1. Juventus Turin 35 24 7 4 59:23 79
2. AC Milan 35 23 7 5 57:22 76

Na also, das nenne ich wieder mal ein gutes Wochenende, oder?Gustavo hat geschrieben:...Wenn nichts aussergewöhnliches mehr passiert, wird der Titel (leider) nicht an die Rossoneri gehen...
udinese isch 4. in dr maischterschaft und palermo isch 6. het jo gege milan scho e punkt gholt kah im hispiel. also milan het s schwerere räschtprogramm und nid juve, obwohl parma für juve nonie e agnähme gegner gsi isch. livrono het aber in de letschte 2 spiel 12 goal kassiert...Gustavo hat geschrieben: Juve jetzt im Titelrennen klar im Vorteil, doch das Restprogramm mit Parma, Cagliari und Livorno ist nicht ohne ... Milan mit Palermo, Lecce und Udine hats da leichter.
Parma isch eklig wie du seisch, und gege Cagliari und Livorno het Juve im Hiispiel scho unentschiede gspielt...brewz_bana hat geschrieben:udinese isch 4. in dr maischterschaft und palermo isch 6. het jo gege milan scho e punkt gholt kah im hispiel. also milan het s schwerere räschtprogramm und nid juve, obwohl parma für juve nonie e agnähme gegner gsi isch. livrono het aber in de letschte 2 spiel 12 goal kassiert...
also do kenni anderi mannschafte, wos am letschte spieltaag versiebt hänn!!Maldini_3 hat geschrieben:Juve isch e europäischi Spitzemannschaft und ich glaub nid das e Manschaft mit dere klass in de drei letschte Rundene dr Titel no us de Händ git.
Aber wer weis! Im Fuessball cha alles passiere.
Mit allem Respäkt......mir schribe über Juve und nit über INTER....l'antimilan hat geschrieben:also do kenni anderi mannschafte, wos am letschte spieltaag versiebt hänn!!
die hoffnung stirbt zuletzt.
und mir passt das eigentlich nid äso...alli sage jetzte..ok juve meischter...
s'gliiche isch gseit worde über juve - liverpool...oder milan psv....
also...do isch no lang nüd entschiede!!
vergiss die sintflut in Perugia nicht...war nicht lange her oder...alduccio hat geschrieben:Mit allem Respäkt......mir schribe über Juve und nit über INTER....
![]()
was mi au beidruckt het: de gallianialduccio hat geschrieben:....und das isch wohl dr Schlusspunkt gsi......!!![]()
Aber was mir am meischte beidruggt het isch dr Foul vom Konan zu Kaka gsi...
...mues sage.....au wenn Kaka e milanista isch.....mega unsportlich vom
schwarze leccese.....
![]()
Zoff Dino 570NKBS hat geschrieben: 500te und glichzitig letste match ide Serie A vom Ciro Ferrara