SF2
DMAX
und für den ganzen anderen rest den jdownloader

Dafür brauche ich keinen TV-Sender, dafür habe ich da Internet!Taratonga hat geschrieben:Tagesschau? Arena? Club? 10 vor 10?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
s goht jo um die liebschte tv-sänder.Sharky hat geschrieben:Luschtig wie sich alli do inne wän toll ahnestelle.....keine git zue, dass er RTL, SAT1, RTL 2 und PRO 7 luegt...jaja...
Doch schaue ich teilweise, aber man muss sich ja auf 3 Sender beschränken, da ziehe ich Film 4 den oben genannten schon alleine weil die Filme in Originalsprache und mit kurzer Reklamepause laufen, zehnmal vor.Sharky hat geschrieben:Luschtig wie sich alli do inne wän toll ahnestelle.....keine git zue, dass er RTL, SAT1, RTL 2 und PRO 7 luegt...jaja...
Jo früener hann ich amigs Film gluegt. Aber das chasch jo nümm weg dem Werbeschrott. Ich lueg höschtens viellicht emol Spiegel TV oder Akte wenn i grad drüber schalt und interessante Theme sind. Ansunschte wiä dr Cantona richtig gsait hett wer luegt grichtssändige, talkshows, klatschpräss über c promis, frauentausch und so Zügs. Also ich nid. Raab, Bohlen und Konsorte muess i au nid ha.Sharky hat geschrieben:Luschtig wie sich alli do inne wän toll ahnestelle.....keine git zue, dass er RTL, SAT1, RTL 2 und PRO 7 luegt...jaja...
Ich ha gar nid gwüsst wos überall lauft. Ich zapp duure und lueg nid nach programm. Aber ich lueg sicher mol wenns uf bbc kunnt...DiniMueter hat geschrieben:das luegsch 100mol gschyyder uf bbc...bi dr dütsche übersetzig bekunnsch jo vögel