Fände ich auch gut. Dann kämen die auch mal etwas früher rein und es sähe nicht so aus, als ob die halbe Kurve bei der Choreo leer wäre!Admin hat geschrieben:Free Seating im Oberrang wäre definitiv einen Versuch wert.

Müssten nicht verlängerte bzw. einbezahlte JK sein. Die in der Hinrunde zusätzlichen Plätze waren ja ca. 500. Auf Anfrage beim FCB Ticketing hies es, dass diese nicht als JK angeboten werden.SimpSonS hat geschrieben:Warum hat es eigentlich mehrere freie jahreskarten im D Parket? Haben viele nicht mehr verlängert oder hat die kurve mehr platz?
bachelaguero hat geschrieben:findi au absolut guet! denn hets mehr Platz für richtigi Fans.. find eifach die lüt sötte denn konsequent si und au keini Einzelmätch meh bsueche und au keini TV Spiel vom FCB verfolge...
FCB isch kein Einzelne.. FCB isch en Verein (hätt fascht gschriebe e Inschtitutiooon.. hahaha) und wenn mi 3 Nase ufregge hets immer no 20 restlichi wo mich erfreue..
Falsch verstande. Öpper wo wäge Einzelpersone sis ticket abgit isch kei Fan!Bobadischa hat geschrieben:Du seisch also öpper wo d Mätch am TV luegt isch kei Fan? Abenteuerliche Meinig.
Problem daheime oder wie?fare hat geschrieben:bachel
Signaguero hat geschrieben:findi au absolut guet! denn hets mehr Platz für richtigi Fans.. find eifach die lüt sötte denn konsequent si und au keini Einzelmätch meh bsueche und au keini TV Spiel vom FCB verfolge...
FCB isch kein Einzelne.. FCB isch en Verein (hätt fascht gschriebe e Inschtitutiooon.. hahaha) und wenn mi 3 Nase ufregge hets immer no 20 restlichi wo mich erfreue..
hanni ürnigens scho paar mol gschaft das mit de bierdose! am cupfinal in bern hanni sogar es sixpack in mim rucksaggg könne iinetrageaguero hat geschrieben:wen me Pyros inekriegt.. wird me wohl au paar Dose Bier inekriege..