Fraue....
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
1. du hesch genau ei mol 1 min. mit ihre gred, und den sind mir nid drby gsi!!Eckfahne hat geschrieben:Als ob ich das gwollt heig... klar! Und zuedäm findis au chil miehsahm immer mit irgendwelchne Kindergärtnerinne um sie umme miese reede statt mit ihre... TSCHÄGG!!!
2. wär isch do wohl kindergarte??? findi jetzt wirklig mega lächerlich mit 22 johr am kolleg go sage er söll si aspreche..!!
3. hani jetzt mittag gha, und mol miese nocheläse was alles gange isch in dere zyt!!
4. isch die aktion voll ind hose, und du bisch nur dr naiv looser!!
-
- Erfahrener Benutzer
A:Über was willst denn du reden stefan? mhmmm? komm sag doch mal? ja, jetzt sag doch mal was dazu....
B:ja ich weiss jetzt auch nicht so genau.
A:aha. du weisst auch nicht so genau...
B:ja, ich weiss das jetzt eben auch nicht so genau.
A:mhmhmmmm, is ok....
B:ja wie jetzt?
A:nene ist schon ok, über die brüste von pamala anderson willste nicht reden, über mehmet scholl willste nicht reden. über was willste denn reden? mhm? sag jetzt? kommm.
B:ja ich weiss halt auch nicht...wie wärs zum beispiel mit:"DIE PROBLEME DES LEBENS!"
A:wie jetzt?
B:ja weiss doch auch nicht. halt einfach "DIE PROBLEME DES LEBENS!"
A:wie kommste jetzt auf denn scheiss?
B:is mir gerade so eingefallen?
A:mhmmm, einfach so...
B:ja...
A:mhmmm, einfach so...ich sitzt hier so und bau ein joint nach dem anderen, lall dich voll mit den problemen von pamalas brüsten bei weitstreckenflügen und du kommst mir mit "DEN PROBLEMEN DES LEBENS..."
B:ja einfach so...
A: pffffffffffffffff....hehehe...mann stefan, manchmal biste echt drauff he.....

B:ja ich weiss jetzt auch nicht so genau.
A:aha. du weisst auch nicht so genau...
B:ja, ich weiss das jetzt eben auch nicht so genau.
A:mhmhmmmm, is ok....
B:ja wie jetzt?
A:nene ist schon ok, über die brüste von pamala anderson willste nicht reden, über mehmet scholl willste nicht reden. über was willste denn reden? mhm? sag jetzt? kommm.
B:ja ich weiss halt auch nicht...wie wärs zum beispiel mit:"DIE PROBLEME DES LEBENS!"
A:wie jetzt?
B:ja weiss doch auch nicht. halt einfach "DIE PROBLEME DES LEBENS!"
A:wie kommste jetzt auf denn scheiss?
B:is mir gerade so eingefallen?
A:mhmmm, einfach so...
B:ja...
A:mhmmm, einfach so...ich sitzt hier so und bau ein joint nach dem anderen, lall dich voll mit den problemen von pamalas brüsten bei weitstreckenflügen und du kommst mir mit "DEN PROBLEMEN DES LEBENS..."
B:ja einfach so...
A: pffffffffffffffff....hehehe...mann stefan, manchmal biste echt drauff he.....

S.P.Q.R.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="mimpfeli"]Siesse.....wär esone Agriffsflächi bietet wie Du mit däm Thread.....dä muess mit söttige Reaktione läbe.... ]
dass du jetzt auch noch derart unsensibel daherkommen musst, enttäuscht mich doch sehr. da offenbart ein mann schwächen, und erntet nur spott und hohn. ich halte weiterhin zur eckfahne!
schmeiss mal den nick dieses besens rüber. vielleicht liegt eine kampagne drin!
lang mögen die zu kurz geratenen, hässlichen entlein leben!
dass du jetzt auch noch derart unsensibel daherkommen musst, enttäuscht mich doch sehr. da offenbart ein mann schwächen, und erntet nur spott und hohn. ich halte weiterhin zur eckfahne!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
er het jo wirklig nit nur sini schwechi offebart!! er het mini kollegin agriffe, will si e nöie fründ het, und an ihm halt ke intresse gha het!! mues er si nit so abeputze!! und unser fähndli ka jo alles nur per forum mache, s goht nüt uf natürlichem weg!!! ischer doch sälber schuld... nit??baslerstab hat geschrieben:dass du jetzt auch noch derart unsensibel daherkommen musst, enttäuscht mich doch sehr. da offenbart ein mann schwächen, und erntet nur spott und hohn. ich halte weiterhin zur eckfahne!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
unsensibels biescht ! wäge so fraue wie dir wärde alli fraue in ei topf gschmisse !chuba hat geschrieben:er het jo wirklig nit nur sini schwechi offebart!! er het mini kollegin agriffe, will si e nöie fründ het, und an ihm halt ke intresse gha het!! mues er si nit so abeputze!! und unser fähndli ka jo alles nur per forum mache, s goht nüt uf natürlichem weg!!! ischer doch sälber schuld... nit??
do kame no so sehr probiere z integriere, das klappt nid !
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
dini kollegin?chuba hat geschrieben:er het jo wirklig nit nur sini schwechi offebart!! er het mini kollegin agriffe, will si e nöie fründ het, und an ihm halt ke intresse gha het!! mues er si nit so abeputze!! und unser fähndli ka jo alles nur per forum mache, s goht nüt uf natürlichem weg!!! ischer doch sälber schuld... nit??
bisch du dämmfall au e teil vo dämm kindergarte, wo immer um sini sy objäggt gschwirrt isch, und ihn drvo abghalte hän, sie ändlig aa z'spräche????
i ha halt miesse partei ergriffe, will i numme zuu guet ka nochvollzieh, wie är sich fühlt. es isch ächt nit eifach sich durchs lääbe z'schloh, wenn me so schüch wiene eichhörnli isch......!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Vrdammt. Bi dank dir kriegt d Redewändig 'Hoor uf de Zehn' und 'Huusdrach' e vollkomme neui Bedütig....chuba hat geschrieben:er het jo wirklig nit nur sini schwechi offebart!! er het mini kollegin agriffe, will si e nöie fründ het, und an ihm halt ke intresse gha het!! mues er si nit so abeputze!! und unser fähndli ka jo alles nur per forum mache, s goht nüt uf natürlichem weg!!! ischer doch sälber schuld... nit??
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
isch eigentlich nit diräggt uff ihn bezoge gsi.........Rinoceronte hat geschrieben:![]()
I hoff du bisch dir bewusst wie noch an dr Woret de bisch....

du bisch jo wohl au nit elei an de mätsch, oder?? isch jo logisch das mir zämä gönd, und dr eckfahne ka gar nit beurteile, wie mir sin wil er jo gar nie mit uns gredt het, also, klappe!!!baslerstab hat geschrieben:dini kollegin?
bisch du dämmfall au e teil vo dämm kindergarte, wo immer um sini sy objäggt gschwirrt isch, und ihn drvo abghalte hän, sie ändlig aa z'spräche????
i ha halt miesse partei ergriffe, will i numme zuu guet ka nochvollzieh, wie är sich fühlt. es isch ächt nit eifach sich durchs lääbe z'schloh, wenn me so schüch wiene eichhörnli isch......!
mir wird die ganzi sach zu blöd!!
schlusswort: dr eckfahne isch nur enttüscht, dass si e andere het, und mues se jetzt abeloh¨!! findi mega schwach!!
jo ke threat meh über die ganzi sach!! ha d schnauze voll!!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Ich ha do so e Theorie:
Eigentlig findet d Chuba d Aktion vo dr Eckfahne estrem super und romantisch. Vom erschte poscht noch em Schaffhuuse Matsch bis hüt wo är sich do si Härz usschüttet. Numme isch d Chuba au e rächt agressiv Biescht, nid sehr grosszügig und si gönnts ihrer Kollegin nid.. Sie (aso d Chuba) het sich nämmlig scho lang in dr Fahnemascht veschosse (an däm Schaffusematsch isch är nämmlig immer um si und ihri Kollegin ummegschliche, hihihi, wie in dr BRAVO Fotolovestory). Jetzt het si aber usegfunde as d Eckfahne gar nid uf si spitz isch, sondern uf ihri Kollegin.... Und was macht si jetzt? Sie umschwirrt ihri Kollegin, wie Fliege Schissi und haltet die beide drvo ab sich z finde.
Platini: remeber d Theorie mit de Schüss und de Hässlige Schiss? Wilsch du witermache?
Eigentlig findet d Chuba d Aktion vo dr Eckfahne estrem super und romantisch. Vom erschte poscht noch em Schaffhuuse Matsch bis hüt wo är sich do si Härz usschüttet. Numme isch d Chuba au e rächt agressiv Biescht, nid sehr grosszügig und si gönnts ihrer Kollegin nid.. Sie (aso d Chuba) het sich nämmlig scho lang in dr Fahnemascht veschosse (an däm Schaffusematsch isch är nämmlig immer um si und ihri Kollegin ummegschliche, hihihi, wie in dr BRAVO Fotolovestory). Jetzt het si aber usegfunde as d Eckfahne gar nid uf si spitz isch, sondern uf ihri Kollegin.... Und was macht si jetzt? Sie umschwirrt ihri Kollegin, wie Fliege Schissi und haltet die beide drvo ab sich z finde.
Platini: remeber d Theorie mit de Schüss und de Hässlige Schiss? Wilsch du witermache?