Fifa 13

Der Rest...
TheBobby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TheBobby »

Kennt das öbbr?
Me spielt sich im ultimate team seasons dure ind dliga 1 und gwünnt dr titl bim 2. vrsuech. Und denn plötzlich vrliert me 15 spiel hintrenandr. Und zwar immr total unfair, aso goal in dr 90. odr so scheiss!! Macht mi ächt fertig :mad: !
Kennt öbbr s momentum vo de online spiel? Aso dass d ki m gegnr hilft, andrsch kani mr das nid erkläre. Siegesbilanz: vo 45-1-9 zu 46-3-31. gohts eig no ea??? :mad: :mad:

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

TheBobby hat geschrieben:Kennt das öbbr?
Me spielt sich im ultimate team seasons dure ind dliga 1 und gwünnt dr titl bim 2. vrsuech. Und denn plötzlich vrliert me 15 spiel hintrenandr. Und zwar immr total unfair, aso goal in dr 90. odr so scheiss!! Macht mi ächt fertig :mad: !
Kennt öbbr s momentum vo de online spiel? Aso dass d ki m gegnr hilft, andrsch kani mr das nid erkläre. Siegesbilanz: vo 45-1-9 zu 46-3-31. gohts eig no ea??? :mad: :mad:
isch jo normal das wende ufstiegsch, schwieriger wird und evtl taktik muesch umschtelle. ich bi in liga 6 gse wos nid mol 2000 spieler ka het. bi denn noch 6 niederlage abgstiege will eifach dqualität vo de spieler viel höcher gse isch. ha au jewils nur 0-1, 1-2 verlore. isch normal am afang. bis sich dene alles e chli verteilt.

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

was nervt ist, dass der gegner häufig 70 minuten kein ball sieht, ich erarbeite mir chance um chance und plötzlich am schluss rennen sie an als wären sie elf messis und machen dann meistens noch ein tor oder zwei

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[url=<object width="1280" height="720"><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1015168838371 ... ram><embed src="http://www.facebook.com/v/10151688383717224" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="1280" height="720"></embed></object>]<object width="1280" height="720"><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1015168838371 ... ram><embed src="http://www.facebook.com/v/10151688383717224" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="1280" height="720"></embed></object>[/url]

het wider mol spass gmacht mit de kumpels

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

scho mol ka? gegner spielt in verschiede farbige trikots... :)
grad online gege vasco da gama gspielt.
alli vo vasco spiele in schwarz, nur eine rechts use und eine hinde links spielt in wiss(?)
afangs no liecht verwirrend gsy...
Bild
ps. nai es isch nit dr goali, no dr schiri... :p
dr schiri stoht im mittelkreis und dr goali vo vasco kassiert paar sekunde spöter ein vom d.dege obe in winkl :D
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

franktroxler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von franktroxler »

so lange man solche Tore auf Level "Legende" erzielen kann werde ich wohl FIFA13 nicht mehr spielen!

ausserdem bleibt das Spiel oft stehen.

http://youtu.be/t63WiZgz9mE
Zuffi hat geschrieben:Denn Nordstern hats mir zu viel Shqiptars und Borderline zu viele Freaks.
Brummler-1952 hat geschrieben:Au ich gang im Übrige jede Tag go wärgge für my Ykomme, dass ich mir z' ässe, z' dringge, e gmietligi Wohnig, e Autöli, Ferie und schlussändlig d' JK vom FCB ka leischte. Und i bi einigermasse xund und ganz zfriide drby.
schnauz hat geschrieben:de chasches dreie wie de willsch aber näger blibt e näger !

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Patzer hat geschrieben:was nervt ist, dass der gegner häufig 70 minuten kein ball sieht, ich erarbeite mir chance um chance und plötzlich am schluss rennen sie an als wären sie elf messis und machen dann meistens noch ein tor oder zwei
scho mol dra dänggt, das du in dene "70" minute vilicht dini schpieler scho z'fescht gschluucht hesch und dr gegner wartet, bis dr eint oder ander vo dir sich uf de kneu abschtützt? könnt jo unter anderem an ungeschtümem R2 taschte gebruuch liige?
bi mir wärde immer die drey gliiche mittelfäldpieler mied, wo'ni einigermasse glichwärtig ka ersetze...salah het im fifa jo nit grad e gueti kondition

Loboni
Neuer Benutzer

Beitrag von Loboni »

Scho ghört vom sogennante Monumentum?
Anshinend ishs Fifa 13 so Programmiert, dass s Spiil je nach Resultat immer ganz klar uf die eint Siite kippt!
Wenn de aso 2:3 vorne bish in dr 75. denne kash druff goh dass di gegner no s 3:3 Shiesst! Nid weg siner Leistig. Sondern wills monumentum für ihn spricht!
Eh Zanni kann somit teils glich schnell Sprinte wiene Messi!
Nur durch das gits im Fifa somit au so spannendi und knappi Mätch :/
Eh Grund fr mich gsi des nimmi zspiile
Lg

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

Das Momentum regt so öbbis vo uf.

Ich ha Seasons ka in de Division 1 do bini 7-0-0 durremarschiert.
Die Saison danach stiegi denn ab mit 1-2 Sieg.. :rolleyes:

Oder wenn me viel Goal schiesst, wird dini eigeni verteidigung schlechter undso witter.

Isch eifach nur blöd gmacht vo EA -.-

wär spielt FIFA am PC ? :D
1893 1903

redblueDevil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblueDevil »

Weiss jemand ob einer neuer Patch geplant ist von EA Sports?

Bei mir friert das Game immer noch nach dem ersten Jahr im Karrieremodus ein.
Offenbar besteht dieses Problem auch bei vielen anderen.
No one likes us, we don't care

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Habe damit keine Probleme - ein Freeze habe ich vielleicht alle 20 Spielstunden oder so - aber der Karrieremodus hat ja auch einen Autosave Modus - von dem her ist mir das Egal. Ein Patch für FIFA 13 gab es gestern oder vorgestern.

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Bin in meiner Spielerkarriere mittlerweile bei M'Gladbach. Im Dezember angekommen durfte ich kein einziges Spiel bestreiten, obwohl der Trainer schrieb: "Bei der nächsten Partie dabei.." :eek: :mad:

Nur bei mir so?
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

Patzer hat geschrieben:was nervt ist, dass der gegner häufig 70 minuten kein ball sieht, ich erarbeite mir chance um chance und plötzlich am schluss rennen sie an als wären sie elf messis und machen dann meistens noch ein tor oder zwei
Das machts gerade spannender im Vergleich zu den älteren Versionen, die einfach so was von berechenbar waren!

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Ergic89 hat geschrieben:Das machts gerade spannender im Vergleich zu den älteren Versionen, die einfach so was von berechenbar waren!
machts vielleicht spannend, aber ist nicht gerade realistisch, wenn wie oben erwähnt schwache spieler plötztlich mit ball schneller sind, als ein topspieler ohne ball...

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

Vorher grad mit em FCB gege FCB gspielt. Isch mir au no nie passiert. ^^
[ATTACH]16554[/ATTACH][ATTACH]16555[/ATTACH]
Dateianhänge
391A0001_1_JPEG_SCREENSHOT_VUl.jpg
391A0001_0_JPEG_SCREENSHOT_xts.jpg

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="xherdan17"]Vorher grad mit em FCB gege FCB gspielt. Isch mir au no nie passiert. ^^

mir isch das scho e paar mol vorkoo. sogar scho zwei mol zuefällig gege eine gschpielt, woni kenn.

ich frog mi grad, wenn denn dr serey die und bobadilla transfer aapasst wird.. es isch zwar sithäär e mannschafts update ko aber no kei spur vo verstärggig

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Rony hat geschrieben:
xherdan17 hat geschrieben:Vorher grad mit em FCB gege FCB gspielt. Isch mir au no nie passiert. ^^

mir isch das scho e paar mol vorkoo. sogar scho zwei mol zuefällig gege eine gschpielt, woni kenn.

ich frog mi grad, wenn denn dr serey die und bobadilla transfer aapasst wird.. es isch zwar sithäär e mannschafts update ko aber no kei spur vo verstärggig
ich nimm emol a, dass es erscht im Februar bim übliche winterupdate apasst wird.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

NaSrI hat geschrieben:
Rony hat geschrieben: ich nimm emol a, dass es erscht im Februar bim übliche winterupdate apasst wird.
transfers sin aktualisiert worde

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

also i muess saage, bis jetzt hani biz mieh mit de neue spieler..

ha no nie im 4-3-3 gschpielt mit em fcb

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Serey Die spillt bi mir nid. Isch ganz schwach. Bi mir spillt dr Diaz (isch ufgwärtet worde) und biz vornedra dr Fabian. Im Sturm dr Boba mitem Zoua und als RV dr Voser LV Park IV Schär und Drago. Flügel klar Salah und Stocker, sind beidi schnäll. Goht eigentlich sehr guet. Dr Boba hett zimmli chraft im Fuess.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Bobadischa hat geschrieben:Serey Die spillt bi mir nid. Isch ganz schwach. Bi mir spillt dr Diaz (isch ufgwärtet worde) und biz vornedra dr Fabian. Im Sturm dr Boba mitem Zoua und als RV dr Voser LV Park IV Schär und Drago. Flügel klar Salah und Stocker, sind beidi schnäll. Goht eigentlich sehr guet. Dr Boba hett zimmli chraft im Fuess.
Sommer
Degen-Schär-Dragovic-Park
Yapi
Salah-Frei-Stocker
Bobadilla-Streller

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Es isch glaub scho aimol gfroggd worde, aber nie e richtigi Antwort ko. Ka mr im Fifa13 e eigenigs Turnier mit Kollege erstelle wo mr Online (jede vo sich uss deheime) ka bestritte?

Ka mr während em Spiil vom Heimtrikot uffs usswärtstrikot wäggsle? Es git Partie fo hän mir faschd die gliiche Dress. isch richtig miehsam!

Und au miehsam isch, wenn dr schiri die gliich Farb het wie dr Gegener (FCB-Genk, schiri und Gegner in Grien).

Ich dangge uch im Voruss.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Balotelli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balotelli »

Bobadilla scho bim FCB miteme upgrade.
Dateianhänge
image.jpg

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Geeeilll Update

sommer; degen.p, schär, dragovic, park; bobi#17, yapi, serey, stocker; axel, streller
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Brausebad hat geschrieben:Es isch glaub scho aimol gfroggd worde, aber nie e richtigi Antwort ko.
Ka mr im Fifa13 e eigenigs Turnier mit Kollege erstelle wo mr Online (jede vo sich uss deheime) ka bestritte?
ka dr nit sage, nonie probiert...
Ka mr während em Spiil vom Heimtrikot uffs usswärtstrikot wäggsle? Es git Partie fo hän mir faschd die gliiche Dress. isch richtig miehsam!
spiel uf PS3, do gohts nit. muesch e neus spiel starte. s-goht au nit wenn regame machsch.
Und au miehsam isch, wenn dr schiri die gliich Farb het wie dr Gegener (FCB-Genk, schiri und Gegner in Grien).
jo isch miehsam. ich machs bim fcb maischtens so, ass ich s-wisse uswärts trikot nimm. goht bi de maischte gegner uf.
Ich dangge uch im Voruss.
isch gerngscheh...
Bild

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

jungs, zeiget mol euri geilschte töpf im fifa...

fang mol ah...

ea shield halbfinal stand 4:2, penalty fiir dr fcb... am punggt stoht nit dr pippi, no dr frei... nai dr yann.
nur soviel, ha drnoch beeeessi nochrichte beko. hets wohl nit so vertrait... mümümü...
link zur ufzaichnig
Bild

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

salegh hat geschrieben:jungs, zeiget mol euri geilschte töpf im fifa...

fang mol ah...
weis jetzt nit welle dopf das isch.. ka's am ipad nit aaluege aber muess jo geil sii ...lol

http://www.ea.com/de/fussball/videos/ugc/140117834

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Rony hat geschrieben:weis jetzt nit welle dopf das isch.. ka's am ipad nit aaluege aber muess jo geil sii ...lol

http://www.ea.com/de/fussball/videos/ugc/140117834
hehehe... zeerscht e breakdance ylag und denn e lob... nit schlecht :)
Bild

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

es isch abartig.
mit wellem spieler söll'i ab em april im fifa denn freischtoss goal schiesse mit em fcb?
mit em axel machi praktisch jede iine.

Chippersie
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chippersie »

Ha grad gmerkt das d Bulle im im Spiel die gliche schwule Hüet ahänd wie in ächt.
Jede Vogel fliegt emol.... Dangge fyr alles!

Antworten