ali wo bi Ravens noni mitgschriebe händ sin noobsfootbâle hat geschrieben:alli wo sich spöter als 2004 registriert hän sin 'newbies'...![]()

aber ebe mol widr e schwanz diskussion.
Eigentlich isch es jo meh als truurig, dass e FCB-Fan im'ene FCB-Forum blöd ah'gmacht wird, weil er d'Zürcher beleidigt...genau das wird de Grund gsi sii,wieso ich mi nie ahg'mäldet ha dohinne (eifach z'viel Dummköpf dohinne, das sage mir jo eigentlich au alli Kollege, wo scho lang nüm ins Forum gönn...ebe dorum!!)Tricolor hat geschrieben:So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...
Hauptsach öppis schribe, es goht Dr jo eh nur um d´Azahl Biträg, gäll.
Laufi hat geschrieben:Ich ha vor luuter Nostalgieg'fühl, wo d'Ultra Doku ussg'löst het, mol in minere alte FCB-Kischte g'wüehlt und ha de Bebbi FCB g'funde (und de G'walttäter Nr.11)! Wenn öbber interesse drah het, kah ich au alles yhnestelle! Muess eifach no e bitz teschte, wie meh am beschte all das züügs yhscannt
!
P.S weiss öbber no, vo wellem Spiel mi Zytigs-usschnitt isch? I glaub, es isch das gege GC gsi?
Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.Laufi hat geschrieben:Eigentlich isch es jo meh als truurig, dass e FCB-Fan im'ene FCB-Forum blöd ah'gmacht wird, weil er d'Zürcher beleidigt...genau das wird de Grund gsi sii,wieso ich mi nie ahg'mäldet ha dohinne (eifach z'viel Dummköpf dohinne, das sage mir jo eigentlich au alli Kollege, wo scho lang nüm ins Forum gönn...ebe dorum!!)
Weisch, ich ha halt dänkt, als Ü30iger stand ich mittlerwiile über die saudumme Ahmache doh inne...aber doh han ich mi wohl düüscht!
Also wieder Schwanzvergliich...Hesch Du au scho im alte Joggeli d'Fahne an Zuun g'hängt, so wie mir? Weisch, bevor ich mit Dir wirklich das Thema ussdiskutiere würd, muess ich erscht mol wüsse, ob Du Dich nur ahsatzswiis uff Augehöhi befindisch...und nid eifach e 25Jöörige PC-Forumsfreak bisch, wo meint er sig scho ewigs debie, nur weil er sit 8Joor im Forum isch
![]()
so hart!Tricolor hat geschrieben:Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.
Wenn mir alli sone Usstoss (oder besser Usstuss...) produziere würde wie Du, denn chönnte mr s´Forum d´Schissi abespühele!
De Onkel Tom het scho recht! Wenn ich bim "Huresohn"-Thema mi Senf dezue abgeh und g'schrieb hät "Stimmt doch, sin alles Huresöhn"...wärsch eifach dört mit em gliiche saudumme Spruch hindeführe koh!Tricolor hat geschrieben:Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.
Wenn mir alli sone Usstoss (oder besser Usstuss...) produziere würde wie Du, denn chönnte mr s´Forum d´Schissi abespühele!
Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.DomiBale hat geschrieben:ha au grad gvoted.!
ich halt sehr viel vom Fabian Schär und ha vorher grad e ussag gläse vom heynckes über e J.Martinez (Bayern) : "...sagte Heynckes: Das ist immer das, was ich haben wollte: defensive Mittelfeldspieler, die auch Innenverteidiger spielen können." Quelle: http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern ... 94037.html
Ich seh dr Fabian genauso. Me sött mol versueche dr Fabian im defensive Mittelfäld ufzstelle, denn chunnt au dr Sauro chli meh zum Zug (dä het gege ändi HV-Ära dütlich ufwärtstrend gha). Irgendwie sehn ich dr Fabian echli wie dr besseri Xhaka (notürlich muess er no viel schaffe an sich und hart trainiere.).
Evtl. isch das nur e Furz vo mir... aber er isch für mich dr nächsti vo uns wo europäisch wird abgoh...
ob er DER wichtigste Spieler war, weiss ich nicht. Fussballerisch ist er aber sehr gut. Ich halte nicht so viel von ihm, weil er sich im Gegensatz zu Shaqiri dermassen überschätzt hatte und meinte als Leistungsträger zu einem BuLi Klub gehen zu können. Ihm hätte eine weitere Saison in Basel gut getan!dragovic hat geschrieben:Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.
Ja, das ist wohl wiedermal Typisch Blick. Entweder sie WOLLEN, dass weiter abgestimmt wird, oder Sie sind einfach zu dumm, die Abstimmung zu beenden.Blutengel hat geschrieben:Teilnahmeschluss: Sonntag 4. November 2012, 1800 Uhr
Und trotzdem kann man noch immer abstimmen. Die hoffen wohl darauf, dass der Heugümper nochmals nach vorne kommt![]()
nene vrstand mich nit falsch, dr Xhaka isch scho extrem wichtig gsi letscht saison (au geniali CL- Leischtige, wo jo au s'usland wohrgnoh het), aber ich gseh dr schär in 1-2 joor no besser (notürlich isch er denn nüm so jung wie dr Xhaka letscht saison und dr granit sälber evtl. scho in topform bi BMG oder sogar scho neume anderscht).dragovic hat geschrieben:Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.
zu geilGarfield hat geschrieben:Leserkommentar:
![]()