Laufi hat geschrieben:So neu und scho blöd umepöble!? Chapeau
Zeig mir lieber emol di achso schlimme Argument vo mir! Es schiient mir, du hesch das Forum nid so guet durreg'läse bishär! Als ob ich de schlimmschti Kritiker vom Alex wär, das isch nur lächerlich
I weiss es isch nit die feini Art vo neue User e andere User z erwähne, aber i has mer nit könne verkneife. I kenn di jo nit persönlich, i has nur vo dim Forum-Ich...
I ha nit gseit du bisch dr gröschti Kritiker vom Alex, nur findi dass du e kli ketzerisch duesch. Du seisch dass är sich subjektiv falsch Verhalte het ohni dr sachlichi Hintergrund z kenne. Klar stelle sich vili Fans d frog, wie är zu dere Entscheidig ko isch und wiso är sini Planig gänderet het. Wenn de nit klar kasch darlege, was drzue gführt het, kasch au nit dr Schluss zieh, das är irgendwie verröterisch vorgoht oder scho sit langem vor het die Stell aznäh.
Do ka me jo grad wider behaupte, dr FCB het für ihn ab Summer kei Job als Trainer um Jugendbereich ka und e Atritt welle verzögere, sodass sich dr Alex anderwitig umgluegt het. Jedi öffentlichi Mäldig wo die Persone irgendwie betrifft, wird ins Netz vo de Spekulatione ibaut. Was jo normal isch, nur fang ich wäg däm nit a alles glaube.
P.S. i ha dr vo dir fett markierti Teil übrigens in bezug uf Schwob gmeint. Die sin in mine Auge eher so die sachliche, kiehle Karriereplaner, wo weniger emotional und vereinstreu sin (was natürlich stark pauschalisiert dargstellt isch, aber d Tendänz goht in die Richtig).
Zletscht möchti sage, dass in däm Fade nit Kritik, sondern Griess ane ghöre, dorum: DANGGE ALEX!