BAsel: Europäische Stammgast

Diskussionen rund um den FCB.
komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Hajdin hat geschrieben:....................
1. Basel (wie immer CL oder EL...haben das Potenzial Punkte zu sammeln)
2. GCZ (Scheitern in der CL-Quali und dann wahrscheinlich auch in der EL Quali da nicht gesetzt)
3. St.Gallen (EL Potenzial nicht vorhanden)
4. Sion (EL Potenzial eigentlich vorhanden aber bei denen weiss man nie)
5. YB/FCZ/Thun (Bis YB konkurrenzfähig wird dauert es noch eine Weile. Thun und Zürich würden europäisch mehr reissen)

Durch die hohe Anzahl an Vertretern werden Basels Punkte für die Schweiz wieder extrem minimiert, da man durch 5 dividiert. Schade..................
In aim simmer drfür absoluti Spitze, mr sinn die einzig europäischi Liga, wo d'Hälfti vo dr gsamte 1.Landesliga (5 vo 10 !!!)minimum in die europäische Quali-Spyyl dörfe. :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

komposchti hat geschrieben:In aim simmer drfür absoluti Spitze, mr sinn die einzig europäischi Liga, wo d'Hälfti vo dr gsamte 1.Landesliga (5 vo 10 !!!)minimum in die europäische Quali-Spyyl dörfe. :D
Hätte mir e glich guets Ranking wenns nur 3 Mannschafte wäre?

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Hood4153 hat geschrieben:Irgendwie chame in däm Forum nit erwarte, e einigermasse gschidi antwort z erhalte :P
Hesch Du denn e gschidi Froog gstellt? :p
Hood4153 hat geschrieben:Also es isch mir scho klar, dass mir in de vergangene Joohre viel europäischs gleischtet hend. Aber ernschthaft..het me de Fc Basel ernscht gnoh?
Welli europäische Mannschafte wärde denn uss Dinere Sicht überhaupt ärnscht gnoh?

Chunnts nid au immer druff aa, uss wellere Perschpektive meh das aluegt. Dass Barcelona, Madrid oder au Bayern uns nid ärnscht nähme, isch doch verschtändligg. Nimmsch Du denn dr FC Aarau oder dr FC Wil ärnscht? Au nid wirkligg, oder? Isch das nid öbbe s'Gliich?

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Heavy hat geschrieben:Hätte mir e glich guets Ranking wenns nur 3 Mannschafte wäre?
Gliich guet scho, aber nid besser, well dr Ruggstand uff d'Grieche & d'Türke z'gross isch (ca 5 Pkt). Aber wenn mr in de näggschde Joore wyyter so Pkt sammle, wird Griecheland und evtl Belgie fällig.... die risse nümm so wie vor e paar Joor (vorallem Griecheland). Aigendlig wärs vorteilhafter wenn nur 2 oder 3 Mannschafte uss dr Schwiz wurde europäisch teilneh (rein vo de Pkt.)
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

RED&BLUE hat geschrieben:Warst du da schon dabei?! Wenn ja solltest du auch wissen, dass die Schützenmatte dazumal als Übergangsstadion von sehr vielen boykottiert wurde (ob zu recht oder nicht sei mal dahingestellt..)
Das isch ahfänglich eso gsi, ja! Uns hets am Ahfangg au mega g'stunke uff d'Schütze z'goh...Rückblickend isch es eini vo de geilschte FCB-Zyte gsi (uss Fan-Club Sicht...garantiert nid fuessballerisch :D !) und d'Schütze isch au ins Härz g'schlosse worde vo de Fans (und immer voll gsi)
[ATTACH]17286[/ATTACH]

http://www.youtube.com/watch?v=NCQpFIlyzCw
Dateianhänge
schütze.jpg
Alles für BS

expertus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von expertus »

D-Balkon hat geschrieben:Isch är nit . Für das miesti d schwiz ändi die saison uff rang 12 si. Das schaffe mir au mit euroleaguesieg nit ( mir sinn uff rang 13). Dr schwizermeischter isch erschte nochruckende.
Es gab bisher glaube ich erst 1 Jahr wo Platz 13 nicht direkt für die CL qualifiziert war

Antworten