Unseri Glaine und dr EffeCeBe

Der Rest...
Antworten
rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Unseri Glaine und dr EffeCeBe

Beitrag von rhyschiffer1893 »

Unverständlig, dass es dä Faade noni git :p

Aber noch em letschte Schlüsselereignis in dr Biographie vom mim Sohnemann (1,5 Joor) muess i dä eröffne.

Geschter, ei Daag noch em Sieg z Rumänie, stolperet dä glai Maa in d Stuube, stüürt uff dr rot-blau Teddy zue und sait zu däm "E-De-Be - Gooool!".

Dr Babbe het natürlig s Augewässer: Dr erscht Zwei-Wort-Satz und dr Bewiis, dass d Erziehig uff em guete Wäg isch! :cool:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

AlLeS RiChTiT GmAcHt !!!!

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

pro stipändie für die sohn..geile siech :D

mfrey349
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mfrey349 »

Mein Göttimeitli will immer mit roten, blauen und ein paar gelben Duplosteinen einen FCB Maischterturm Bauen; seit sie 1 1/2 ist. ALso seit dem 16. Mai 2010.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

mfrey349 hat geschrieben:Mein Göttimeitli will immer mit roten, blauen und ein paar gelben Duplosteinen einen FCB Maischterturm Bauen; seit sie 1 1/2 ist. ALso seit dem 16. Mai 2010.
Mein Göttlimeitli wurde am 22.5.2004 geboren, Ich und der Vater am Match und Meiterfeier und Mama mit Tochter im Spital :D (Aber die Geburt war schon paar Stunden vor dem Spiel ;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Mein Kleiner (17 Monate) rennt immer zu den FCB-Aufklebern auf dem Auto und schreit: "efffceeebeeehh". Und manchmal über wir das Echo. Er sitz oder spielt irgendwo, ich rufe im FCB zu und schon kommt das Echo: ""efffceeebeeehh" :)

An einem Geburtstag einer Kollegin ist er mit dem Ball am Fuss rumgerannt. Ein Erwachsener hat den Fuss in den Weg gehalten, der Ball wurde rechts um den Fuss gespielt und der Kleine rannte links vorbei (es fand kein Kontakt statt), viel um und fing an zu weinen (ein glasklare Schwalbe) :p

Aber irgendwie hat mir das Ganze nicht so gefallen - er soll doch Goalie werden :(
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Gueti erziehig fanggt halt scho wirklig vo Klei uff ah :D ;)

P.S s'Phöteli han i am 02.05.2004 g'macht kah, Mensch wie di zyt vobie goht, wenn meh erscht mol s'3 uff em Rücke het ;(
Alles für BS

Diegito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diegito »

Mi kleine lauft au gern fcb-schreiend umme, fahne-schwinge ghört au scho drzue.
Und was dr papi immer stolz macht isch d'froog: "Papi, gits hütte au wieder flamme bim fcb-match?"

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Absolut geili Fotti, Diegito :cool:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

mein göttibueb (der im kanton luzern wohnt) will immer, dass ich ihm fcb-lieder zum einschlafen vorsinge, zitat "neeeei gotti, kei schlofliedli.. FCB-LIEDLI!!!". sehr zum ärgernis seines vaters, der sympathien für den fcl hegt und den fcb nicht ausstehen kann. :p
FCB what else?

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Der Brainwash den ich bei meinen Neffen und meiner Nichte anwende zeigt langsam Wirkung. Musste leider sehr früh (ca. 5h nach der Geburt) damit beginnen, sie wachsen in ZH auf.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Laufi hat geschrieben:Gueti erziehig fanggt halt scho wirklig vo Klei uff ah :D ;)

s'Phöteli han i am 02.05.2004 g'macht kah, Mensch wie di zyt vobie goht, wenn meh erscht mol s'3 uff em Rücke het ;(
Erstaunlich, dass du in dem Alter schon den Selbstauslöser korrekt einstellen konntest ...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

mi Göttibueb isch vo mir vo Afang aa uf diä schönscht Farbkombinatio gstürt worde:blaugrana und rotblau ;)

So chas durchuus sy, das alles wo rotblau isch dr Ahang FCB- bechunt: ä FCB-Velo, FCB-Schueh usw

Und wenn er sLogo neume gseht, wird das immer kommentiert :p

So chas au sy, das er plötzlich mit dr Fahne uf ä Balkon stoht und ä herzhafts FCB vo sich git, das in Zi!rü-Leimbach :D
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Was sind das für Rabeneltern, die ihre Kinder in ZH aufwachsen lassen? ;)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Musste schmunzeln, als ein Chindzgi daherkam und die Buben Fcb Fans spielten, immitierten oder gar parodierten. Die Sprösslinge waren laut und die Gesänge jugendfrei und Spielerorientiert. Aber das Vermummen und die virtuellen Pyros in der Hand halten, wird dem Basler Nachwuchs wohl in die Wiege gelegt. :D

Anonymus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Anonymus »

Aficionado hat geschrieben:Was sind das für Rabeneltern, die ihre Kinder in ZH aufwachsen lassen? ;)
Die machen das doch nur, damit sich gewisse Leute dann später darüber aufregen können, dass sie "ziiridytsch" in der Kurve hören. :o

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Laufi hat geschrieben:Gueti erziehig fanggt halt scho wirklig vo Klei uff ah :D ;)

P.S s'Phöteli han i am 02.05.2004 g'macht kah, Mensch wie di zyt vobie goht, wenn meh erscht mol s'3 uff em Rücke het ;(
Kawa hat geschrieben:Erstaunlich, dass du in dem Alter schon den Selbstauslöser korrekt einstellen konntest ...
Tja, mit 3 Fotograf und mit 11 Pyroman. Respekt!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Aficionado hat geschrieben:Tja, mit 3 Fotograf und mit 11 Pyroman. Respekt!
Mit 16 spielt sie dann mit C4, wo das wohl endet ???

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Nochem Otelu-Match het mi Glaine dr näggscht Entwickligsschritt botte:

Am Donnschtig nach em "Grosse Match" isch er vo sinere Tante über dr Märtplatz kutschiert worde. S Rothuus isch natürlig no entsprächen beflaggt gsi, mit ere rot-blaue Fahne.

Mi Glaine (no immer keini 2 Joor...) regischtriert die, zeigt druff und sait: "Gooool"!

S Gfühl für dr gross Momänt het dä Bolle definitiv scho :D
MIR SINNS!

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

MIR SINNS!

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Au ich ha mit mim Kleine mini Momänt. Im Momänt mach er ufem Spielplatz alli mit sim FCB gschrei und Goaljubel veruggt. Und wenn mir ihn frogt wer e Goal gschosse het schreits voller inbrunsch: " Aeexx Feiiiiiii". Und geschtert isch d Mame mitem Kleine in Zooli und bi dr Ussfahrt St. Jakob machts vo hinde:" isch das Joggeli?" :D

Wo mr d Frau das verzellt het bini grad zerscht emol platzt vor Stolz und ha grad mol gfrogt was mr im Joggeli macht. Do het er gseit: "schutte". Und den hani gfrogt wer schuttet dört und dr klei Ma: "Aeeexx Feiiiiii"

I dänk mini Frog passt no grad am Beschte do ine:

Was isch das eigentlich für e Melodie bi " Seit dr Pape ..."? Mi Kleine wird ändi Mai 2 Joor alt und do wirds langsam Zyt, dass er e paar aständigi Lieder lernt und nit so Kinderquatsch :cool:

E Antwort wird natürlig au per PN gärn gno.

Gruess

P.S. Und d Schwalbe macht er immerno in Perfektion ...

P.P.S. Dr Klei isch im 2010 nach de beide Titel uf d Wält ko - im Auguscht gits e Briederli, isch also e guets Omen :p
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Blutengel hat geschrieben:
I dänk mini Frog passt no grad am Beschte do ine:

Was isch das eigentlich für e Melodie bi " Seit dr Pape ..."? Mi Kleine wird ändi Mai 2 Joor alt und do wirds langsam Zyt, dass er e paar aständigi Lieder lernt und nit so Kinderquatsch :cool:

E Antwort wird natürlig au per PN gärn gno.

Un hepp ...
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

luegsch im poschtfach
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

stuessy hat geschrieben:luegsch im poschtfach
Merci und PN zrugg :)
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

2. Mai 2004?

Da sass ich im Kinderzimmer auf dem Boden und hab auf meine FCB Fahne den Stern draufgemalt ... leider hat der Stift durchgedrückt und er war Wasserdicht... also hatte ich für ne Zeit einen Stern auf dem Fussboden :D :p

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Alex Frei ist abgehakt.

Im Moment geht er in die Knie, breitet die Arme aus und sagt:" Ich bi dr Yann Sommer" :D Endlich kommt er auf die richtige Bahn!
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

marc.d
Erfahrener Benutzer

Beitrag von marc.d »

Wenn man Eure Erzählungen so hört möchte man doch gleich selbst eins haben ;)

Wünsche allen Daddys noch viele schöne Momente mit Ihren Knöpfen
HEIKO VOGEL - «An guten Tagen macht er den rein»

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Vor e paar joor
Nit mi glaini, Die vom kolleg. Ihri muetter goht mit ihre uff züri in zolli ( worum me das eme kind aduet, kei ahnig, ich mein jetzt nit dr zolli) und das mit em zug. Am bahnhof akho, ussgstiege frogt sie d muetter: " du mami sinn mir do in züri??" Sie: " jo". E paar meter gloffe brüllt sie ( für e gleikind sehr lut): " FCB.......scheiss GC!!!!"
Naja d muetter het das in däm momänt nit grad alzuluschtig gfunde :D

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

D-Balkon hat geschrieben:Vor e paar joor
Nit mi glaini, Die vom kolleg. Ihri muetter goht mit ihre uff züri in zolli ( worum me das eme kind aduet, kei ahnig, ich mein jetzt nit dr zolli) und das mit em zug. Am bahnhof akho, ussgstiege frogt sie d muetter: " du mami sinn mir do in züri??" Sie: " jo". E paar meter gloffe brüllt sie ( für e gleikind sehr lut): " FCB.......scheiss GC!!!!"
Naja d muetter het das in däm momänt nit grad alzuluschtig gfunde :D
Da ist sie - die zukünftige zweite FCB-Präsidentin! :p

Antworten