<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/VJ0Nj_n5T-0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Goht mr gliich. Aber wär ka scho im Oggdober wüsse, dass es genau denn losgoht...Laufi hat geschrieben:
PS kah leider nid ans erschte Spiel (Vorfasnacht lässt Grüssen!), aber ich hoff es git e klar's 3:1
Sag nüd, wirklich müehsam! Und de Oberhammer isch jo, dass ich zum 2.te SL-Heimspiel ebefalls nid go kah (FCB-GC 21. So. 24.02.2013)...de Fasnachtsbummel isch deneBrausebad hat geschrieben:Goht mr gliich. Aber wär ka scho im Oggdober wüsse, dass es genau denn losgoht...Isch harts Brot zem bisse. Zerschd wartisch dr ganz Winter bis dr FCB wieder startet und denn das.
Das isch halt, wenn Dilletante es Grafikprogramm bediene...isch aber nüt neus...han mi scho fascht draa gwöhntstacheldraht hat geschrieben:wär sich das hässliche 3d logo usdänggt het ghört gsteinigt.
Lueg Büebli, wenn de vo öbbisem Schnurrsch wo Du kei Ahnig hesch, denn eifach mol Fresse haltenJerry hat geschrieben:Verstehe das Problem nicht. Seit Jahren startet die Rückrunde im Februar und seit Jahren findet im Februar die Fasnacht statt.
Hauptsache die anderen sind schuld was Ihr Euch für Prioritäten setzt![]()
Ohhhh, heul doch. Ja ich habe keine Ahnung, deshalb weiss ich auch nicht das die Fasnacht je nach Kalenderjahr auch erst im März anfängt. Und auch Dann würdest Du jammern ein FCB Spiel zu verpassen weil Du nicht fähig bist Deine Prioritäten zu setzen und auch dann wären die anderen Schuld.Laufi hat geschrieben:Lueg Büebli, wenn de vo öbbisem Schnurrsch wo Du kei Ahnig hesch, denn eifach mol Fresse halten![]()
In Basel isch mä FCB fan UND Fasnächtler... das mir uns do nid so ganz könne entscheide isch unser (luxus) problem. Joor für joor!Jerry hat geschrieben:Ohhhh, heul doch. Ja ich habe keine Ahnung, deshalb weiss ich auch nicht das die Fasnacht je nach Kalenderjahr auch erst im März anfängt. Und auch Dann würdest Du jammern ein FCB Spiel zu verpassen weil Du nicht fähig bist Deine Prioritäten zu setzen und auch dann wären die anderen Schuld.
Zum Thema "Buebli" äussere ich mich jetzt besser nicht, das beweisen ja Deine gefühlten 100 Beiträge pro Tag, von denen 99 von einem Buebli stammen der sich ausser in einem Forum nicht zu profilieren mag.
So so, i ha g'meint d'Fasnacht isch immer im Feb. du SchwätzerJerry hat geschrieben:Ohhhh, heul doch. Ja ich habe keine Ahnung, deshalb weiss ich auch nicht das die Fasnacht je nach Kalenderjahr auch erst im März anfängt. Und auch Dann würdest Du jammern ein FCB Spiel zu verpassen weil Du nicht fähig bist Deine Prioritäten zu setzen und auch dann wären die anderen Schuld...
Das meine ich ja mit Prioritäten setzen. Ist doch schön wenn man solche Luxusprobleme hat. Wer sich für den Fussball entscheidet soll nicht jammern das er nicht an der Fasnacht teilnehmen kann, und umgekehrt. Aber leider meinen gewisse "laufi"ge User anderen die Schuld an Ihren Entscheidungen zu geben.Rhymaa hat geschrieben: In Basel isch mä FCB fan UND Fasnächtler... das mir uns do nid so ganz könne entscheide isch unser (luxus) problem. Joor für joor!
Laufi hat geschrieben: PS kah leider nid ans erschte Spiel (Vorfasnacht lässt Grüssen!),
Wo isch denn am 10. Februar e Kinderfasnacht?Laufi hat geschrieben: Und de Oberhammer isch jo, dass ich zum 2.te SL-Heimspiel ebefalls nid go kah (FCB-GC 21. So. 24.02.2013)...de Fasnachtsbummel isch dene![]()
ich will aber s'Fimferli und s'Weggli. Mir sind au scho am Sunntig zwüsche Wageyyweyhig und Laddärneyypfyffe an Match gange am vieri. Das wär Perfäggd. Aber es yyberschniidet sich halt wie jedes Joor um die Zyt die 2 scheenschde Kulturaaläss in Basel. Do gheere halt au Vorfasnachtsveraastaltige drzue...Jerry hat geschrieben:Das meine ich ja mit Prioritäten setzen. Ist doch schön wenn man solche Luxusprobleme hat. Wer sich für den Fussball entscheidet soll nicht jammern das er nicht an der Fasnacht teilnehmen kann, und umgekehrt. Aber leider meinen gewisse "laufi"ge User anderen die Schuld an Ihren Entscheidungen zu geben.![]()
Jerry hat geschrieben:Verstehe das Problem nicht. Seit Jahren startet die Rückrunde im Februar und seit Jahren findet im Februar die Fasnacht statt.
Hauptsache die anderen sind schuld was Ihr Euch für Prioritäten setzt![]()
Wenn de uffhöre würdsch mit falsche Behauptige und fräche Lüege in d'Wält z'setze, denn miesst ich Dich au nid z'rächtwiise (was jo offesichtlich die anderne Beschränkte dezue animiert sich yhz'mische! Bim Dödel-Ost wird's jo garantiert nid bliebeJerry hat geschrieben:Das meine ich ja mit Prioritäten setzen. Ist doch schön wenn man solche Luxusprobleme hat. Wer sich für den Fussball entscheidet soll nicht jammern das er nicht an der Fasnacht teilnehmen kann, und umgekehrt. Aber leider meinen gewisse "laufi"ge User anderen die Schuld an Ihren Entscheidungen zu geben.![]()
Halt mol Pfrässi Laufi, du närvsch nur. Ab dini oberdoofe Biiträg verlier i langsam d'Luscht ufs Forum und i glaub das goht nit nur mir eso!Laufi hat geschrieben:Wenn de uffhöre würdsch mit falsche Behauptige und fräche Lüege in d'Wält z'setze, denn miesst ich Dich au nid z'rächtwiise (was jo offesichtlich die anderne Beschränkte dezue animiert sich yhz'mische! Bim Dödel-Ost wird's jo garantiert nid bliebe)
Oder zeig mir nur ei Satz, wo ich/mir irgendöbberem d'Schuld defür gänn, denn entschuldig ich mi sofort und halt de Latz...und wenn nid, denn eifach...pssst!!
dini problem sott me ha gopferdammi.... sig froh bisch gsund und hock ufs muul, merciLaufi hat geschrieben:Wenn de uffhöre würdsch mit falsche Behauptige und fräche Lüege in d'Wält z'setze, denn miesst ich Dich au nid z'rächtwiise (was jo offesichtlich die anderne Beschränkte dezue animiert sich yhz'mische! Bim Dödel-Ost wird's jo garantiert nid bliebe)
Oder zeig mir nur ei Satz, wo ich/mir irgendöbberem d'Schuld defür gänn, denn entschuldig ich mi sofort und halt de Latz...und wenn nid, denn eifach...pssst!!
Ich vermiss Di garantiert nid, aber vo mir uss kasch au doh bliebe...im Gegesatz zu Dir, gohsch Du mir nämligg so was vo am Arsch vobie, solang Du mi nid persönlich ahficksch!!Voyager hat geschrieben:Halt mol Pfrässi Laufi, du närvsch nur. Ab dini oberdoofe Biiträg verlier i langsam d'Luscht ufs Forum und i glaub das goht nit nur mir eso!
Am Beschte verziehsch di eifach do ane http://community.bravo.de/boards/