UEFA Fünfjahreswertung

Alles über Fussball, ausser FCB.
Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

expertus hat geschrieben:Platz 13 gesichert, nächstes Jahr startet man knapp vor der Türkei auf Platz 12 (wobei das je nach Resultate in den nächsten Spielen noch ändern kann)
Die Wahrscheinlichkeit dass uns die Türken wieder überholen ist sehr gross. Fenerbahce hat auswärts gegen Pilsen gewonnen und wird zuhause nichts mehr anbrennen lassen -> Bonuspunkte für den 1/4-Final + 2 weitere Spiele. Des weiteren spielt Galatasaray noch gegen Schalke.
Was uns betrifft bleib ich weiterhin skeptisch, ich staple halt gerne tief. Aber Zenit ist sicherlich stark genug um uns im Rückspiel noch zu eliminieren. Ich gehe also stark davon aus, dass wir die nächste Saison vom 13. Rang aus in Angriff nehmen.

charliesheenFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von charliesheenFCB »

Traue eher Pilsen die Überraschung zu als Zenit :)
Aber schade ist es schon, am Anfang sah es so aus als würde es eine Pleitesaison für die Türken werden, Gala und Fener setzten aber zum Endspurt an und so wird es doch noch zu einem erfolgreichen Jahr.

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

galatasaray het hüt witeri pünkt für d'türkei g'holt.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Larry hat geschrieben:galatasaray het hüt witeri pünkt für d'türkei g'holt.
Unseri türkische Früünde im Forum sin au scho am ussflippe vor Freud :p
jay hat geschrieben:Geil, Galatasaray ist weiter.
nick knatterton hat geschrieben:Noch geiler, Schalke ist draussen. :D
ScoUtd hat geschrieben:sehr geil wenn die türken weiter sind.....
Alles für BS

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

ScoUtd hat :rolleyes: vergessen.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

fixi hat geschrieben:ScoUtd hat :rolleyes: vergessen.
Ha mir's scho au dänkt, aber isch sälber Schuld, wenn er bi so öbbisem de Smilie vergisst :p (die sin wichtig, git schliesslich g'nueg Dödel doh inne, wo's ärnscht meine (wie Du seh kasch!) und nur, well e Schwobe-Mannschaft usseg'floge isch...Schwobe-Kompläx par excellence nenn ich das! Vonwegen Galatasaray-Fan :o )
Alles für BS

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Laufi hat geschrieben:(Schwobe-Kompläx par excellence nenn ich das! Vonwegen Galatasaray-Fan :o )
laufi, das ka dir jo scheiss egal si! ich finds geil, will gala e gmietlige verein isch, hätts au geil gfunde, wenn si e änglische oder e spanische verein usekickt hätte. aber wär het do kompläx du mongi?

und e figg uf d 5-joheswärtig. interessiert mi null, sunsch miessti international au für d stricher si, bini aber nit.

GengBen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GengBen »

@Laufi... warum sollten wir Komplexe wegen den Schwoben haben? Weil wir besser verdienen? Weil wir die schönere Landschaft besitzen?
Troll dich doch ins Hartz IV Land wenn's dir in der noblen Schweiz nicht passt du Obermongo!
PRO FCB - Museum im St. Jakob-Park ! ! !

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bolzblatzholzer »

Btw: D Türkei wird in däre Wärtig immer vor dr Schwiz bliebe. Das isch nid e dieräkte Konkurränt.
Do mues me realistisch blybe.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

GengBen hat geschrieben:@Laufi... warum sollten wir Komplexe wegen den Schwoben haben? Weil wir besser verdienen? Weil wir die schönere Landschaft besitzen?
Troll dich doch ins Hartz IV Land wenn's dir in der noblen Schweiz nicht passt du Obermongo!
Tschöss Alte, Du muesch jo wirklich extremi Kompläx ha, dass Du Dich ahg'sproche fühlsch :o Han ich Dich zitiert? Hesch überhaupt de Match g'luegt? Oder wieso schnurrsch Du jetzt mit...kei Sau redet vo/mit Dir!
Armes Menschli bisch, hoff bisch scho in Therapie...oder kunnsch bald!!
Alles für BS

Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

Bolzblatzholzer hat geschrieben:Btw: D Türkei wird in däre Wärtig immer vor dr Schwiz bliebe. Das isch nid e dieräkte Konkurränt.
Warten wir mal die nächsten paar Jahre ab, irgendwann werden die Türken die hohen Gehälter nicht mehr bezahlen können (siehe Griechenland). Die Liga ist ja völlig marode mit Ausnahme der grossen Vereine aus Istanbul und der Zuschauerschnitt miserabel...

GengBen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GengBen »

Laufi hat geschrieben:Tschöss Alte, Du muesch jo wirklich extremi Kompläx ha, dass Du Dich ahg'sproche fühlsch :o Han ich Dich zitiert? Hesch überhaupt de Match g'luegt? Oder wieso schnurrsch Du jetzt mit...kei Sau redet vo/mit Dir!
Armes Menschli bisch, hoff bisch scho in Therapie...oder kunnsch bald!!
Du gehst hier allen auf den Keks, merkst du das nicht? Was hat es mit Komplexen zu tun wenn man sich freut dass ein deutsches Team ausgeschieden ist bzw. wenn man mit dem gegnerischen Club mitfiebert? Aber ein Schwarz-Rot-Gold/FC Bayern/Braunschweig/SC Freiburg und was weiss ich sonst noch alles-Fanboy wie du fühlt sich immer gleich angegriffen. Wurdest wohl in deiner Kindheit wegen deiner Herkunft gehänselt und bist jetzt deswegen ein bisserl dünnhäutig, gelle? Werd erwachsen :o
PRO FCB - Museum im St. Jakob-Park ! ! !

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Bolzblatzholzer hat geschrieben:Btw: D Türkei wird in däre Wärtig immer vor dr Schwiz bliebe. Das isch nid e dieräkte Konkurränt.
Nid zwingend so. Türkei wird sicher uff näggschd Saison vorne bliibe. Aber s'Näggschde Striichresultat isch um faschd 2 Pynggd höcher als das vo de Schwiz. Aber kunnt immer druffaa wie Türke und Schwizer Mannschafte sich maischdere. Grundsätzlig sind sy um einiges Stärgger als d'Schwizer Mannschafte... mit ussnahm vo de letschde 2 Joor. Aber ich dängg das isch alles spekulation wie's in Zuekunft ussgseh wird. Es bliibd spannend....

Fazit: Immer noch vorne luege!
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

jay hat geschrieben:und e figg uf d 5-joheswärtig. interessiert mi null, sunsch miessti international au für d stricher si, bini aber nit.
Fir dass bisch aber im falsche Fade.... :rolleyes:
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

jay hat geschrieben:laufi, das ka dir jo scheiss egal si! ich finds geil, will gala e gmietlige verein isch, hätts au geil gfunde, wenn si e änglische oder e spanische verein usekickt hätte. aber wär het do kompläx du mongi?

und e figg uf d 5-joheswärtig. interessiert mi null, sunsch miessti international au für d stricher si, bini aber nit.
Hey jay, wenn de wenigschtens zuegeh hättisch, dass Du eifach nur für Mannschafte bisch, wo düütschi Teams usseg'worfe hän, denn wärsch wenigschtens ehrlich gsi...aber dass Du jetzt (plötzlich) so e grosse Fan vo Galatasaray willsch sii, kauf ich Dir eifach nid ab, sorry! Bis geschtern isch's Dir uff jede Fall no kei einzigschte Bytrag Wärt gsi!

@GengBen: viellicht bin i wirklich e bitz dünnhüütig und Du hesch absolut rächt...mi rege die Möchtegärns scho sit de Kindheit uff, wo hinterher (nach'em Match) ein uff tolle Fan mache, nachdäm sie's Resultat kenne!
Wär Schalke wiiterkoh, meindsch de jay hät g'schriebe: "Schad Galatasaray, ich hät's Euch gönnt"!? ...nie im Läbe und dorum rege mi die Fuessball-Hüüchler au immerno eso uff wie zur Schuelzyt!

PS und Basler (Schwiizer), wo au bi internationale Spiel gege d'Stricher sin (und demit gege e CH-Mannschaft) will mir (als Düütsche) au nid in Kopf goh...Kantönli(glai-)geischt halt :o
Alles für BS

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Laufi hat geschrieben:PS und Basler (Schwiizer), wo au bi internationale Spiel gege d'Stricher sin (und demit gege e CH-Mannschaft) will mir (als Düütsche) au nid in Kopf goh...Kantönli(glai-)geischt halt :o
Isch eigentlich klar... gester isch sicher ganz dütschland trurig gse, dass schalke nid witer cho isch. vorallem die us dortmund!

alatariel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alatariel »

Laufi hat geschrieben: PS und Basler (Schwiizer), wo au bi internationale Spiel gege d'Stricher sin (und demit gege e CH-Mannschaft) will mir (als Düütsche) au nid in Kopf goh...Kantönli(glai-)geischt halt :o
Nationalmannschaft vom Ruhrpott: Deutschland
Nationalmannschaft von Bayern: Deutschland
Nationalmannschaft von NRW: Deutschland

Nationalmannschaft von Zürich: Schweiz
Nationalmannschaft von Bern: Schweiz
Nationalmannschaft von Basel: FC BASEL 1893 !!!

nix kantönligeist. WE ARE A COUNTRY

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Laufi hat geschrieben:PS und Basler (Schwiizer), wo au bi internationale Spiel gege d'Stricher sin (und demit gege e CH-Mannschaft) will mir (als Düütsche) au nid in Kopf goh...Kantönli(glai-)geischt halt :o
Drum bisch Du au e Schwoob und kai Basler. Sunscht wurdsch das nämligg verschtoh! ;)
Für Ziircher isch meh prinzipiell nie oder wie's dr Streller sage wurd: "das isch genetisch nid mögligg!"

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Laufi hat geschrieben:Hey jay, wenn de wenigschtens zuegeh hättisch, dass Du eifach nur für Mannschafte bisch, wo düütschi Teams usseg'worfe hän, denn wärsch wenigschtens ehrlich gsi...aber dass Du jetzt (plötzlich) so e grosse Fan vo Galatasaray willsch sii, kauf ich Dir eifach nid ab, sorry! Bis geschtern isch's Dir uff jede Fall no kei einzigschte Bytrag Wärt gsi!

@GengBen: viellicht bin i wirklich e bitz dünnhüütig und Du hesch absolut rächt...mi rege die Möchtegärns scho sit de Kindheit uff, wo hinterher (nach'em Match) ein uff tolle Fan mache, nachdäm sie's Resultat kenne!
Wär Schalke wiiterkoh, meindsch de jay hät g'schriebe: "Schad Galatasaray, ich hät's Euch gönnt"!? ...nie im Läbe und dorum rege mi die Fuessball-Hüüchler au immerno eso uff wie zur Schuelzyt!

PS und Basler (Schwiizer), wo au bi internationale Spiel gege d'Stricher sin (und demit gege e CH-Mannschaft) will mir (als Düütsche) au nid in Kopf goh...Kantönli(glai-)geischt halt :o
du muesch scho unglaublich viel zyt ha, dass de so viel energie in provokativi üsserige vo anderne investiersch.
was regsch du di aigentlich über söttigi uff? ich sälber ha mir in dr kindheit au e huffe miesse ahlose, will ich sympathie zu dortmund pfläge due. bsunders im cl final 1997.
was ich alli zwei joor an dr em/wm z höre bikum, wenn schland am spiele isch, goht au uff kai kuehut. do stand i drüber.
und dass in dütschland alli wie e einheit hinter ihrer nati stöhn wenn 60% bayernspieler im stammkader sin, stimmt aifach nid!
du würdisch einiges gsünder läbe, wenn de di nid ab jedem scheiss so uffrege duesch. :rolleyes:

schöns läbe no!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Laufi hat geschrieben:Hey jay, wenn de wenigschtens zuegeh hättisch, dass Du eifach nur für Mannschafte bisch, wo düütschi Teams usseg'worfe hän, denn wärsch wenigschtens ehrlich gsi...aber dass Du jetzt (plötzlich) so e grosse Fan vo Galatasaray willsch sii, kauf ich Dir eifach nid ab, sorry! Bis geschtern isch's Dir uff jede Fall no kei einzigschte Bytrag Wärt gsi!

Kannst du mal aufhören, über User die du nicht kennst, irgendwelche Scheisse zu verzapfen? Hab ich was von grossem Fan geschrieben? Sie sind mir sympathisch, nicht mehr, nicht weniger! Anscheinend scheint es dich zu stören, dass hier doch nicht alle was gegen dein geliebtes Deutschland haben, anders kann ich mir deine Posts nicht erklären. Wie gesagt, von wegen Komplexe.

Deinen Bayern zB würde ich es noch gönnen, sollten sie die CL gewinnen. Wobei, deine und Grambas Lobhudeleien machen sie nicht wirklich sympathischer. Aber dafür können die Bayern ja nichts.

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Allez Basel! »

Laufi ist immer wieder grosses Kino. Der Typ ist so dumm, dass es schon wieder unterhaltend ist :D

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Isch rächt miehsam die ständige Lämbbe im Forum.... Do goht immer s'Wäsendlige unter... Ka nid eper e Fade uffmache - irgendwie mit em
Titel "willsch Stress? Kumm uuse-Fade"... de ka mr das dert wiiterfiehre und muess nid unbeteiligti beläschdige.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Kurtinator hat geschrieben: was ich alli zwei joor an dr em/wm z höre bikum, wenn schland am spiele isch, goht au uff kai kuehut. do stand i drüber.
waaaas mir sind super lieb wenn schland spielt... :P
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Mundharmonika hat geschrieben:Drum bisch Du au e Schwoob und kai Basler. Sunscht wurdsch das nämligg verschtoh! ;)
Für Ziircher isch meh prinzipiell nie oder wie's dr Streller sage wurd: "das isch genetisch nid mögligg!"
Du muesch es jo wüsse Du Ober-Basler :o

PS ha immer g'meint, es isch genetisch unmöglich als Basler für de FZC z'schutte!? Aber jede darf sich Ussage so z'rächt lege wie er will, gelle Mundi

PPS die wärsch also im'ene Champions League Achtelfinal für Galatasaray...oder Bayern , wenn d'Begegnig FZC-Gala/bayern heisse würd!? (sehr hypothetisch, ich weiss) :p
Alles für BS

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

gut gemeinte warnung an all jene, die gerne zurück zünden.

vorsicht - laufi steht hier im forum unter "welpenschutz".

wer diesbezüglich fragen hat - bitte den admin fragen.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Laufi hat geschrieben:PPS die wärsch also im'ene Champions League Achtelfinal für Galatasaray...oder Bayern , wenn d'Begegnig FZC-Gala/bayern heisse würd!? (sehr hypothetisch, ich weiss) :p
Das ist jetzt wirklich sehr, sehr hypothetisch... Wenn eine solche Partie aber wirklich FCZ - Bayern München lauten sollte, dann könnte ich eigentlich nur hoffen, dass ein Meteorit aufs Stadion fällt.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Mundharmonika hat geschrieben:Das ist jetzt wirklich sehr, sehr hypothetisch... Wenn eine solche Partie aber wirklich FCZ - Bayern München lauten sollte, dann könnte ich eigentlich nur hoffen, dass ein Meteorit aufs Stadion fällt.
Hehe, grandiose Antwort! :D :cool:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Jetzt:

Basel 56.635

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Mundharmonika hat geschrieben:Das ist jetzt wirklich sehr, sehr hypothetisch... Wenn eine solche Partie aber wirklich FCZ - Bayern München lauten sollte, dann könnte ich eigentlich nur hoffen, dass ein Meteorit aufs Stadion fällt.
made my day!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Lou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou »

Das nennt me denn wohl "2 Fliege mit einere Klappe gschlaage" :D :cool:

Antworten