Du bisch ganz e primitive Sogge.Hood4153 hat geschrieben:Die sölle das Konkordat nur aneh..das wird zu mehr Problem fiehre als es jezt het. Und uf das freu ich mi..D Gsichter vo de nauses, keller-sutters und wie die Lappen alli heisse, z gseh, wenn das Konkordat nit zieht, stell dir vor: 2000 Basler imene normale Zug ufem Weg uf ZH..geeeeeil
Wieso versammlet me sich nit mol mit allne Kurve vo dr Liga vorem Bundeshuus..so 100'000 Lüt und überall hets Basel, fcz, gc, yb etc fahne..bunt durchmischt..und uf kommando schiesse alli 100'000 lüt eier ans Bundeshuus..oder uf dr Herr Nause (lauch) oder KKS (f****)..spass
Wenni so überleg, sin die Politiker scho Bastarde..die chönne mithilf vo de medie e ganzes Land beiflusse..vaffanculo mit euch.
Wieso sotte die für mi durchs Füür go? Egge ab?Laufi hat geschrieben:Offesichtlich duesch Du genauso schwarz/wyss dänke, wie's de Bünzli vor'em TV, oder de Politiker macht!
Mir hän bi uns au g'wüssi Lüd kah, wo e "G'waltpotential" kah hän, aber die sin im Alltag zu 99% die beschte Früünde, wo für Dich effektiv durch's Füür gönn!
Du grilliersch, feschtlisch und hängsch joorelang! mit dene im Quartier ab...und denn willsch Du mir sage, ich söll mich vo dene abwände, oder no schlimmer verpfiffe (und mit erhobenem Zeigefinger erreichsch gar nüd, die hän privat (in de Familie, G'schäft u.s.w) leider viel krasseri Problem!!
Du muesch e bitz wiiterdänke bi däre G'schicht, hesches jo sälber g'schriebe...meh kennt sich halt über 3-4 Ecke und wieso söll ich den gege Mensche vorgoh, wo zu 90% mini Yhstellig teile (im Gegesatz zu "Euch", wo nid emol uff 50% kömme!?
Und zum Räscht vo dim Teggscht sinn mr fascht Träänli koh... Isch jo schregglig mit de krasse Problem wo die 'beschte Fründe, ich 99%, du 50%' alli hänn. Die Arme hänn also s Gfühl si könne ihre Fruscht and Mätsch mitbringe und an de Baustelle ussloh? Dänke drbi aber nit dra (will si jo so gabutt vom Alltag sin), dass si de meischte Fans mit so Aktione aber in Rugge falle? Nüt in dr Biire hän die. Und du probiersch do das no irgendwie zrächtfertige. Anschinend isch dir das Konkordat absolut egal, will de denn witerhin genau das machsch wo dr grad passt. Wird erwaggse.