Transfergerüchte 2013/2014

Diskussionen rund um den FCB.
Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

Blutengel hat geschrieben:Es kunnt e gwüssi Unrueh uf :)
Nei, e Hysterie ! I kaa nit verstoh, wie me e Spieler so ka fordere, wo me sit 7 Johr nümme het gseh spiele. Und verpflichtet isch er jo noni.
Und jo, ich vertrau im FCB, dass er alles richtig macht. Kuunt er zum FCB, denn isch es sicher OK, aber Leischtig will i seh, nüt vo er brucht no Zyt. Und kunnt er nit, denn het dr FCB sicher gueti Gründ drführ ka.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Nobby Stiles hat geschrieben:Nei, e Hysterie ! I kaa nit verstoh, wie me e Spieler so ka fordere, wo me sit 7 Johr nümme het gseh spiele. Und verpflichtet isch er jo noni.
Und jo, ich vertrau im FCB, dass er alles richtig macht. Kuunt er zum FCB, denn isch es sicher OK, aber Leischtig will i seh, nüt vo er brucht no Zyt. Und kunnt er nit, denn het dr FCB sicher gueti Gründ drführ ka.
Kei Wunder - das isch au nit eifach e Spieler - sondern ER ;) Säbscht dr Streller isch schinbar ab dere Nochricht usem Hüsli :) Ich post sini Ussag gärn nomol:
Keine Frage, der Argentinier würde den FC Basel sportlich weiterbringen. Darum hofft auch Marco Streller, dass die Rückholaktion klappt. «Es wäre der Wahnsinn, sollte er kommen. Matias ist einer der grossartigsten Spieler, die je in Basel waren», sagt der Captain. Es gebe nur noch wenige klassische Zehner, die mit der Intuition und Genialität eines Delgado gesegnet seien. «Er würde uns im Zentrum noch gefährlicher machen. In der letzten Saison haben wir fast zu oft über die Flügel gespielt», sagt Streller.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Nobby, y schätz jo dini Biträg meischtens. Aber wenn du kei Verständnis für die Hysterie ufbringe chasch, denn hesch eifach kei Härz und keini Emotione. E klassische "pecho frio". D'vorstellig dass der MED je wider in rotblau uflaufe chönnt löst doch bi jedem FCB Fan mit Härz Gänsehut us. Das isch doch scheiss egal öb er an sini alte Leischtige achnüpfe cha oder nid. Scho nur d'vorstellig dass es möglich wär ihn wider hei z'hole isch gnue für Närveflattere. D'Vorstellig nomol eine vo sine Traumpäss oder Freistossgool erläbe z'dörfe isch gnueg. Es goht um IHN, um der MED, alles andere isch scheiss egal, Alte. Rationalität chasch dr in däm Fall chüble. Oder: Dängg mit em FCB-Härz, nie mit dem Chopf!
Mätzli hat geschrieben:Singen im Sitzen ist wie Scheissen im Stehen.

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

Intihuasi hat geschrieben:Nobby, y schätz jo dini Biträg meischtens. Aber wenn du kei Verständnis für die Hysterie ufbringe chasch, denn hesch eifach kei Härz und keini Emotione. E klassische "pecho frio". D'vorstellig dass der MED je wider in rotblau uflaufe chönnt löst doch bi jedem FCB Fan mit Härz Gänsehut us. Das isch doch scheiss egal öb er an sini alte Leischtige achnüpfe cha oder nid. Scho nur d'vorstellig dass es möglich wär ihn wider hei z'hole isch gnue für Närveflattere. D'Vorstellig nomol eine vo sine Traumpäss oder Freistossgool erläbe z'dörfe isch gnueg. Es goht um IHN, um der MED, alles andere isch scheiss egal, Alte. Rationalität chasch dr in däm Fall chüble. Oder: Dängg mit em FCB-Härz, nie mit dem Chopf!
hesch rächt, au ich krieg grad es füechts Höösli wenn i das ghör. MED in Basel, was interessiert mi jetzt no s'schlächte Wätter :D
FC Basel - Rasenmeister 2007

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

D-Balkon hat geschrieben:Worum het eigentlich kein dr elnenny in dr ufstellig?? Für mi einiges besser wie dr serey die
Lusti hat geschrieben:hesch rächt, au ich krieg grad es füechts Höösli wenn i das ghör. MED in Basel, was interessiert mi jetzt no s'schlächte Wätter :D
Scheiss uf Hagel, Wind und Wetter..
Mitem Delgado werde mr "better" ... :eek:
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Ihr steckt mich langsam an mit Eurem "Wahnsinn"... :)

Ich kann mir eigentlich nicht vorstellen oder sagen wir, ich konnte es mir bisher nicht vorstellen, dass Delgado zum FCB zurückkehrt, aber ich wäre der Letzte, der etwas dagegen hätte. Interessant ist, dass ihn diesmal niemand beim Wimpel-Einkauf beobachtet hat. Das heisst, dass er aus einem anderen Grund hier ist.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Mundharmonika hat geschrieben:Ihr steckt mich langsam an mit Eurem "Wahnsinn"... :)

Ich kann mir eigentlich nicht vorstellen oder sagen wir, ich konnte es mir bisher nicht vorstellen, dass Delgado zum FCB zurückkehrt, aber ich wäre der Letzte, der etwas dagegen hätte. Interessant ist, dass ihn diesmal niemand beim Wimpel-Einkauf beobachtet hat. Das heisst, dass er aus einem anderen Grund hier ist.
Er hat vermutlich noch genügend Exemplare vorrätig... ;)

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Mundharmonika hat geschrieben:Ihr steckt mich langsam an mit Eurem "Wahnsinn"... :)

Amigo,
das ist ja die Absicht :)

Spätestens, wenn du aber davon träumen solltest, dann musst du dir die Schrauben anziehen lassen...
Spiele selber mit dem Gedanken mir selber 'nen "Schraubenanzieher" zu suchen :D

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Blutengel hat geschrieben:Kei Wunder - das isch au nit eifach e Spieler - sondern ER ;) Säbscht dr Streller isch schinbar ab dere Nochricht usem Hüsli :) Ich post sini Ussag gärn nomol:
genau, streller schreibt oder sagt "waren".....

;)

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Intihuasi hat geschrieben:Nobby, y schätz jo dini Biträg meischtens. Aber wenn du kei Verständnis für die Hysterie ufbringe chasch, denn hesch eifach kei Härz und keini Emotione. E klassische "pecho frio". D'vorstellig dass der MED je wider in rotblau uflaufe chönnt löst doch bi jedem FCB Fan mit Härz Gänsehut us. Das isch doch scheiss egal öb er an sini alte Leischtige achnüpfe cha oder nid. Scho nur d'vorstellig dass es möglich wär ihn wider hei z'hole isch gnue für Närveflattere. D'Vorstellig nomol eine vo sine Traumpäss oder Freistossgool erläbe z'dörfe isch gnueg. Es goht um IHN, um der MED, alles andere isch scheiss egal, Alte. Rationalität chasch dr in däm Fall chüble. Oder: Dängg mit em FCB-Härz, nie mit dem Chopf!
alles klar. Hesch jo rächt :)

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Nobby Stiles hat geschrieben:alles klar. Hesch jo rächt :)
Ändlich chunsch wider zur "Vernunft" ;)
Mätzli hat geschrieben:Singen im Sitzen ist wie Scheissen im Stehen.

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Blutengel hat geschrieben:Kei Wunder - das isch au nit eifach e Spieler - sondern ER ;) Säbscht dr Streller isch schinbar ab dere Nochricht usem Hüsli :) Ich post sini Ussag gärn nomol:
he, isch jo guet ! Message isch übere koh :)

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Nobby Stiles hat geschrieben:Nei, e Hysterie ! I kaa nit verstoh, wie me e Spieler so ka fordere, wo me sit 7 Johr nümme het gseh spiele.
Es haben ihn nicht ALLE 7 Jahre nicht spielen sehen! Scouting kennsch?
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Nobby Stiles hat geschrieben:alles klar. Hesch jo rächt :)
Danggscheen Nobby :)
Freue mir uns alli zämme, setts klappe.
Und au die Vorfreud (egal wie's denn usgoht) isch e Lebenselixier ;)

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Nobby Stiles hat geschrieben:he, isch jo guet ! Message isch übere koh :)
Halleluja!!!

Bild

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

Ich habe mal nachgeschaut, welche heutigen Spieler (und Trainer) überhaupt mit MED gespielt haben:
- Steller vom Sommer bis Winter 2003
- PD vom Sommer 2003 bis Sommer 2005
- DD vom Sommer 2003 bis Sommer 2006
- MY vom Sommer 2003 bis Sommer 2006

So viele sind da gar nicht mehr dabei...
Nebenbei bin ich noch einige Namen gestolpert, die ich schon lange vergessen habe wie: Steriovski, Duruz, Bruno Berner, Koji Nakata, Müller, Zwyssig, Eduardo, Mandl, etc.

Und wenn Sommer geht, könnte man ja noch eine Costanzo-Rückholaktion starten! :p

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Laca hat geschrieben:Ich habe mal nachgeschaut, welche heutigen Spieler (und Trainer) überhaupt mit MED gespielt haben:
- Steller vom Sommer bis Winter 2003
- PD vom Sommer 2003 bis Sommer 2005
- DD vom Sommer 2003 bis Sommer 2006
- MY vom Sommer 2003 bis Sommer 2006

So viele sind da gar nicht mehr dabei...
Nebenbei bin ich noch einige Namen gestolpert, die ich schon lange vergessen habe wie: Steriovski, Duruz, Bruno Berner, Koji Nakata, Müller, Zwyssig, Eduardo, Mandl, etc.

Und wenn Sommer geht, könnte man ja noch eine Costanzo-Rückholaktion starten! :p
stocker und frei kennt er evt. no vom nochwus. sin sicher zu däre zit au scho ab und zue im trainingslager gsi oder mol bime testspiel im ihsatz...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Bärnie, Gopf, mach emol. ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bolzblatzholzer »

Basler_Monarch hat geschrieben: Und au die Vorfreud (egal wie's denn usgoht) isch e Lebenselixier ;)
So isches!

Eins isch aber scho jetz klar: Entweder är kunnt jetz oder denn kah me das Thema definitiv ad acta lege - was jo
vo Fan-Site här bis jetzt offebar zu rächt nid gmacht worde isch.

Umso geiler wenns jetz wirkligg würd klappe, es wär tatsächlig e Traum wo in Erfüllig würdi goh...

Aber no ischs jo no lang nid sowit! *Hofft aber ganz fescht*

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

padrepio hat geschrieben:halleluja!!!

Bild
amen

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Do är jo muess uff gäld verzichte, khas durchuss si das är das als bestandteil vom lohn het ( z.b. 80'000 fix plus 10 wimpel pro monet)

Pipi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pipi »

Med <3
Wir haben nicht nur Spieler, sondern auch Rekorde aufgestellt! 8x Meister in Serie!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Es goht witer, die unglaublichi Gschicht vom FC Basel. Saison für Saison wird alles topt, d Mannschaft blibt zämme, dr Gegner erstarrt vor Ehrfurcht. Dr Stocker blibt und wird in e paar Johr dr erfolgrichschti FCB Spieler aller Zite, und mitem Delgado wird d Schwiz und Europa eimol meh überrennt!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

cantona hat geschrieben:Dr Stocker blibt und wird in e paar Johr dr erfolgrichschti FCB Spieler aller Zite!
Liebe Basler_Monarch, chasch das nid träume die nacht.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

expertus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von expertus »

Cocolores hat geschrieben:FCB-Goalie Yann Sommer: «Fiorentina hat grosses Interesse an mir»

http://www.basellandschaftlichezeitung.ch/sport/fussball/fcb-goalie-yann-sommer-fiorentina-hat-grosses-interesse-an-mir-126801714
Sieht gut aus betreffend Verbleib von Sommer :)

numerous
Erfahrener Benutzer

Beitrag von numerous »

expertus hat geschrieben:Sieht gut aus betreffend Verbleib von Sommer :)
Also ein Treuebekenntnis ist das ja nicht gerade? Oder happerts bei meiner Interpretation?
Es war mein Wolfsrudel und mein Wolfsrudel war immer für mich da wenn ich sie gebraucht habe - Heiko Vogel 23.05.12

bird1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bird1893 »

numerous hat geschrieben:Also ein Treuebekenntnis ist das ja nicht gerade? Oder happerts bei meiner Interpretation?
sehe ich auch so! bei sommer ist (leider!) offenbar gar nicht sicher, dass er bleibt... dragovic und stocker muss man leider abgeben, aber bei sommer sehe ich den nächsten karriereschritt noch nicht so ganz...

Petric_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Petric_10 »

Wenn Drago und Stocker gehen, dann ist das Eins. Aber wenn Yann uns verlässt, na dann haben wir den Salat. Wäre meiner Meinung nach eine Riesenkatastrophe. Und keiner will Bürki in Rotblau sehen. Alternativen sehe ich keine. YANN, BLIB BI UNS :eek:

DacoOfa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DacoOfa »

Costanzo reaktiviere ;) Denn hämmer widr die argentinischi Fraktion mitm Costanzo, Sauro & Delgado :D

Antworten