Aha und wieso den?basler hat geschrieben:Ok, aber glaub dörf au sage dass die 2 gnennte kunde au nit ganz bi dr wohrheit blibe sin...
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will ich über insiderinformatione verfieg und weiss wie alles abgloffe ischPascilicious hat geschrieben:Aha und wieso den?

sag eifach nur dass die im tv viel könne verzelle, wennme d cablecom zu däme persone diräkt befrogt hät wär d sichtwiis uf die fäll bitz anderst. aber kassesturz und vorallem dr schmezer isch halt geil druff alli firmene schlächt usgseh z lo
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
ist ja auch sein job missstände aufzudecken. soll er dann etwa behaupten alles sei super, obwohl das zweifellos nicht stimmt?basler hat geschrieben:will ich über insiderinformatione verfieg und weiss wie alles abgloffe isch
sag eifach nur dass die im tv viel könne verzelle, wennme d cablecom zu däme persone diräkt befrogt hät wär d sichtwiis uf die fäll bitz anderst. aber kassesturz und vorallem dr schmezer isch halt geil druff alli firmene schlächt usgseh z lo

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Der Kassensturz sollte Missstände aufdecken und diese neutral recherchieren und berichten. Seit Jahren wird aber nur reisserisch polemisiert.
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Ja gut, aber würden sie eine PPT Präsentation im Fernsehen zeigen und die Fakten entsprechend auflisten, würde wohl niemand den Kassensturz schauen. Also muss man es ja ein wenig spannend machen, ob dies gleich "reisserisch" ist, kann jeder anders sehen.Blutengel hat geschrieben:Der Kassensturz sollte Missstände aufdecken und diese neutral recherchieren und berichten. Seit Jahren wird aber nur reisserisch polemisiert.
Dass die Interviewfragen immer sehr provokativ sind, ist doch gut. So sieht man an der Reaktion auch, ob der Gegenüber die Ruhe behalten kann, arrogant reagiert oder doch etwas emotional antwortet.
Man lässt ja auch IMMER beide Parteien zu Wort kommen. Insofern finde ich das schon ziemlich neutral. Wenn dann halt so ein arrogantes GL Mitglied hinsteht und auch entsprechende Antworten gibt, dann kann doch der Kassensturz nichts dafür. Dann macht dieser Heini die Sache erst richtig schlimm.
Wenn man sich die Foren so anschaut, dann scheinen ja wirklich die Probleme da zu sein und es sich nicht nur um Polemik handeln.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
so isches ebbe...lowerman hat geschrieben:Sehe ich leider genau so. Man verrennt sich des öfteren ziemlich in Themen und berichtet ziemlich schlecht und teilweise unfair.
i will jo nit sage dass d horizon super isch und keini problem git, im gegeteil. aber wenn 2 kunde vo cablecom sache verzelle im tv und sach anderst darstelle als sie isch und me d cablecom mit uf das reagiere lost denn isch es unfair...
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Ich frage nochmals, was ist daran unfair wenn sich ein CC GL Mitglied frei äussern kann und auch immer wieder gesagt wurde, wie CC reagiert hat und was sie gemacht haben?lowerman hat geschrieben:Sehe ich leider genau so. Man verrennt sich des öfteren ziemlich in Themen und berichtet ziemlich schlecht und teilweise unfair.
@basler, am einfachsten wäre doch, du sagst uns was denn anders dargestellt wurde. Ansonsten ist das für mich einfach eine Behauptung, sorry...
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Scheiss Cablecom - schaffsch sicher dörtbasler hat geschrieben:so isches ebbe...
i will jo nit sage dass d horizon super isch und keini problem git, im gegeteil. aber wenn 2 kunde vo cablecom sache verzelle im tv und sach anderst darstelle als sie isch und me d cablecom mit uf das reagiere lost denn isch es unfair...

em erste kund sin vo afang ah alternativi lösige vorgschlage und ahbote worde, jedoch het er alles abgschmätteret. typische alte bünzli-rentner halt. mit em zweite kund isch me au in gspröch gsi und e lösig isch gfunde worde vor dr usstrahlig vo dr sändig.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ich frage nochmals, was ist daran unfair wenn sich ein CC GL Mitglied frei äussern kann und auch immer wieder gesagt wurde, wie CC reagiert hat und was sie gemacht haben?
@basler, am einfachsten wäre doch, du sagst uns was denn anders dargestellt wurde. Ansonsten ist das für mich einfach eine Behauptung, sorry...
usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo

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Sag doch grad, dass bi dere Scheissfirma schaffschbasler hat geschrieben: usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo![]()

Kunstück müen sie so kulant si, sunscht hätte sie jo gar keini Kunde meh. Ischi ihne jo gar nüt anders übrig bliebe. Aber au wenn si kulant sind, benämme sie sich zerscht glich wie dArschlöcher.
Ich will jo nit wüsse wieviel älteri Lüüt wo technisch kei Ahnig hän, vo euch abzockt worde sind. So wäge kulant...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

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meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.Sharky hat geschrieben:Sag doch grad, dass bi dere Scheissfirma schaffsch
Kunstück müen sie so kulant si, sunscht hätte sie jo gar keini Kunde meh. Ischi ihne jo gar nüt anders übrig bliebe. Aber au wenn si kulant sind, benämme sie sich zerscht glich wie dArschlöcher.
Ich will jo nit wüsse wieviel älteri Lüüt wo technisch kei Ahnig hän, vo euch abzockt worde sind. So wäge kulant...
und so späss wie an türe go verkaufe gits au nümme zum glück. ich schaff in züri und ka eifach sage dass sich do d meinig über d cablecom über 180 grad dreit het. und i bi sicher wenn z basel dr lade offe isch das ganze au besser wird. s grosse problem z basel isch doch dass es kei alaufstell git und jede uf dr support ahgwiise isch und uf support alüte 80% kei bock hän und sich so d wuet staut.
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die andere mache das aber nit so aggressiv und penetrand....basler hat geschrieben:meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.
und so späss wie an türe go verkaufe gits au nümme zum glück. ich schaff in züri und ka eifach sage dass sich do d meinig über d cablecom über 180 grad dreit het. und i bi sicher wenn z basel dr lade offe isch das ganze au besser wird. s grosse problem z basel isch doch dass es kei alaufstell git und jede uf dr support ahgwiise isch und uf support alüte 80% kei bock hän und sich so d wuet staut.
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I würd no nit ...badcop hat geschrieben:dörf meh do inne sage, dass ich syt johre upc-kund bi und praktisch keini problem ha....bi erhlich gseit au e volle technikkasper, aber bimers wirklick am überlege dä horizon-box-zügs zkaufe ??!!
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bim 3-spitz het me doch immer chöne verbi go friener? cha me das jetzt nümme?basler hat geschrieben:meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.
und so späss wie an türe go verkaufe gits au nümme zum glück. ich schaff in züri und ka eifach sage dass sich do d meinig über d cablecom über 180 grad dreit het. und i bi sicher wenn z basel dr lade offe isch das ganze au besser wird. s grosse problem z basel isch doch dass es kei alaufstell git und jede uf dr support ahgwiise isch und uf support alüte 80% kei bock hän und sich so d wuet staut.
Blablabla... ich hatte es in meinem ganzen Leben noch nie mit so einer schlecht organisierten Firma zu tun. Und definitiv schlimmer als die Hotline-Auskunftgeber sind die Cablecom Shop-Angestellten, wie ich im Berner Shop erfahren habe. Nicht fähig, während einem Gespräch eine Adresse richtig einzutippen. Nicht fähig, ein Ersatzgerät im Shop dem richtigen Kunden auszuhändigen... man muss wohl nur laut genug sein im Shop und man bekommt das gewünschte Gerät, das eigentlich für einen anderen Kunden gedacht war - obwohl der andere bereits telefonisch über den Bestelleingang informiert und auf dem Weg zum Abholen ist. Freue mich auch immer über die als Umfragen getarnten Werbeanrufe, obwohl ich seit Jahren in einer Region wohne, in der die Cablecom gar nicht tätig ist.basler hat geschrieben: usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo![]()
Die Firma ist übrigens so kulant, dass sich die Hotline-Leute weigerten, mir für eine offene Rechnung einen Einzahlungsschein zuzustellen (und sei es auch nur ein PDF) - man habe ja die Rechnung schon mehrmals vergeblich an eine (natürlich falsch notierte) Adresse geschickt. Mehr Kundenservice, als zu erwähnen, wie viel Mahngebühren offen sind, ging erst nicht - musste regelrecht betteln, damit sie mir eine Kontonummer verrieten. Bei einem Intrum Justitia-Auftrag hätten sie wohl mehr Provision gehabt.
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