BAsel: Europäische Stammgast
BAsel: Europäische Stammgast
sin dir alli dr Meinig, dass s erreiche vom EL-Halbfinal e eimoligi Sach isch? Überall stoht, dass me das nümm wird erreiche, dass ab negschter Saison (wenn alli "Schlüsselspieler" verkauft sind) wider EL-Quali sense isch..und me dörfti schinz nit erwarte, dass das jedes Johr so erfolgrich isch.
Ich erinnere an letscht Saison..nachdem Xhaka, abraham, Shaq gange sin, het au niemerds demit grechnet, dass me zum hüttige Zitpunkt no in allne 3 wettbewerb debi isch. es isch vonere Übergangssaison gsproche worde..
Me het alli Abgäng ersetzt, wenn nit sogar verbesseret.
Und da ich e Fuessballexpert par excellance bi und über e unglaublichs Know-How verfieg, weiss ich, dass das nit s mass aller Dinge isch..
ich bi fescht überzügt, dass sich basel im europäische Fuessball wird festsetze und bald e stammgast vo dr Championsleague/europaleague isch. Und das nit erscht in 10 joohr. Sondern ab Hütt. D vorzeiche stimme..
Also krieget nit grad d Krise jetzt, sondern freuet euch uf d zuekuft!
Ich erinnere an letscht Saison..nachdem Xhaka, abraham, Shaq gange sin, het au niemerds demit grechnet, dass me zum hüttige Zitpunkt no in allne 3 wettbewerb debi isch. es isch vonere Übergangssaison gsproche worde..
Me het alli Abgäng ersetzt, wenn nit sogar verbesseret.
Und da ich e Fuessballexpert par excellance bi und über e unglaublichs Know-How verfieg, weiss ich, dass das nit s mass aller Dinge isch..
ich bi fescht überzügt, dass sich basel im europäische Fuessball wird festsetze und bald e stammgast vo dr Championsleague/europaleague isch. Und das nit erscht in 10 joohr. Sondern ab Hütt. D vorzeiche stimme..
Also krieget nit grad d Krise jetzt, sondern freuet euch uf d zuekuft!
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
I bi überzügt, dass d Ergäbnis nexscht Joor weniger vo de Spieler als vom Trainer abhängig wird si. D Spieler wäre sicher wieder durch Anderi ersetzt. Es wärde nit die glichte Type bzw. Mensche si und den liegts am Trainer wieder e Mischig und e Syschtem z finde wo ufs "Spielermaterial" passt (was zB am Vogel nit glückt isch).
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Was heisst scho Stammgaschd. Vorusssetzig drfir isch, dass mir in d'Liga immer in de Top 4 beände. Und so wie unseri Ligakonkuränz hauptsächlig mit sich sälber beschäftigd isch, gseh ich au kei Gfoor das es nid so wird sy. Und scho sind mr International drbi. Das nutzt uns aber nüd wenn mr immer in dr Gruupe uusefuule. Aber ich glaub was du meinsch isch, dass mir in de näggschde joore regelmässig Akzänt könne setze, mit Sieg yber grossi Mannschafte und s'Vordringe in 1/8 oder gar 1/4 Final. Ich glaub fir so e Mannschaft wie dr FCB muess jewyyls immer rächt vyll zämebasse. Klar sind mir momentan stargg. Do druss aber z'schliesse das es so wytere goht ka mr nid. Yber Erfolg und Misserfolg ligge maischdens nur einzelni Goal (siehe YB). Ich glaub scho das mir au in de näggschde Joore immer wärde Mitspiile könne und em ainte oder andere Favorit e Bei könne stelle. s'Ziil derf sicher au sy, in de näggschde Joore emol in e 1/4 Final vo dr CL z'ko.
Ich freu mi nid yyber d'Zuekunft, sondern gniess d'Gegewart. Luege mr vo Spiil zu Spiil und vo Saison zu Saison.
Es kunnt wie's kunnt.... und es kunnt guet...
Ich freu mi nid yyber d'Zuekunft, sondern gniess d'Gegewart. Luege mr vo Spiil zu Spiil und vo Saison zu Saison.
Es kunnt wie's kunnt.... und es kunnt guet...
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
-
The Moose
- Erfahrener Benutzer
Eine sehr gewagte Aussage, nachdem wir nun lediglich eine Saison ein bisschen internationale Luft schnuppern durften.Hood4153 hat geschrieben: ich bi fescht überzügt, dass sich basel im europäische Fuessball wird festsetze und bald e stammgast vo dr Championsleague/europaleague isch. Und das nit erscht in 10 joohr. Sondern ab Hütt. D vorzeiche stimme..
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!
Irgendwie chame in däm Forum nit erwarte, e einigermasse gschidi antwort z erhalte :P
Nit grad d Weltherrschaft (was aber au ganz Geil wär..i wüsst scho us welere Region d Lüt würde cho, wo mir d eier kraule..) aber mir chunnt immer wider ajax in sinn.
Kei Übermacht, doch trotzdem sind sie immer recht guet gsi europäisch..
Ich check eift nit wieso me jezt meint, dass nach dere saison wider d "normalität sött ikehre". Vlt isch Europa ab jezt d normalität für BS!
Nit grad d Weltherrschaft (was aber au ganz Geil wär..i wüsst scho us welere Region d Lüt würde cho, wo mir d eier kraule..) aber mir chunnt immer wider ajax in sinn.
Kei Übermacht, doch trotzdem sind sie immer recht guet gsi europäisch..
Ich check eift nit wieso me jezt meint, dass nach dere saison wider d "normalität sött ikehre". Vlt isch Europa ab jezt d normalität für BS!
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Sehr guet gschriebe, meh gits eigetlig nit z'sage. Trifft dr Kopf uff e Nagel - oder so . . .Brausebad hat geschrieben:Was heisst scho Stammgaschd. Vorusssetzig drfir isch, dass mir in d'Liga immer in de Top 4 beände. Und so wie unseri Ligakonkuränz hauptsächlig mit sich sälber beschäftigd isch, gseh ich au kei Gfoor das es nid so wird sy. Und scho sind mr International drbi. Das nutzt uns aber nüd wenn mr immer in dr Gruupe uusefuule. Aber ich glaub was du meinsch isch, dass mir in de näggschde joore regelmässig Akzänt könne setze, mit Sieg yber grossi Mannschafte und s'Vordringe in 1/8 oder gar 1/4 Final. Ich glaub fir so e Mannschaft wie dr FCB muess jewyyls immer rächt vyll zämebasse. Klar sind mir momentan stargg. Do druss aber z'schliesse das es so wytere goht ka mr nid. Yber Erfolg und Misserfolg ligge maischdens nur einzelni Goal (siehe YB). Ich glaub scho das mir au in de näggschde Joore immer wärde Mitspiile könne und em ainte oder andere Favorit e Bei könne stelle. s'Ziil derf sicher au sy, in de näggschde Joore emol in e 1/4 Final vo dr CL z'ko.
Es kunnt wie's kunnt.... und es kunnt guet...![]()
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!
Wir haben uns in den letzten 10 Jahren schon ein gewisses internationales Standing erarbeitet...
2002/03: CL Zwischenrunde (gleichzusetzen mit dem 1/8 Finale)
2003/04: UEFA-Cup 1/32 Finale
2004/05: UEFA-Cup 1/16 Finale
2005/06: UEFA-Cup 1/4 Finale
2006/07: UEFA-Cup Aus in der Gruppenphase
2007/08: UEFA-Cup 1/16 Finale
2008/09: CL Aus in der Gruppenphase
2009/10: UEFA-Cup Aus in der Gruppenphase
2010/11: CL Rang 3 in der Gruppenphase; UEFA-Cup 1/16 Finale
2011/12: CL 1/8 Finale
2012/13: UEFA-Cup aktuell im 1/2 Finale mit Hoffnung auf eine Fortsetzung...
Wir standen somit in den 11 Saisons jedes Mal in einer Gruppenphase (4xCL, 6xUEFA-Cup; Ausnahme 2003/04, da altes System) und sind in dieser lediglich 3x gescheitert!!!
Wir standen somit in den 11 Saisons jedes Mal in einer Gruppenphase (4xCL, 6xUEFA-Cup; Ausnahme 2003/04, da altes System) und sind in dieser lediglich 3x gescheitert!!!
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
plus 2001 im UI-Cupfinale, dasch au nit nüt, emel e gediigene Usflug uf Birmingham gsi...Voyager hat geschrieben:Wir haben uns in den letzten 10 Jahren schon ein gewisses internationales Standing erarbeitet...
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
1999/2000: UIC-Aus in der 3.Runde gegen den HSVVoyager hat geschrieben:Wir haben uns in den letzten 10 Jahren schon ein gewisses internationales Standing erarbeitet...
2000/2001: UEFA-Cup aus in der 2. Runde gegen Feyernoord
2001/2002: Eben...UI-Cup-Aus im Final gegen Aston Villa.
--> Seit 13-14 Jahren europäischer Stammgast
Also es isch mir scho klar, dass mir in de vergangene Joohre viel europäischs gleischtet hend. Aber ernschthaft..het me de Fc Basel ernscht gnoh? logisch, für irgend e lauchverein us südoschtungarn simmer e highlight gsi..
Aber ich denk, dass langsam d zit cho isch, dass au d Teams vo de Top Ligene vo europa uns als ernscht zu nehmende Gegner empfinde.
Will dr Klei Fc Basel simmer scho lang nümm.
Und ich find au, dass me langsam d asprüch dörf erhöhe, natürlich nit jedes joohr d CL/EL gwünne, aber europäisch überwintere, in dr CL, dörfti doch e realistischs Ziel si, oder seh ich das falsch?
Aber ich denk, dass langsam d zit cho isch, dass au d Teams vo de Top Ligene vo europa uns als ernscht zu nehmende Gegner empfinde.
Will dr Klei Fc Basel simmer scho lang nümm.
Und ich find au, dass me langsam d asprüch dörf erhöhe, natürlich nit jedes joohr d CL/EL gwünne, aber europäisch überwintere, in dr CL, dörfti doch e realistischs Ziel si, oder seh ich das falsch?
Wieso ha ich gschlofe? Lies mol d Threads zur EL dure..überall heissts dass das e usnahmesituation isch und eventuell NIE meh erreicht werde chönnt. Isch das d schwizer bescheideheit? da ich usländer bi cha ich euch das ebbe nit beantworte :PThe Moose hat geschrieben:Ironie erkennt nicht jeder.Geschlafen hat wohl eher der Threaderöffner.
-
The Moose
- Erfahrener Benutzer
Du schreibst im Eröffnungspost: "dass sich basel im europäische Fuessball wird festsetze und bald e stammgast vo dr Championsleague/europaleague isch"Hood4153 hat geschrieben:Wieso ha ich gschlofe? Lies mol d Threads zur EL dure..überall heissts dass das e usnahmesituation isch und eventuell NIE meh erreicht werde chönnt. Isch das d schwizer bescheideheit? da ich usländer bi cha ich euch das ebbe nit beantworte :P
Ja was zum Henker war denn in den vergangenen Jahren? Waren wir nicht 4 mal in der CL? Waren wir nicht jedes mal in der EL-Gruppenphase seit es diese gibt, wenn wir nicht gerade in der Königsklasse spielten?
Was Du Dir wünscht, ist bereits seit rund 10 Jahren Tatsache! Vielleicht meinst Du ja auch den Erfolg dieser und der letzten Saison, aber dann musst Du das auch so erwähnen. Ansonsten meint man wirklich, dass Du die letzten Jahre auf dem Mond warst.
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
Dabei war man immer, erreicht hat man nicht wirklich viel. Durch die letzten Jahre hat man mittlerweile einen anderen Anspruch. 1/16 Finale im Uefa Cup oder einfach nur Gruppenphase in der CL reichen nicht mehr.
Ja, man hat sich europäisch festgebissen ABER auf tiefem Niveau. Der Horizont eines Fans oder Spielers im Ausland erstreckt sich selten über den seiner eigener Gruppe, um etwas greiffbares zu erlangen was in den Köpfen ausländischer Fans hängen bleibt, ist zum Beispiel dieser verdammte Uefa Cup Titel.
Ja, man hat sich europäisch festgebissen ABER auf tiefem Niveau. Der Horizont eines Fans oder Spielers im Ausland erstreckt sich selten über den seiner eigener Gruppe, um etwas greiffbares zu erlangen was in den Köpfen ausländischer Fans hängen bleibt, ist zum Beispiel dieser verdammte Uefa Cup Titel.
das hat nichts mit schweizer bescheidenheit zu tun. wenn dies ein grund wär, dann stünde der FCB nicht in einem europäischen halbfinal.Hood4153 hat geschrieben:Wieso ha ich gschlofe? Lies mol d Threads zur EL dure..überall heissts dass das e usnahmesituation isch und eventuell NIE meh erreicht werde chönnt. Isch das d schwizer bescheideheit? da ich usländer bi cha ich euch das ebbe nit beantworte :P
überleg mal wann ein CH team vor dem FCB ein Halbfinale in einem europäischen wettbewerb erreicht hat und wieviele teams das insgesamt waren ...
falls du dich noch erinnern kannst (wenn überhaupt miterlebt), ist Rosenborg Trondheim gefühlte 15 mal hintereinander in der CL-Gruppenphase gewesen - nimmst du diesen verein ernst wenn er uns zugelost würde ...
wenn wir dieses jahr die Europa League gewinnen, dann werden wir vielleicht ein bisschen ernst genommen, weil das dann ja schon eine duftmarke ist, aber erfolg muss bestätigt werden und das ist schon schwierig genug (das ziel muss es aber sein)
ich habe mal irgendwo gelesen dass wir das Ajax der Schweiz sind oder werden sollen. Wir sind auf dem besten Weg dazu, brauchen aber sicher noch so mindestens einen CL und Europa League-Sieg um europäisch nur annähernd ernst genommen zu werden als gegner der ersteren Güteklasse.
"Falls Gott die Welt geschaffen hat, war seine Hauptsorge sicher nicht, sie so zu machen, dass wir sie verstehen können." - Albert Einstein -
jo guet vlt hanis falsch formuliert..ich ha gmeint, dass me zunere feschte Grössi wird. Und nit eso wie 2008, wome halt s kanonefuetter gsi isch..The Moose hat geschrieben:Du schreibst im Eröffnungspost: "dass sich basel im europäische Fuessball wird festsetze und bald e stammgast vo dr Championsleague/europaleague isch"
Ja was zum Henker war denn in den vergangenen Jahren? Waren wir nicht 4 mal in der CL? Waren wir nicht jedes mal in der EL-Gruppenphase seit es diese gibt, wenn wir nicht gerade in der Königsklasse spielten?
Was Du Dir wünscht, ist bereits seit rund 10 Jahren Tatsache! Vielleicht meinst Du ja auch den Erfolg dieser und der letzten Saison, aber dann musst Du das auch so erwähnen. Ansonsten meint man wirklich, dass Du die letzten Jahre auf dem Mond warst.
you know? also dass me nümm vom kleine fcb Basel redet, wo halt wider mol e unahmesaison het
Wenn eso frogsch isches klar - und d Antwort isch us minere Sicht "Nei" (Begründig, siehe den guten Beitrag von radames)Hood4153 hat geschrieben:jo guet vlt hanis falsch formuliert..ich ha gmeint, dass me zunere feschte Grössi wird. Und nit eso wie 2008, wome halt s kanonefuetter gsi isch..
you know? also dass me nümm vom kleine fcb Basel redet, wo halt wider mol e unahmesaison het
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- WickedFruit
- Benutzer