Shamrock hat geschrieben:Ja also was kann die USA jetzt dafür? Schick doch bitte noch ein Bild aus Haiti etc und dann ist die Sammlung komplett. Leider sind das alles keine Wirtschaftsmächte, genausowenig wie Kolumbien (Drogenkartell, Frauenmorde etc.) Nigeria, Ivory Coast, Eritrea, Äthiopien (Kindersoldaten, Massaker etc.) Mexiko (muss ich was dazu schreiben?), Burma (wird wohl verbessert) Nordkorea (könnte verbessert werden) Thailand (Prostitution, Pädophile etc.)
Glaubst du irgendeiner interessiert es einen Brunz wenn hier in Basel mal die Erde bebt sodass es Tote und Verletze hier gibt? Allerhöchstens die Wirtschaftskollegen, das war's dann aber auch
stoht jo niene öppis vo de USA. y dänk eifach s isch wichtig z wüsse, dass d sandy nid nur in new york gwietet het, mit mitleid odr starkem interässe het das nid viel z due.
und ich vrstand nid ganz, was de mr mit dere ufzellig willsch sage? Dass es uns nid interessiet, will die Länder wirtschaftlich für uns nid vo bedütig sind?
ich bi keine wo mitleid hüchlet, machi au do nid, abr ich bi scho für e brichterstattig wo s gsamti usmass zeigt, eifach e gsamthafti übersicht.
also wenn sich s ärdbebe vo 1356 widrholt, denn würd das sicher wältwit in de medie ko. bi de konsumänte wo mit uns nid all zu viel z tue händ wirds öppe s glichi uslöse, wie wenn y am morge in dr zitig lies, dass in afghanischtan e autobombe 20 lüt in tot grisse het. nämlig wenn überhaupt e halbi sekunde "scheisse" dänke und mi denn 4 sekunde spöter tödlich über e schlächte bricht über e FCB Spieler ufrege. Abr ich finds trotzdäm wichtig dass über die Sache brichtet wird.