het, d lehr nur knapp bestande het, irgendwie 24 johr alt isch und meint ka do dr beroter spiele und verträg go ushandle mit grosse verein isch e witzfigur. und ha au scho persönlich erfahrig ka mit ihm und sine kollege...
Trotzdem heter sich (als Exponent vo dr Familie und sim Brueder) nie negativ in dr Öffentlichkeit vrhaltet - und ich denk (gang mol drvo us) dass er au mitverantwortlich isch, dass dr XS nid bim erschtbescht Aagebot ufe Wegzug drängt het.

Und das rechnich dene hoch (sehr hoch) aa!
Ach, komm Nobby! Ich finde, du hast stets deine Meinung vertreten und gut begründet. In den meisten Fällen deckte sich diese mit meiner. Somit war es gut, musste ich nicht meinen Senf abgeben, da du dies für mich erledigt hast. Auch im Fall Delgado bin ich eher skeptisch (wobei der Vorstand hoffentlich weiss, zu welchen Konditionen es Sinn macht, IHN zurückzuholen).Nobby Stiles hat geschrieben:wenn man die Meinung des Mainstreams vertritt, dann darf man x Mal einen Beitrag schreiben, wenn man dagegen ist, dann wird man
für jeden Beitrag einfach niedergemacht. Nein, in diesem Forum wird nur eine einzige Meinung geduldet. Und die Aussage: wie jeder soll seine eigene Meinung vertreten können, ist nur geheuchelt. Ihr lest nichts mehr von mir.
Ich denke, andere User wurden schon schlimmer beschimpft als du und sind immer noch On-Line. Schlaf doch 1-2 Mal drüber und komm wieder zurück.
wenn me s umepose mit em xherdan sine autos nit drzue zellt okBasler_Monarch hat geschrieben:Ah, ok.
Trotzdem heter sich (als Exponent vo dr Familie und sim Brueder) nie negativ in dr Öffentlichkeit vrhaltet - und ich denk (gang mol drvo us) dass er au mitverantwortlich isch, dass dr XS nid bim erschtbescht Aagebot ufe Wegzug drängt het.
Und das rechnich dene hoch (sehr hoch) aa!

Und trotzdem ischer au wenn nur e Migros Lehr überall in dr Medie drbi. Im gegesatz zu dir wo ( villicht hesch du jo irgend e MBA) hett ers scho viel witter brocht als du dir jemals chasch erträume. Er und si Brueder händ usgsorgt.basler hat geschrieben:eine wo im migros d verkaufslehr gmacht het, d lehr nur knapp bestande het, irgendwie 24 johr alt isch und meint ka do dr beroter spiele und verträg go ushandle mit grosse verein isch e witzfigur. und ha au scho persönlich erfahrig ka mit ihm und sine kollege...
Vo Migros Verkäufer zum Y-Promi dasch isch emol e ufstig.
Isch jo logisch dass er au e stück vom Shak-Kueche will und jetzt e bitz durch gegen chillt. Do Mätschli luege, dört Cüpli Event, Meisterfier, Ibiza Yacht, dicke Mercedes usw. Loh doch dr Erdin das uskoste wenn er sich das cha leiste.
1. bini froh muessi nit in de medie si, für was au?Balotelli hat geschrieben:Und trotzdem ischer au wenn nur e Migros Lehr überall in dr Medie drbi. Im gegesatz zu dir wo ( villicht hesch du jo irgend e MBA) hett ers scho viel witter brocht als du dir jemals chasch erträume. Er und si Brueder händ usgsorgt.

2. ob mes witter brocht het im läbe wenn me e eroflgriiche brueder het wo eim s gäld git woog ich mol z bezwiifle

ha eifach mitem obere nur welle irgendwelchi grücht widerlege. wenn dr erdin im joggeli miteme heusler würd umelaufe wär s letste wo s thema wär bi däne beide e neue vertrag mitem xherdan uszhandle...
Wie kann man solch wirrem Zeug auch nur halbwegs Glauben schenken!?repplyfire hat geschrieben:Ich mach do au mol wiiter:
Was wissen denn die von Delgado? MED will man längerfristig verpflichten und nicht nur für ein Jahr, bis Shaqiri wieder weg wäre.
Das ist keine Ente, das ist eine quackende Flugschule.
Also wo bitte hets dä wit brocht?Balotelli hat geschrieben:Und trotzdem ischer au wenn nur e Migros Lehr überall in dr Medie drbi. Im gegesatz zu dir wo ( villicht hesch du jo irgend e MBA) hett ers scho viel witter brocht als du dir jemals chasch erträume. Er und si Brueder händ usgsorgt.
Vo Migros Verkäufer zum Y-Promi dasch isch emol e ufstig.
Isch jo logisch dass er au e stück vom Shak-Kueche will und jetzt e bitz durch gegen chillt. Do Mätschli luege, dört Cüpli Event, Meisterfier, Ibiza Yacht, dicke Mercedes usw. Loh doch dr Erdin das uskoste wenn er sich das cha leiste.
Eine wo Glück het, dr richtig Brueder z ha, nid mehr und nid weniger.
Ganz ehrlich: Ich vrstand, dass dr Shaq sim Brueder will e Job gäh und en an sim Erfolg lost teil ha. Und ich ha au nüt gege Lüt wo e Lehr im Detailhandel mache, das isch au e Job wo me Tag für Tag muess krampfe. Abr s wit bringe isch denn doch nomol e biz öppis anders.
Y glaub odr z mindischtens hoffi, dass ca. 90 % in däm Forum meh erreicht hän.