UPC Horizon

Der Rest...
Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

basler hat geschrieben:Ok, aber glaub dörf au sage dass die 2 gnennte kunde au nit ganz bi dr wohrheit blibe sin...
Aha und wieso den?

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Pascilicious hat geschrieben:Aha und wieso den?
will ich über insiderinformatione verfieg und weiss wie alles abgloffe isch ;)

sag eifach nur dass die im tv viel könne verzelle, wennme d cablecom zu däme persone diräkt befrogt hät wär d sichtwiis uf die fäll bitz anderst. aber kassesturz und vorallem dr schmezer isch halt geil druff alli firmene schlächt usgseh z lo
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

basler hat geschrieben:will ich über insiderinformatione verfieg und weiss wie alles abgloffe isch ;)

sag eifach nur dass die im tv viel könne verzelle, wennme d cablecom zu däme persone diräkt befrogt hät wär d sichtwiis uf die fäll bitz anderst. aber kassesturz und vorallem dr schmezer isch halt geil druff alli firmene schlächt usgseh z lo
ist ja auch sein job missstände aufzudecken. soll er dann etwa behaupten alles sei super, obwohl das zweifellos nicht stimmt? :rolleyes:

Blutengel
Erfahrener Benutzer

UPC Horizon

Beitrag von Blutengel »

Der Kassensturz sollte Missstände aufdecken und diese neutral recherchieren und berichten. Seit Jahren wird aber nur reisserisch polemisiert.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Blutengel hat geschrieben:Der Kassensturz sollte Missstände aufdecken und diese neutral recherchieren und berichten. Seit Jahren wird aber nur reisserisch polemisiert.
Ja gut, aber würden sie eine PPT Präsentation im Fernsehen zeigen und die Fakten entsprechend auflisten, würde wohl niemand den Kassensturz schauen. Also muss man es ja ein wenig spannend machen, ob dies gleich "reisserisch" ist, kann jeder anders sehen.

Dass die Interviewfragen immer sehr provokativ sind, ist doch gut. So sieht man an der Reaktion auch, ob der Gegenüber die Ruhe behalten kann, arrogant reagiert oder doch etwas emotional antwortet.

Man lässt ja auch IMMER beide Parteien zu Wort kommen. Insofern finde ich das schon ziemlich neutral. Wenn dann halt so ein arrogantes GL Mitglied hinsteht und auch entsprechende Antworten gibt, dann kann doch der Kassensturz nichts dafür. Dann macht dieser Heini die Sache erst richtig schlimm.

Wenn man sich die Foren so anschaut, dann scheinen ja wirklich die Probleme da zu sein und es sich nicht nur um Polemik handeln.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

lowerman
Neuer Benutzer

Beitrag von lowerman »

Blutengel hat geschrieben:Der Kassensturz sollte Missstände aufdecken und diese neutral recherchieren und berichten. Seit Jahren wird aber nur reisserisch polemisiert.
Sehe ich leider genau so. Man verrennt sich des öfteren ziemlich in Themen und berichtet ziemlich schlecht und teilweise unfair.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

lowerman hat geschrieben:Sehe ich leider genau so. Man verrennt sich des öfteren ziemlich in Themen und berichtet ziemlich schlecht und teilweise unfair.
so isches ebbe...

i will jo nit sage dass d horizon super isch und keini problem git, im gegeteil. aber wenn 2 kunde vo cablecom sache verzelle im tv und sach anderst darstelle als sie isch und me d cablecom mit uf das reagiere lost denn isch es unfair...

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

lowerman hat geschrieben:Sehe ich leider genau so. Man verrennt sich des öfteren ziemlich in Themen und berichtet ziemlich schlecht und teilweise unfair.
Ich frage nochmals, was ist daran unfair wenn sich ein CC GL Mitglied frei äussern kann und auch immer wieder gesagt wurde, wie CC reagiert hat und was sie gemacht haben?

@basler, am einfachsten wäre doch, du sagst uns was denn anders dargestellt wurde. Ansonsten ist das für mich einfach eine Behauptung, sorry...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

basler hat geschrieben:so isches ebbe...

i will jo nit sage dass d horizon super isch und keini problem git, im gegeteil. aber wenn 2 kunde vo cablecom sache verzelle im tv und sach anderst darstelle als sie isch und me d cablecom mit uf das reagiere lost denn isch es unfair...
Scheiss Cablecom - schaffsch sicher dört ;) Jaja "insider" informatione, aber den nix dezue sage. Und wenns au anderst dargstellt isch - fakt isch: Problem bestöhnt sit überme Joor scho in Holland. Fakt isch: UPC isch arrogant und schisst uf ihri Kunde. Ganz klar z läse in allne Fore... het nix mit Polemik z due. Aber fair isches nit, wenn Biträg (kritisch aständig!!) zensiert wärde, nur wills nit grad passt bzw. Biträg gschlosse wärde. Fakt isch: me wird scho ewigs mit standard marketing und "mir sind dra" sprüch vertröschtet. Und und und... dr Kassesturz isch null "risserisch" gsi, eher z harmlos und het null bissigi, wirklich kritischi Froge gstellt - evtl. sunst au kei Interview bzw. statement becho. Es spricht eifach zu viel gege Horizon und d Politik vo UPC im Ganze und s truurige isch, me ka no so lang do drüber in allne fore schriebe - s ändert sich nix. Me schiesst die böse Kunde, wo schön brav zahle, füre Dienstleischtig, wo wie apriese eifach nit funktioniert und zum teil komplett abkackt und stellt sich keine Problem und das findi denäbe und unterstütz ich eifach nüm. Und i hoff es springe no einigi Lüüt ab.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ich frage nochmals, was ist daran unfair wenn sich ein CC GL Mitglied frei äussern kann und auch immer wieder gesagt wurde, wie CC reagiert hat und was sie gemacht haben?

@basler, am einfachsten wäre doch, du sagst uns was denn anders dargestellt wurde. Ansonsten ist das für mich einfach eine Behauptung, sorry...
em erste kund sin vo afang ah alternativi lösige vorgschlage und ahbote worde, jedoch het er alles abgschmätteret. typische alte bünzli-rentner halt. mit em zweite kund isch me au in gspröch gsi und e lösig isch gfunde worde vor dr usstrahlig vo dr sändig.

usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo ;)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

basler hat geschrieben: usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo ;)
Sag doch grad, dass bi dere Scheissfirma schaffsch ;)

Kunstück müen sie so kulant si, sunscht hätte sie jo gar keini Kunde meh. Ischi ihne jo gar nüt anders übrig bliebe. Aber au wenn si kulant sind, benämme sie sich zerscht glich wie dArschlöcher.
Ich will jo nit wüsse wieviel älteri Lüüt wo technisch kei Ahnig hän, vo euch abzockt worde sind. So wäge kulant...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Sharky hat geschrieben:Sag doch grad, dass bi dere Scheissfirma schaffsch ;)

Kunstück müen sie so kulant si, sunscht hätte sie jo gar keini Kunde meh. Ischi ihne jo gar nüt anders übrig bliebe. Aber au wenn si kulant sind, benämme sie sich zerscht glich wie dArschlöcher.
Ich will jo nit wüsse wieviel älteri Lüüt wo technisch kei Ahnig hän, vo euch abzockt worde sind. So wäge kulant...
meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.

und so späss wie an türe go verkaufe gits au nümme zum glück. ich schaff in züri und ka eifach sage dass sich do d meinig über d cablecom über 180 grad dreit het. und i bi sicher wenn z basel dr lade offe isch das ganze au besser wird. s grosse problem z basel isch doch dass es kei alaufstell git und jede uf dr support ahgwiise isch und uf support alüte 80% kei bock hän und sich so d wuet staut.

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

dörf meh do inne sage, dass ich syt johre upc-kund bi und praktisch keini problem ha....bi erhlich gseit au e volle technikkasper, aber bimers wirklick am überlege dä horizon-box-zügs zkaufe ??!!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

basler hat geschrieben:meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.

und so späss wie an türe go verkaufe gits au nümme zum glück. ich schaff in züri und ka eifach sage dass sich do d meinig über d cablecom über 180 grad dreit het. und i bi sicher wenn z basel dr lade offe isch das ganze au besser wird. s grosse problem z basel isch doch dass es kei alaufstell git und jede uf dr support ahgwiise isch und uf support alüte 80% kei bock hän und sich so d wuet staut.
die andere mache das aber nit so aggressiv und penetrand....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

badcop hat geschrieben:dörf meh do inne sage, dass ich syt johre upc-kund bi und praktisch keini problem ha....bi erhlich gseit au e volle technikkasper, aber bimers wirklick am überlege dä horizon-box-zügs zkaufe ??!!
I würd no nit ...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Djox87
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Djox87 »

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

basler hat geschrieben:meinsch nit dass überall im verkauf bi technische sache älteri lüt abzockt wärde? kund uf dr verkäufer oder d person ah ob eine ehrlich isch zu lüt ohni ahnig oder nit und nit uf d firma wo er schafft.

bim 3-spitz het me doch immer chöne verbi go friener? cha me das jetzt nümme?

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

canon hat geschrieben:bim 3-spitz het me doch immer chöne verbi go friener? cha me das jetzt nümme?
Nei scho ewigs nümme...

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

canon hat geschrieben:bim 3-spitz het me doch immer chöne verbi go friener? cha me das jetzt nümme?
Au ein vo de ganz alte Balcab-Kunde, gäll ;) !? Ha dört au mi allererschtes Modem abg'holt kah...das sin no Zyte gsi!
Alles für BS

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Laufi hat geschrieben:Au ein vo de ganz alte Balcab-Kunde, gäll ;) !? Ha dört au mi allererschtes Modem abg'holt kah...das sin no Zyte gsi!
genau, s modem hani au dörte miese go hole... isch scho e paar jöörli här, do hesch rächt.

Fulehung
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fulehung »

basler hat geschrieben: usserdäm weiss i us erfahrig dass kei firma in däre branche so kulant isch wie d cablecom mittlerwiele. sit 4 johr het sich gwaltig öbis gmacht. wer problem het und nit will dr hotline alüte ka ab 25. april bim bankverein in neue cablecom shop ko mit sine problem und vor ort löse lo ;)
Blablabla... ich hatte es in meinem ganzen Leben noch nie mit so einer schlecht organisierten Firma zu tun. Und definitiv schlimmer als die Hotline-Auskunftgeber sind die Cablecom Shop-Angestellten, wie ich im Berner Shop erfahren habe. Nicht fähig, während einem Gespräch eine Adresse richtig einzutippen. Nicht fähig, ein Ersatzgerät im Shop dem richtigen Kunden auszuhändigen... man muss wohl nur laut genug sein im Shop und man bekommt das gewünschte Gerät, das eigentlich für einen anderen Kunden gedacht war - obwohl der andere bereits telefonisch über den Bestelleingang informiert und auf dem Weg zum Abholen ist. Freue mich auch immer über die als Umfragen getarnten Werbeanrufe, obwohl ich seit Jahren in einer Region wohne, in der die Cablecom gar nicht tätig ist.
Die Firma ist übrigens so kulant, dass sich die Hotline-Leute weigerten, mir für eine offene Rechnung einen Einzahlungsschein zuzustellen (und sei es auch nur ein PDF) - man habe ja die Rechnung schon mehrmals vergeblich an eine (natürlich falsch notierte) Adresse geschickt. Mehr Kundenservice, als zu erwähnen, wie viel Mahngebühren offen sind, ging erst nicht - musste regelrecht betteln, damit sie mir eine Kontonummer verrieten. Bei einem Intrum Justitia-Auftrag hätten sie wohl mehr Provision gehabt.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

badcop hat geschrieben:dörf meh do inne sage, dass ich syt johre upc-kund bi und praktisch keini problem ha....bi erhlich gseit au e volle technikkasper, aber bimers wirklick am überlege dä horizon-box-zügs zkaufe ??!!
Internet isch top - Horizon isch flop. Nit hole!

Antworten