Der FC Basel 1893 kann die vakante Trainerstelle für seine U18 mit einem früheren Nationalspieler besetzen: Ab 1. Juli 2013 übernimmt der aus dem Wallis stammende Raphael Wicky den Trainerposten bei der zweitältesten Nachwuchs-Mannschaft des FCB.
Massimo hat geschrieben:E guete, sympathische Typ, wo m.E. e kompetänts Fuessballfachwüsse besitzt (sowyt me das anhand sinene TV-Analysene beurteile ka).
Super Schachzug. Dä het eifach no gfehlt bi uns. Positiv !!!
Kämpfe ! - Siege !
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"
Tut der Blutauffrischung gut, auch mal jemand ohne FCB-Hintergrund zu holen. Und Wicky schätze ich als jemanden ein, der zuerst denkt, bevor er handelt. Von daher herzlich willkommen...
Isch das jetzt sozsage s unmittelbare Zeiche, dass me bim FCB für dr Alex dr Poschte als Trainer binere U-Mannschaft tatsächlich ka hätt? Jetzt wo dr Alex sich umentschiede hett, holt me salopp gseit e andere ehemalige Nationalspieler mit vil Spielererfahrig wo de Jungs guet tuet.
Es het jo in dr Grüchtekuchi gheisse, dr FCB hätt kei Agebot für dr Alex ka im Trainerberich bim FCB (agäblich zerscht zu OB). Seht aber us als wär klar gsi, was für e Profil für d U-18 gsuecht wird, und do hät dr Alex au super inepasst.
Isch alles Spekulation und zämmereime uff tiefem Niveau, aber i wotts mol ins Spiel bringe.
I freu mi dass dr Raphi kunnt, är macht mir dr Idrugg, dass är mit de Junge guet ka schaffe. Vilicht ka är als Trainer doch Fuess fasse und irgendwenn grösseri Ufgobe übernäh.
black/white hat geschrieben:Isch das jetzt sozsage s unmittelbare Zeiche, dass me bim FCB für dr Alex dr Poschte als Trainer binere U-Mannschaft tatsächlich ka hätt? Jetzt wo dr Alex sich umentschiede hett, holt me salopp gseit e andere ehemalige Nationalspieler mit vil Spielererfahrig wo de Jungs guet tuet.
Es het jo in dr Grüchtekuchi gheisse, dr FCB hätt kei Agebot für dr Alex ka im Trainerberich bim FCB (agäblich zerscht zu OB). Seht aber us als wär klar gsi, was für e Profil für d U-18 gsuecht wird, und do hät dr Alex au super inepasst.
Isch alles Spekulation und zämmereime uff tiefem Niveau, aber i wotts mol ins Spiel bringe.
I freu mi dass dr Raphi kunnt, är macht mir dr Idrugg, dass är mit de Junge guet ka schaffe. Vilicht ka är als Trainer doch Fuess fasse und irgendwenn grösseri Ufgobe übernäh.
Könnts nit aus si, dass durch de Wäggang vom u21 Trainer e Rochade gä het?
Nach dinere Theorie het u18 bishär kei Trainer gha, will mr ufe Alex gwartet het - was i mol nit ahnimm.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig **#AF_13** #MED_10**
[/CENTER]
Das finde ich einmal eine richtig gute Nachricht! Raphael Wicky fand ich im Schweizer Fernsehen bei den Expertenrunden immer mit Abstand der Beste. Willkommen in Basel!!!