Wieso? Haben sie Chipperfield und Huggel wieder aktiviert?Chartking hat geschrieben:Es wird Überraschungen geben...
FCB-Videoton FC | Do. 25.10.2012 19:00
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- RossAzzurePerSempre
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
oder Schär oder Sauro für Kovac.bird1893 hat geschrieben:es wird wohl wieder ein 3-5-2 geben, da dies das system ist, welches yakin langfristig installieren will. (meine meinung dazu ist wurscht. ich meine das ganz neutral, also bitte keine system-diskussion.)
------------sommer-------------------
----dragovic , kovac , ajeti-----------
degen , cabral , yapi , diaz , stocker
----------streller , zoua---------------
denke es wird wohl so etwas geben (wahrscheinlich frei statt zoua)
resultat: 3:1 videoton. sorry für den pessimismus. langfristig sehe ich nicht schwarz aber für die nächsten spiele weiss ich nicht ob das gut kommt. solange die tendenz nach oben zeigt![]()
-
- Erfahrener Benutzer
- HSV1887-FCB1893
- Benutzer
- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
S git e 1:3 für Basel, nach eme Rückstand scho in dr 4. Minute. Und s 1:2 fallt in dr 57. Minute. Das isch kei Tip sondern e Prophezeiig, das hani die Nacht höggschtpersönlig träumt...dr Fairness halber muesi aber au sage, dass s Spiel in dr Joggelihalle stattfindet und in dr 58. Minute mues unterbroche wärde und in hintere Teil vo dr Halle verschobe wird, damit im vordere Teil ka Volleyball gspielt wärde...und dr Palestinänsischi Badmintonwältmeischter wird au no g'ehrt und stoht uf em Siegerpodäscht. Gwüssi Zwifel an dr Glaubwürdigkeit vom Resultat und mim Geischteszuestand sin also villicht doch berächtiget.
footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Alex Frei am Donnerstag gesperrt
Der FC Basel muss am Donnerstag im Europa-League-Spiel in Szekesfehervar auf Alex Frei verzichten. Die UEFA sperrte Frei für ein Spiel, weil der Stürmer beim Auswärtsspiel in Lissabon auf dem Weg zur Dopingkontrolle zu viel Zeit gebraucht hatte. Neben der Sperre setzte es für Frei und den FC Basel auch noch eine Busse ab. Der FC Basel wurde von der UEFA über Freis Sperre erst am Dienstagabend informiert und kann keinen Rekurs einlegen.
http://www.bielertagblatt.ch/sport/aktuell/alex-frei-am-donnerstag-gesperrt
Der FC Basel muss am Donnerstag im Europa-League-Spiel in Szekesfehervar auf Alex Frei verzichten. Die UEFA sperrte Frei für ein Spiel, weil der Stürmer beim Auswärtsspiel in Lissabon auf dem Weg zur Dopingkontrolle zu viel Zeit gebraucht hatte. Neben der Sperre setzte es für Frei und den FC Basel auch noch eine Busse ab. Der FC Basel wurde von der UEFA über Freis Sperre erst am Dienstagabend informiert und kann keinen Rekurs einlegen.
- RossAzzurePerSempre
- Neuer Benutzer
Dräcks UEFA, doh wird meh jo doppelt und dreifach bestrooft! Geldbuess, kei Spieler UND als Krönig evtl. die ganz Taktik 1 Tag vor'em Spiel über de Huffe g'worfe...könnt grad kotzeCocolores hat geschrieben:Alex Frei am Donnerstag gesperrt

...de Tag fangt jo scho guet ah

Alles für BS
Das isch zwar e schlächti Nochricht, ABER d Schuld grad mol dr UEFA zuzschiebe dunggt mi bitz eifach. Aber velicht weisch du jo meh drüber was dr König agstellt het.Laufi hat geschrieben:Dräcks UEFA, doh wird meh jo doppelt und dreifach bestrooft! Geldbuess, kei Spieler UND als Krönig evtl. die ganz Taktik 1 Tag vor'em Spiel über de Huffe g'worfe...könnt grad kotze
...de Tag fangt jo scho guet ah![]()
Ich behaupt jetzt eifach mol, wohrschyyns genau so ahnigslos: Gratis gits e sone Sperri nid!
O TEMPORA, O MORES
Es goht mir nid um d'Stroof an sich! Es isch de Zytpunkt wo mi uffregt, weil 1 Tag vor'em Spiel die Sperre ussz'spreche isch garantiert nid usus, dorum bin ich sauer, well meh ebe dreifach bestrooft wird!swony hat geschrieben:Das isch zwar e schlächti Nochricht, ABER d Schuld grad mol dr UEFA zuzschiebe dunggt mi bitz eifach. Aber velicht weisch du jo meh drüber was dr König agstellt het.
Ich behaupt jetzt eifach mol, wohrschyyns genau so ahnigslos: Gratis gits e sone Sperri nid!
(s'gliiche mit de Pflicht-Rote Karte bin'ere Notbremse: Penalty, ei Spieler weniger für de rescht vom Spiel und de Spieler 2-3 Spiel g'sperrt, das isch eifach e bitz z'viel Stroof für 1 Vergehe...und das finde au vieli Trainer, Clubs und sogar vieli Schiedsrichter)
Alles für BS
Ok, dr Zytpunkt isch sehr ärgerlich.Laufi hat geschrieben:Es goht mir nid um d'Stroof an sich! Es isch de Zytpunkt wo mi uffregt, weil 1 Tag vor'em Spiel die Sperre ussz'spreche isch garantiert nid usus, dorum bin ich sauer, well meh ebe dreifach bestrooft wird!
...
Ka mi ehrlich gseit nid an e ähnlichi Sperri erinnere, drum kei Ahnig, welle Zytrahme usus isch. D Annahm, as so öppis durch 500 Instanze muess, isch aber e plausibli Vermuetig

Bi gspannt uf d FCB-Kommunikationsabteilig...
Edith wirft einene vorschnellen "Blick":
"NEUER WIRBEL UM ALEX FREI."
"ALEX FREI: AUCH GEGEN VIDEOTON TORLOS!"
o.ä.
O TEMPORA, O MORES
Da muss ich Laufi recht geben... Das Spiel gegen Lissabon ist schon ewigkeiten her, weshalb also erst am Dienstag Abend die Sperre aussrepchen? Find ich eine bodenlose Frechheit! Über die Sperre möchte ich gar nicht viel sagen. Wir wissen alle nicht was da genau passierte. Aber wie gesagt, man hätte die Sperre auch schon letzte Woche aussprechen können! Und deshalb... Ar....loch UEFA!Laufi hat geschrieben:Es goht mir nid um d'Stroof an sich! Es isch de Zytpunkt wo mi uffregt, weil 1 Tag vor'em Spiel die Sperre ussz'spreche isch garantiert nid usus, dorum bin ich saue...
HEIKO VOGEL - «An guten Tagen macht er den rein»