Lässt Lupo UND Henni Buggel vergessen! Souveräne Leistungen im defensiven MF in den letzten Spielen.
Wie seht ihr das?
habs grad in der sportpanorama wiederholung gesehen. zitat (in etwa):smith hat geschrieben:au sini interview wärded immer besser...![]()
Er ist ein -ic, Mann! Borriss muss nicht blöffen, er hatte Ehre, vrstaasch?fifo hat geschrieben:Sini interviews g'falle mir recht guet aber ich weiss nid eso richtig öb er eifach e geile siech isch oder mega yhgebildet. Tja bimene Zürcher wärde mirs wahrschynlig nie erfahre. Trotzdäm muess mr sage, dass er in däre Verfassig e würklichi verstärkig isch für dr FCB. Bravo
Das interview isch e s 10ni gsi... luegt nie in kamera und schnurt irgend e scheiss zämmäfifo hat geschrieben:Sini interviews g'falle mir recht guet aber ich weiss nid eso richtig öb er eifach e geile siech isch oder mega yhgebildet. Tja bimene Zürcher wärde mirs wahrschynlig nie erfahre. Trotzdäm muess mr sage, dass er in däre Verfassig e würklichi verstärkig isch für dr FCB. Bravo
Nicht jeder der einmal bei den Heuschrecken spielte ist ein Zürcher. Boris ist Aargauer. Sein Interview war gut wenn man bedenkt, dass er auf blöde Fragen vernünftige Antworten gab. Trotzdem nimmt mich wunder, wo er während des Interviews hingeschaut hat; hat Nicole eventuell ihr Tricot schon im Spielertunnel ausgezogen?fifo hat geschrieben:Sini interviews g'falle mir recht guet aber ich weiss nid eso richtig öb er eifach e geile siech isch oder mega yhgebildet. Tja bimene Zürcher wärde mirs wahrschynlig nie erfahre. Trotzdäm muess mr sage, dass er in däre Verfassig e würklichi verstärkig isch für dr FCB. Bravo
Was ist daran so cool???Doppelchnopf hat geschrieben:Das interview isch e s 10ni gsi... luegt nie in kamera und schnurt irgend e scheiss zämmä![]()
das es cool war, möchte ich nicht behaupten. ich war nur ziemlich überrascht, hätte nicht mit solchen atworten gerechnet. ob es nun arroganz ist oder nicht, bleibt dahingestellt, vielleicht wollte er ja nur provozieren... lustig war es (mit der fcb-fan-brille betrachtetSupersonic hat geschrieben:Was war daran so cool? Das war ganz klar Cabanas/Lichtsteiner-Niveau. Wäre er immer noch bei gc hätte hier jeder über seine zürcherische Arroganz geflucht.
Aber trotzdem Hut ab vor seiner Leistung!