Velo kaufe im Dütsche

Der Rest...
Antworten
BB85
Erfahrener Benutzer

Velo kaufe im Dütsche

Beitrag von BB85 »

Sali zämme,

Bi uf dr suechi nachemene neue rennvelo.
wär het tipps für e guete lade im dütsche?

LG
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

1893 1903

riverorange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von riverorange »

http://www.fahrwerk-veloservice.de/fron ... ?idcat=168

Wenn du genug Kohle hast, bauen sie das Teil nach Deinen Wünschen.

fcb4ever1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb4ever1893 »

Fussball ist nicht das Wichtigste im Leben - es ist das Einzige. :cool:

Mutter Theresa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mutter Theresa »

BB85 hat geschrieben:Sali zämme,

Bi uf dr suechi nachemene neue rennvelo.
wär het tipps für e guete lade im dütsche?

LG
Doderzue ä Lektüre

Ych weiss, dass eim s'eigene Portmonnee am wichtigschte isch. Aber s'kurzfrischtige Dängge koschtet uns ä mol no dr ganzheitlich gsellschaftlich Wohlstand wo mir hänn. Do goht's nidd um Einzelni.

In dr Region Basel könnt y dir vyll gueti Händler aghe. Y fahr sälber au Rennvelo.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Hmmm in Grenzach hab ich was gesehen - nähe Hieber (Seite Lidl). Sah relativ gross aus.

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Kaufed numme wyter im Schwoobeland y. Die sind jo äne an dr Gränze froh um jede EURO, wo uss dr Schwyz kunnt. Es goht jo immerhin um öbbe 4 - 5 Milliarde ! Schynts.
Die fräche, arrogante Sieche dörfe drfür wytterhin d' Schwyz schigganiere und unseri Gsetzgäbig in Frog stelle. Numme dass me d' Schwyz als zahlends Mitglied in die Gäldvernichtigsmaschine EU cha zwinge.
Und unsere Weich-Rot in Bärn macht syt weiss dr Teufel wenn numme no ein uff "Tag der Pferde" ( = Nigge zu allem).
Und denne no jommere, wenn chleini Lädeli und Handwärggsbetrieb bi uns mien dicht mache. Unglaublig eso öbbis :mad: :mad:
Und wenn emol öbbis an däm Göbbel verregt, segglet me, will me nümme cha fahre drmit oder kei Auti het zum Ylaade, zumene Velo-Mech in dr Nöchi und hett drno e Dummi, wenn dä sy gwüsse Bedraag für d' Reparatur-Arbet heuscht.
Gopferdoori, mir verdiene schliesslig au unsere Stutz in dr Schwyz.
Hieber und Konsorte hänn mi scho syt ewige Zytte nümme gseh. Und do dra wird ich so lang d' Laag eso blybbt au nüt ändere.
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Brummler-1952 hat geschrieben:Kaufed numme wyter im Schwoobeland y. Die sind jo äne an dr Gränze froh um jede EURO, wo uss dr Schwyz kunnt. Es goht jo immerhin um öbbe 4 - 5 Milliarde ! Schynts.
Die fräche, arrogante Sieche dörfe drfür wytterhin d' Schwyz schigganiere und unseri Gsetzgäbig in Frog stelle. Numme dass me d' Schwyz als zahlends Mitglied in die Gäldvernichtigsmaschine EU cha zwinge.
Und unsere Weich-Rot in Bärn macht syt weiss dr Teufel wenn numme no ein uff "Tag der Pferde" ( = Nigge zu allem).
Und denne no jommere, wenn chleini Lädeli und Handwärggsbetrieb bi uns mien dicht mache. Unglaublig eso öbbis :mad: :mad:
Und wenn emol öbbis an däm Göbbel verregt, segglet me, will me nümme cha fahre drmit oder kei Auti het zum Ylaade, zumene Velo-Mech in dr Nöchi und hett drno e Dummi, wenn dä sy gwüsse Bedraag für d' Reparatur-Arbet heuscht.
Gopferdoori, mir verdiene schliesslig au unsere Stutz in dr Schwyz.
Hieber und Konsorte hänn mi scho syt ewige Zytte nümme gseh. Und do dra wird ich so lang d' Laag eso blybbt au nüt ändere.
Störige? ;D

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Pascilicious hat geschrieben:Störige? ;D
Nit wirgglig, nei.
Das isch eifach mi Meinig zu dr Sach. Im Grund gno ha ich eifach ziemlig viel düttliger und no e bitz aagrycheret das gseit resp. gschriebe, was offebar au d' Meinig vo dr Muetter Theresa isch.
Und jo, ich mag die Dütsche und ihri Art nit wahnsinnig . . ., obschon ich au e baar ganz nätti kenn. Komischerwys finde die au, dass es gar nit in Ornig isch, wie mit dr Schwyz umgsprunge wird.
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Gauchos
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gauchos »

Fahrrad Schlageter in Grenzach direkt nach der Hörnli Grenze nahe Hiebers
http://www.muehliraideufel.de

Alla Boneur

Basel und Der BTSV

Do Ohni I.D. und doch V.I.P.

juliohrossi
Neuer Benutzer

Beitrag von juliohrossi »

Mutter Theresa hat geschrieben:Doderzue ä Lektüre

Ych weiss, dass eim s'eigene Portmonnee am wichtigschte isch. Aber s'kurzfrischtige Dängge koschtet uns ä mol no dr ganzheitlich gsellschaftlich Wohlstand wo mir hänn. Do goht's nidd um Einzelni.

In dr Region Basel könnt y dir vyll gueti Händler aghe. Y fahr sälber au Rennvelo.
Da bin ich nicht ganz einverstanden. Es gibt durchaus auch in der Schweiz Fahrradhändler die gut laufen. Es braucht halt mehr als nur 08/15 ein Velo zu verkaufen. Das funktioniert nicht mehr... Da die Schweiz ein Handicap in Bezug auf die Preise hat, muss dies über Service und Qualität wieder wett gemacht werden. Einige Händler spezialisieren sich und fahren damit sehr erfolgreich. Das "Hochpreisland" hat auch seine Vorteile. Nirgendwo anders werden so teuere Bikes und Rennräder verkauft. Entsprechend können es sich diese Kunden auch leisten Dienstleistungen zu bezahlen, wenn der Service stimmt. Der "Veloladen" muss halt etwas innovativer werden, einen Mehrwert für den Kunden bringen und seine Vorteile richtig zur Geltung bringen, dann klappt das auch.

Das ganze erinnert mich ein bisschen an die Bauern, viele Jammern herum, das mit der Landwirtschaft kein Geld mehr gemacht werden kann, einzelne nehmen es richtig in die Hand und machen durch Bio Produkte, Spezialisierung oder diverse Angebote gutes Geld...

Und ja, ich kaufe zum Teil auch in Deutschland meine Bikes aber für den Service freut sich mein Bike Mech in der Schweiz und für den Service den er bietet bin ich gerne bereit auch das zu zahlen.
"Die einzige Hardware auf der dies jemals laufen wird ist ein Hellraumprojektor"
H.P. Lubich

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Brummler-1952 hat geschrieben:Nit wirgglig, nei.
Das isch eifach mi Meinig zu dr Sach. Im Grund gno ha ich eifach ziemlig viel düttliger und no e bitz aagrycheret das gseit resp. gschriebe, was offebar au d' Meinig vo dr Muetter Theresa isch.
Und jo, ich mag die Dütsche und ihri Art nit wahnsinnig . . ., obschon ich au e baar ganz nätti kenn. Komischerwys finde die au, dass es gar nit in Ornig isch, wie mit dr Schwyz umgsprunge wird.
Ohh arms Brummeli ...

joggeliwurst
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurst »

http://www.kunzundkaiser.ch/
Do wärde Velos kauft!

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

geh nur nach deutschland das "velo" kaufen. wenn du grad dort bist, kauf viel fleisch ein, schön billig! danach kriegst du ein wenig durchfall und im spital wirken (dank den misshandelten, mit drogen vollgepumpten viechern) die anti biotika nicht mehr, aber hauptsache geld gespart!

uiggi99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uiggi99 »

hansy hat geschrieben:geh nur nach deutschland das "velo" kaufen. wenn du grad dort bist, kauf viel fleisch ein, schön billig! danach kriegst du ein wenig durchfall und im spital wirken (dank den misshandelten, mit drogen vollgepumpten viechern) die anti biotika nicht mehr, aber hauptsache geld gespart!
http://www.tier-im-fokus.ch/tag/nutztiere-schweiz/

Und du glaubsch das nur im usland schlecht produziert wird...
Ivan DU Bestie!

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

uiggi99 hat geschrieben:http://www.tier-im-fokus.ch/tag/nutztiere-schweiz/

Und du glaubsch das nur im usland schlecht produziert wird...
nein, aber im vergleich mit dem ausland halte ich die schweiz im allgemeinen für überlegen. schwarze schafe gibt es leider überall, auch in der schweiz.

kogokg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kogokg »

Im Aldi gibts Rennvelos für 159.-

Antworten