joooo super, und wer bloost jetzt mir eins?chuba hat geschrieben:ha d schnauze voll!!

Rinoceronte hat geschrieben:Ich ha do so e Theorie:
Eigentlig findet d Chuba d Aktion vo dr Eckfahne estrem super und romantisch. Vom erschte poscht noch em Schaffhuuse Matsch bis hüt wo är sich do si Härz usschüttet. Numme isch d Chuba au e rächt agressiv Biescht, nid sehr grosszügig und si gönnts ihrer Kollegin nid.. Sie (aso d Chuba) het sich nämmlig scho lang in dr Fahnemascht veschosse (an däm Schaffusematsch isch är nämmlig immer um si und ihri Kollegin ummegschliche, hihihi, wie in dr BRAVO Fotolovestory). Jetzt het si aber usegfunde as d Eckfahne gar nid uf si spitz isch, sondern uf ihri Kollegin.... Und was macht si jetzt? Sie umschwirrt ihri Kollegin, wie Fliege Schissi und haltet die beide drvo ab sich z finde.
Platini: remeber d Theorie mit de Schüss und de Hässlige Schiss? Wilsch du witermache?
wer zu spät kommt den bestraft das lebenVasil Levski hat geschrieben:joooo super, und wer bloost jetzt mir eins?
![]()
Word. Oder anderscht umme: Die wo d Eckfahne toll findet, isch numme dr Chuba ihri Kollegin, well d Chuba sone hässlige Schiss isch...Platini hat geschrieben: @chuba
aber suubermache duesch no oder ?
usserdäm wenn me am rhino sinere theorie folgt und die ander jo schiins e härzigi isch, und das ganze sowieso e bizli anere soap gliicht miesstisch du eigentlich die obligati hässlichi beschti fründin dermit sich die ander ins bessere liecht schtelle ka sii, nid ?
ich red nid vom bodeRinoceronte hat geschrieben:Word. Oder anderscht umme: Die wo d Eckfahne toll findet, isch numme dr Chuba ihri Kollegin, well d Chuba sone hässlige Schiss isch...
Wieso suuber mache? Het si bi dir nid gschluckt?
friehnr hani au immer miesse so kollegedienscht leischte, und die diggi pfluttas unterhalte, während sich d'kollege an die gueti buusle hän könne aanemache!Platini hat geschrieben:miesstisch du eigentlich die obligati hässlichi beschti fründin dermit sich die ander ins bessere liecht schtelle ka sii, nid ?
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
ha-ha !baslerstab hat geschrieben:friehnr hani au immer miesse so kollegedienscht leischte, und die diggi pfluttas unterhalte, während sich d'kollege an die gueti buusle hän könne aanemache!
s'bittere an dr ganze sach isch numme, dass i au vo dene laadehieter vrachtet worde bi
Was? do dr Bündner Bulemie-Windhund Nr.1?Platini hat geschrieben:und wenn mer scho bi wyyber sin ! däre gottverdammte dumme fabienne schindmäre uf viva könnti gopferdelli jedes mol eini knalle wenni duurezapp !!!
Luegsch eifach as si nid kaputt goht...Platini hat geschrieben:ächt ??? hesch mer d adrässe. i bsorg der im gegezuug au d chuba (beziehigs wiis sii bsorgts dir denn ) !