sicher...poleJoker59 hat geschrieben: wo gods aigendlig ane? sag jetzt jo nid in oschte vo europa![]()

ehmmm..ja..ihr stellt mich nicht als abzocker hin ?? dann hab ich wohl was an meinen augen bzw. kann nicht lesenSharky hat geschrieben:Ich weiss nicht warum du jetzt aggressiv wirst. Keiner, jedenfalls ich nicht wollte dir blöd kommen. Ich wollte dir nur sagen, wenn du schon so ein Zeitdruck hast, es mit einem Garagenverkauf versuchen sollst und nicht warten, bis ein Privater kommt. Ist ja schön, dass du dich für den Käufer einsetzt und ihn so von Mehrkosten abhalten möchtest und du dazu dann auch noch die investierten Kosten wieder drin hast und evtl. noch ein bisschen mehr.
Ich denke du weisst doch schon länger, dass du ende Jahr ins Ausland gehst, warum hast du denn überhaupt noch vorgeführt und 1700.- investiert? Wäre doch besser gewesen, du hättest das Auto vor der Vorführung direkt an eine Garage zum Eurotaxpreis verkauft? Bei Autohalterwechsel fällt ja sowieso gleich nochmals eine Vorführung an. So hätte die Garage alles Instand stellen müssen und dann wäre der Aufschlag von 3-4000 ja gerechtfertigt.
Wie gesagt, wenn ich in 10 Tagen ins Ausland ziehe und noch ein Auto verkaufen müsste, wären mir die 1-2000 Mehreinnahmen egal, hauptsache das Auto ist zum fairen Preis weg. Und mir ist es egal, was ein mir unbekannter Käufer dann für das Auto bei der Garage zahlen muss.
Auch hier im Forum muss man nicht drohen, wenn man hier im FCB OFFTOPIC was postet muss man damit rechnen, dass man eigenartige Antworten erhält. Vorallem wenn man ein Alfa verkauftWobei ich nichts gegen Alfas habe...
Jetzt sinds nur noch 8 Tage....
dir ist wohl nicht mehr zu helfen.Pride hat geschrieben:ehmmm..ja..ihr stellt mich nicht als abzocker hin ?? dann hab ich wohl was an meinen augen bzw. kann nicht lesen
und NEIN, du musst das fahrzeug nicht gleich nochmals vorführen, das ist kompletter humbug (bei halterwechsel innerhalb 1 jahr nach vorführung fällt keine erneute prüfung an)
im rentenalter seid ihr wohl alle die, die auf dem balkon oder hinter dem fenster stehen und schauen was der nachbar macht, dass man ihm ja ans bein pissen kann.
my 50 cents
und jetzt lass ich mich nicht mehr auf sinnlose diskussionen ein
schreeg agmacht? ich ha lediglich druff ufmerksam gmacht, dass es nit gschickt isch, wenn meh als privatperson emmeme potentielle käufer vommene occasion-kare mitteilt, dass meh in 10 tag ins usland abzischt.Pride hat geschrieben:sorry, wenn i so schreeg agmacht wird vo dr siite...notabene ohni dass sich jemols öper noch em priis erkundet hett...do risst au min geduldsfaade irgendwenn...i zwing jo niemerds das auto z kaufe, es isch lediglich es aagebot
Worum das den? E Verkauf unter Private isch oftmols "wie gsehen bzw. wie Probegefahren". Wenn also nach 3 Wuche plötzlich d Wasserpumpi kunnt isch das am Käufer si Problem.Joker59 hat geschrieben:schreeg agmacht? ich ha lediglich druff ufmerksam gmacht, dass es nit gschickt isch, wenn meh als privatperson emmeme potentielle käufer vommene occasion-kare mitteilt, dass meh in 10 tag ins usland abzischt.
kunnsch mr vor wie dä pup-inhaber, wo e grosses schild "bei schlägereien wird sofort die polizei avisiert" an d'igangstür hängt, und sich denn wunderet, wieso fascht keine gescht meh kemme.
lueg - wär e soddigi kare kauft, will doch bestimmt, dass är e aschbrächpartner in griffnöchi het, damit wenn ebbis nid schtimmt, meh husch verbi ka und d'sach kläre.
du bisch däjenig gsi, wo mi druff abe als idiot bezeichnet het - und wär so beleidigunge usteilt, dä muess au ebbis istegge könne.
So ist es!Sharky hat geschrieben:dir ist wohl nicht mehr zu helfen.![]()
nid jede wo e occasion kaufe will, isch e fachmaa ufem gebiet.Blutengel hat geschrieben:Worum das den? E Verkauf unter Private isch oftmols "wie gsehen bzw. wie Probegefahren". Wenn also nach 3 Wuche plötzlich d Wasserpumpi kunnt isch das am Käufer si Problem.
Öbis anders isches, wenn gwüssi Sache klar nit oder falsch Agä wärde (Unfallwage zb), aber do gits gnueg Sache wo druf hidüte. Suscht halt bi dr Probefahrt dr Wage kurz bim TCS go durechecke lo.
wie denn absichere?Pride hat geschrieben:denn lueget mol was ich uff der letschte siite gschriibe ha, ME KA SICH ABSICHERE...au wenn ich nümm in dr schwiiz bi
mir goht eifach die huere bhaupterei uf e sack
ha 10 joor uf demm gebiet gschafft
me ka das ganze au über e garage laufe loh, koschtet zwar öppe 600.-- aber denn sin beidi siite abgsicheretJoker59 hat geschrieben:wie denn absichere?
ebbe mit emmene vertrag?
e vertrag isch nur so seriös, wie die beide vertragspartner
10 johr uf dämm gebiet gschafft und jetzt nymme? bisch sicher zue erfolgrich gsi.![]()
genau eso hämmers damals gmacht. dr verkäufer (nach australie uswandere welle) het dr kare ennere garage verkauft - und ich ha denn e kaufvertrag mit dr garage kenne mache.Pride hat geschrieben:me ka das ganze au über e garage laufe loh, koschtet zwar öppe 600.-- aber denn sin beidi siite abgsicheret
so dummi sprüch chasch dr spare
e fetti amischlitte mit null leischtig...das lohnt sich bestimmt mehrJoker59 hat geschrieben:genau eso hämmers damals gmacht. dr verkäufer (nach australie uswandere welle) het dr kare ennere garage verkauft - und ich ha denn e kaufvertrag mit dr garage kenne mache.
mi nochteil - het mi e bar batzeli meh koschtet.
mi vorteil - 1 johr garantie und gwyssheit, dass wenn ebbis isch, hanni e aschbrächpartner in griffnöchi.
aber ebbe - s'objägt isch e richtig fette ammischlitte gsi - und nid so e ufbumpti alfa-schleudere, womit meh nur ufem birsigparkplatz idrugg schinde ka,
und zemm schluss - ich mach sprych, denns wenn mir basst - usser de zahlsch mi super guet![]()
und was isch jez dr unterschied zu mir ?? wenn das dr käufer wünscht, biet ich ihm das jo ah, genau so wies mir mini stammgarage aabotte hettJoker59 hat geschrieben:genau eso hämmers damals gmacht. dr verkäufer (nach australie uswandere welle) het dr kare ennere garage verkauft - und ich ha denn e kaufvertrag mit dr garage kenne mache.
mi nochteil - het mi e bar batzeli meh koschtet.
mi vorteil - 1 johr garantie und gwyssheit, dass wenn ebbis isch, hanni e aschbrächpartner in griffnöchi.
Pride hat geschrieben:e fetti amischlitte mit null leischtig...das lohnt sich bestimmt mehr
hauptsach 20 liter verbruuch, gäll
und verzell mol, was a mim auto ufpumpt isch
fädere ?? die tönte schiebe ??
sorry, isch alles ab wärk so iibaut worde und abgstumme ufs auto, ich han lediglich dr blinkerumbau gmacht, dass i nid jedesmol muess d originalfädere iibaue zemm vorfüehre![]()
scho lang gholt. Gschmäcker: Waldmeischter und SchoggiNaSrI hat geschrieben:*popcorn hol*![]()
Pride hat geschrieben:susch bisch nid ganz pickt o.O
Pride hat geschrieben:hauptsach dumm lalle, obwohl kä ahnig vo de materie
Pride hat geschrieben:...da ich die schweiz in 10 tagen verlasse, gilt das motto:
der preis ist heiss
Pride hat geschrieben:gitts denn do inne nur no idiote ?? überall e dumme latz ha...tztztz
Pride hat geschrieben:wenn kä interässe bestoht, cha me au eifach mol d klappe halte
Pride hat geschrieben:wie gsäit...schnauze tief, we me kä ahnig hett![]()
Pride hat geschrieben:also..auch für dich nochmal..am auto gibt es nix zu machen...
Pride hat geschrieben:und nu hört auf...ich bin selbst vom fach![]()
Pride hat geschrieben:do seht me wie wyyt du kasch läse![]()
Pride hat geschrieben:sig froh kennsch mi nid, such hättsch woorschiins scho e fadegradi kassiert...
Pride hat geschrieben:i zwing jo niemerds das auto z kaufe, es isch lediglich es aagebot
Pride hat geschrieben:und jetzt lass ich mich nicht mehr auf sinnlose diskussionen ein
Für mich klingt das aber auch nach... *sing" Dr Praid de isch nervös, dr Praid de isch nervös, dr Praid, dr Praid, dr Praid de isch nervös...Pride hat geschrieben:so dummi sprüch chasch dr spare
Mundharmonika hat geschrieben: Für mich klingt das aber auch nach... *sing" Dr Praid de isch nervös, dr Praid de isch nervös, dr Praid, dr Praid, dr Praid de isch nervös...
Wann fliegt eigentlich Dein Flugzeug? Muss Dich der Käufer dann nächste Woche noch an den Flughafen fahren oder übergibst Du ihm das Flugzeug auf dem Flughafen-Parking?
Wenn me im Läbe sunscht nix zum vorwise het, no ischs guet wenn de wenigschtens e Auti hesch, wo de kasch Idrugg schindeJoker59 hat geschrieben: aber ebbe - s'objägt isch e richtig fette ammischlitte gsi - und nid so e ufbumpti alfa-schleudere, womit meh nur ufem birsigparkplatz idrugg schinde ka,![]()
du bisch immer so druf, die andere user ab und zue, alles klar!?Laufi hat geschrieben:E typischi Diskussion für "Laufi & Konsorte"![]()
![]()
Wenn du es Privat verkaufst, dann kannst du auch keine Garantie geben. Musst du ja auch nicht. Wenn der Käufer eine Garantie möchte, dann muss er bei einem Händler kaufen. Service ist gut und auch noch MFK machen lassen. Somit solltest du abgesichert sein.gego hat geschrieben:Hallo zusammen...
Ich werde in ca. 2 Monaten ein Geschäftsauto erhalten und brauche daher mein Privates nicht mehr.
Was muss ich beachten wenn ich mein Auto Privat verkaufe? Also ich meine bezüglich Garantie und so?
Ich werde es auf jeden Fall noch einen Service machen.
Vielen Dank für eure Tipps!