Augen Lasern
-
BaselGunner
- Benutzer
Augen Lasern
Kennt jemand das Augenlaser-Center FocusZone in Bern oder Zürich?
Würde mir gerne die Augen lasern lassen und hoffe dass ich hier die eine oder andere Referenz bekomme von seriösen Unternehmen.
Würde mir gerne die Augen lasern lassen und hoffe dass ich hier die eine oder andere Referenz bekomme von seriösen Unternehmen.
guckst du hier: http://www.laservista.ch/BaselGunner hat geschrieben:Kennt jemand das Augenlaser-Center FocusZone in Bern oder Zürich?
kollegen und verwandte waren da und allesamt zufrieden mit den ergebnissen.
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
so Sache , würd ich persönlich nur in dr Schwiz mache.Skrotum hat geschrieben:Ich ha ghört das mache si in Istanbul ganz guet. Zudäm isches wesentlich günschtiger und es Städereis hesch au no grad gmacht![]()
Mit welchen Kosten muss man Laservista rechnen ? finde auf der Seite hierzu keine Angaben.
Edith: Gefunden...
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
-
Bobadischa
Es isch nit immer alles schlächt was billig isch...Bobadischa hat geschrieben:wenn du nochhär blind bisch würdsch dr wünsche das nid imene 2. Wält Land gmacht z ha.
Kenn mi sälber nit us, aber ha bis jetzt nüt negativs ghört über Augelasere in Istanbul. Zudäm ebbe halb so tüür wie in dr Schwiz und die ganz Nochbehandlig kasch au in dr Schwiz mache. Mit google findsch ziemlich viel über das Thema. Das söll nur e Input si uf d'Frog vom Ersteller
-
Bobadischa
Wenn me dört loht lo zähn mache oder d Brüscht vergrössere isches no eins. Aber bim Augelasere würdi nur die beschte vo de beschte drah loh und kei Rappe spareSkrotum hat geschrieben:Es isch nit immer alles schlächt was billig isch...
Kenn mi sälber nit us, aber ha bis jetzt nüt negativs ghört über Augelasere in Istanbul. Zudäm ebbe halb so tüür wie in dr Schwiz und die ganz Nochbehandlig kasch au in dr Schwiz mache. Mit google findsch ziemlich viel über das Thema. Das söll nur e Input si uf d'Frog vom Ersteller
-
Bobadischa
nein, aber ich kann dir zeigen, dass Istanbul eben nicht so geil ist dafür:Skrotum hat geschrieben:Kasch mr mol d'Quelle agäh wo gläse oder ghört hesch das Laservista die wältbescht Klinik für Augelasere isch?
http://www.test.de/Augenlasern-Nicht-im ... 9-1401241/
http://www.openpr.de/news/66329/LASIK-O ... erden.html
Es KANN natürlich immer gut gehen, aber wenn nicht, dann bist du in einem Land mit sicherlich guten Gesetzen die dir dann sicher helfen werden.
Wenn man ein wenig sparen will, kann man in die USA oder nach Deutschland gehen, aber sicher nicht in die Türkei
Wo hesch denn die uralte Bricht usgrabe? Scho no komisch dass nüt aktuellers findsch.Bobadischa hat geschrieben:nein, aber ich kann dir zeigen, dass Istanbul eben nicht so geil ist dafür:
http://www.test.de/Augenlasern-Nicht-im ... 9-1401241/
http://www.openpr.de/news/66329/LASIK-O ... erden.html
Es KANN natürlich immer gut gehen, aber wenn nicht, dann bist du in einem Land mit sicherlich guten Gesetzen die dir dann sicher helfen werden.
Wenn man ein wenig sparen will, kann man in die USA oder nach Deutschland gehen, aber sicher nicht in die Türkei
Ich sag jo nit me muess umbedingt uf Istanbul, es isch e Input gsi und wenn me so e Igriff vor sich het sött me sich sowiso sehr guet informiere. Wo ich s'erscht mol ghört ha dass me uf Istanbul goht go Auge lasere ha ich au dänkt wie chame nur so dumm si, aber ich ha würklich nur guets ghört. Au diräkt vo öbberem wo dört gsi isch. Ich würd aber sicher au zerscht mol e Voruntersuechig in dr Schwiz mache zum abkläre öb geeignet bisch für so e OP.
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Gem. Minere Ferndiagnose kostet dis linke Auge 1600.--Idefix hat geschrieben:so Sache , würd ich persönlich nur in dr Schwiz mache.
Mit welchen Kosten muss man Laservista rechnen ? finde auf der Seite hierzu keine Angaben.
Edith: Gefunden...
Bi dim rechte Auge isch Lasere nit möglich will dis rechte Auge im anfangsstadiom vom graue Starr isch. Evtl chame dört aber e künstlichi Linse ineplanze. Kostepunkt ca. 3800.--
Hesch schomol überlegt emol e voruntersuechig zmache? Auge Lasere isch nit gliche wie zum Coiffeur zgoh. Do bruchsch zerstemol e richtigi untersuechig. Nit alli Auge chame Lasere.
Petric und Hakan händs erfolgrich in dr Laservista gmacht.
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
in so Sache , JÄ.Skrotum hat geschrieben:Jo genau... mir schwizer sin in allem und überall die beschte.![]()
ih find aber kai Bitrag woni sag, das mr überall dia beschte sin, im Gsundheitswäse aber dänk ich das d'Schwiiz mitunter fiehrend set si cha dr das aber nid mit quelle agoob sage, sondern isch mi meinig.
Balotelli, schaffsch bim Shiva ?
hesch fascht rächt, isch nämligg umgekehrt...
S Geld spielt kai Rolle, ich zahl was es halt koschtet , don't care about that.
aber richtig, als erschtes wirdi wohl e voruntersuechig mache und luege, was möglich isch und was nid...
got mr ebe scho sit johre dure kopf... ha aifach no respekt vo de gfohre, falls..... öbbis würd schiefgoh... am aug umeschnipple isch ebe nid s'glich wine eh listebruch op odr ähnliges.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer