Jason_Cortez hat geschrieben:also ich find die böller geil. und ihr? wie seht ihr zum thema "böller"?
Geil???
Die Böller sind so was vo behinderet und unnötig! Wie cha me sowas amene Fuessballmatch geil finde?
Isch es soooo geil, wenn direkt nebe paar kleine Goofe sone Ding hochgoht und es chlises Meitli denn e Ohreschade fürs Läbe het? Do wird eifach nüt, aber au GAR NÜT in die Richtig überlegt!
Vo mir us cha me die Betroffene usfindig mache und wäge (versuechter) Körperverletzig azeige.
Ich ha absolut nüt gege geili Pyrostimmig, so wie mir se gege Tuntenham zelebriert hän. Im Gegeteil, das macht richtig geil Stimmig (natürlich, solang d Fackle vo Lüt mit Hirn zündet warde und natürlich nid als Wurfgegestand diene, aber das het was mit gsundem Menscheverstand z tue...)!
Aber eigentlich passe die Böller jo so richtig zu dene Z-Primate. So wie die abwächslend em Alex und em Schiri sini Muetter beleidigt hän (a dere Stell möcht ich no ahmerke, dass gemäss minere Vermuetig bi dene Trottle e starke Mamakomplex vorhande muess si).
Also ich kenn jo em Schiri sini Mama nid. Aber ha mi scho gfrogt, für wär jetzt das e grösseri Strof wäri, wo d Stricher gsunge hän, sie fi**e sis Mami..

Eifach null Niveau. Nix, niente, nada!!
Danke Alex für die perfekti Antwort!!!!!!!!!