Guete Obe Fcb Forum
Leider het mini Playstation 3 de Geist ufgeh und het wohl e YLOD. I ha welle froge ob öpper e Lade in Basel kennt wo für Spielkonsole e Reparaturservice abietet? I möcht eigentlich kei neui Konsole kaufe, ändi Johr sött jo au no die neui useko. Im Internet hani gseh, dass Fust schinbar sone Service abietet. Kennt öpper aber sust e Lade wo so öppis abietet? Oder het öpper sini neume repariere loh und ka sage wie tür das gsi isch bzw. welle lade dkonsole repariert het? Selber möchti übrigens nit probiere ade PS3 zwärkle. 
Viele Dank im Vorus für euri HIlf
il mister

Spielkonsole Reparaturservice in Basel?
Spielkonsole Reparaturservice in Basel?
no al calcio moderno!
						an de elsässerstross und neu au an de klybeckstross gits jewyls e lade wo kaputti elektronischi grät aller art repariert. dä an de klybeckstross isch grad meh oder weniger näbem sozialamt. dä an de elsässerstroos kurz vor em volataplatz. ich würd dört mol verby luege.
viel erfolg!

viel erfolg!
Es sollte verboten werden zu Verbieten!
						viele dank für die schnelli hilf, i wird zerst mol bi dene  läde verbiluege. 
@Rhykurve: du weisch nit grad uswändig wie die zwei läde heisse?
bi dankbar für witteri hilf bzw. kommentär zu erfahrige, pris vo reparatur, läde in basel etc. vilicht gits jo no andri wo das au intressiert

@Rhykurve: du weisch nit grad uswändig wie die zwei läde heisse?
bi dankbar für witteri hilf bzw. kommentär zu erfahrige, pris vo reparatur, läde in basel etc. vilicht gits jo no andri wo das au intressiert
no al calcio moderno!
						- 

Pascilicious
 - Erfahrener Benutzer

Hani mir au überlegt, vorallem willi e agebot gfunde ha für 130 franke gfunde ka ha uf topd. isch aber gstande ca. 30 tage lieferzeit, denn hani dene mol e mail gschribe, kurzi zyt spöter isch das agebot gar nüm online gsi, par tag spöter griegi dantwort: s'sagebot stoht num zur verfüegig.
Snögst bessere Agebot wär min. 200 franke... und das wär wieder fast soviel wie die richtig ps3.
Interdiscount verlangt übrigens 80 franke im vorus, denn schiggsches ih und bis 200 franke wirds ohni rücksproch repariert, alles was mehr würd koste, würd absproche wärde ob dus willsch repariere. Wenn nit, griegsch die 80 franke in form vomene interdiscount guetschin wo denn nur i dere filiale dörsch bruche.
Vo minere sitte kani nur sage, dass ich e lade wie ireparatur für handys generell au für anderi sache vermiss bzw. würd schätze. Es ka jo nit si, dass wenn öppis kaputt goht grad immer e neus grät kauft wird / oder zwangsläufig "muesch" kaufe

Snögst bessere Agebot wär min. 200 franke... und das wär wieder fast soviel wie die richtig ps3.
Interdiscount verlangt übrigens 80 franke im vorus, denn schiggsches ih und bis 200 franke wirds ohni rücksproch repariert, alles was mehr würd koste, würd absproche wärde ob dus willsch repariere. Wenn nit, griegsch die 80 franke in form vomene interdiscount guetschin wo denn nur i dere filiale dörsch bruche.
Vo minere sitte kani nur sage, dass ich e lade wie ireparatur für handys generell au für anderi sache vermiss bzw. würd schätze. Es ka jo nit si, dass wenn öppis kaputt goht grad immer e neus grät kauft wird / oder zwangsläufig "muesch" kaufe
no al calcio moderno!
						Jo, hol dir Super Slim für 130.-- isch die best lösig. Repariere lohnt sich nid.il_mister hat geschrieben:Hani mir au überlegt, vorallem willi e agebot gfunde ha für 130 franke gfunde ka ha uf topd. isch aber gstande ca. 30 tage lieferzeit, denn hani dene mol e mail gschribe, kurzi zyt spöter isch das agebot gar nüm online gsi, par tag spöter griegi dantwort: s'sagebot stoht num zur verfüegig.
Vo minere sitte kani nur sage, dass ich e lade wie ireparatur für handys generell au für anderi sache vermiss bzw. würd schätze. Es ka jo nit si, dass wenn öppis kaputt goht grad immer e neus grät kauft wird / oder zwangsläufig "muesch" kaufe![]()
Hesch mol bi ifixit.com vrbigluegt? Isch mittlerwile nüm usschliesslich für Apple Hardware und dört hets au e Forum mit kompetente User. Dört findsch je nach dem Hilf zum selber repariere. Wenns dr Nvidia Bug isch kasch es jo mol miteme Heissluftföhn oder im Backofe (Temp. weiss ich nüm genau) vrsueche z repariere. Git do au verschiedeni Erfahrigsbricht im Netz.

@Balotelli: Ha grad hüt vo TopD e Mail beko, dasses das Agebot vo dere PS3 Super Slim für 130 franke nüm git!
@msfisch: Gestert zobe bini au uf ifixit gstosse. E sehr gueti sitte, het au videos, aber leider alles uf änglisch. Es git sogar sone Repair-Ps3-Kit wo me kaufe ka(nit ide schwiz), do ich aber handwärklich überhaupt nit begabt bi traui mi selber nit zue allei ade ps3 umezbastle. ha gestert e video vo ifixit gseh und sgseht chli hekel us dps3 usenandr neh und denn das mit de paste mache etc. föhne bringts nit, und wenn denn nur temporär. Das macht me jo wege dere paste aber sisch ebbe besser e neui drufztueh(mit bessere qualität).
Bi immerno am überlege, vilicht hani jo au glück und find eini billig ufem flohmärkt.

@msfisch: Gestert zobe bini au uf ifixit gstosse. E sehr gueti sitte, het au videos, aber leider alles uf änglisch. Es git sogar sone Repair-Ps3-Kit wo me kaufe ka(nit ide schwiz), do ich aber handwärklich überhaupt nit begabt bi traui mi selber nit zue allei ade ps3 umezbastle. ha gestert e video vo ifixit gseh und sgseht chli hekel us dps3 usenandr neh und denn das mit de paste mache etc. föhne bringts nit, und wenn denn nur temporär. Das macht me jo wege dere paste aber sisch ebbe besser e neui drufztueh(mit bessere qualität).
Bi immerno am überlege, vilicht hani jo au glück und find eini billig ufem flohmärkt.
no al calcio moderno!