Wie pfleget Ihr eure PC??
Tschöss händ ihr Problem...
Mein Gott: Also, wär e guete Virescanner het (ich red do drbi nid vo Norton und de andere vollbehinderte Cousins) brucht nid jedi Wuche e Scan z mache do das Progi eigentlich alles sötti checke, naja, nid jedermann Sache...
Zuedäm nimmt e gueti Hardwarefireall eim die ganzi Arbet ab...
Nur Windowsupdate ab und zue dass d Microsoft wieder öbbis zum spioniere het...
Cheeeers
PS: Wenn me nid jede Schissdräck installiert bruchts au keini Tuneup Progis, das isch halt so....
Mein Gott: Also, wär e guete Virescanner het (ich red do drbi nid vo Norton und de andere vollbehinderte Cousins) brucht nid jedi Wuche e Scan z mache do das Progi eigentlich alles sötti checke, naja, nid jedermann Sache...
Zuedäm nimmt e gueti Hardwarefireall eim die ganzi Arbet ab...
Nur Windowsupdate ab und zue dass d Microsoft wieder öbbis zum spioniere het...
Cheeeers
PS: Wenn me nid jede Schissdräck installiert bruchts au keini Tuneup Progis, das isch halt so....
Virescanne kenn ich nid.
Mi pfleg:
- all 3 Mönet Dateie sortiere
- all 1-2 Joor d'Festplatte lösche und sBetriebsystem neu uffsetzte und alli Programm früsch installiere.
- all 6 Mönet Tastatur ussenander nä und jedes Tasteteil mit Sprit putze.
- dr Flatscreen all 2-3 Mönet mit so speziellem Mittel.
- Scanner fast immer vor em benützte
Mi pfleg:
- all 1-2 Joor d'Festplatte lösche und sBetriebsystem neu uffsetzte und alli Programm früsch installiere.
¡Hasta la victoria siempre!
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
- Anita Bonghit
- Erfahrener Benutzer
Und das meine Damen und Herren, nennt man in der klinischen Psychologie eine Zwangshandlung!CHEF hat geschrieben:Virescanne kenn ich nid.
Mi pfleg:
Usser WindowsUpdate und s`Hirni ischalte bim surfe mach ich genau NADA. Wär e einigermasse vernünftige (und vernünftig konfigurierte) Router het, muess sich keini Sorge mache. Ab und zue die persönliche Date brenne, keini heikle Informatione uf dr HD ha (Konto-/CreditCard-Nr. etc.) und denn chas dr gschixxe glich si... An dieser Stelle Grüsse an Microsoft für seine perfekten Produkte

-----------------------------------------------------
- Anita Bonghit
- Erfahrener Benutzer
Dafür hat man bei Steg, wie auch bei anderen Billiganbietern, einen grottigen Service. Alle PCs sind "versiegelt", dürfen also nicht aufgeschraubt werden, sonst ist die Garantie futsch. Und nun mach denen mal klar, dass es "bireweich" wäre, den PC nicht alle paar Monate aufzuschrauben und die Lüfter vom Staub zu befreien, oder dass man als Informatiker durchaus auch selber ein Modem einbauen kann. Deswegen durfte ich schon Reperaturen in der Garantiezeit zahlen, wo der Defekt eindeutig auf fehlerhafte Hardware zurückzuführen war. So kriegt man das Geld für billige PCs auch wieder rein...Mindl hat geschrieben:http://www.stegcomputer.ch/details.asp? ... 4-video-09
bing, will ich selbstzusammengebaut so billig sehen...
ok hat kein OS
http://www.stegcomputer.ch/details.asp? ... proof-07-i
Dann doch lieber selber zusammenbauen.