Was soll das geistreiche Geschwafel.PadrePio hat geschrieben:„Wenn unsere Vorstellung von der Wirklichkeit sich ändert, ändert sich dann auch die Wirklichkeit?“

Du solltest Deine Weisheiten in einem biblischen Forum verkünden

Ist es nicht so, dass Steini letzte Saison von allen FCB Spielern am meisten Torassists gemacht hat ?lpforlive hat geschrieben:hääää?
was hat einsatz mit einen abgewehrten ball nach einer ecke zu tun?
1. erwartet man das ein kleiner spieler den posten deckt und allenfalls auf der linie klebt und den ball klärt.
2. uuuuhhheinmal einen eckball abgewehrt und er zeigt schon einsatz?? gut einmal am richtigen ort aber die restliche zeit wieder nur scheissdreck gespielt
3. ich wälze nicht alles auf steinhöfer ab, aber wenn der herr mundharmonika nicht richtig lest oder sein hirn einschalten will , kann ich auch nichts dafür
4. ich bin nicht der einzige, der genau dieser meinung ist und wie gesagt, legt endlich eure rotblaue brille weg und schaut endlich der realität ins gesicht
ich verwänd jetz dä bitrag, är isch sehr amüsantNobby Stiles hat geschrieben:Nicht unbedingt. Das gespielte System ist nicht zwingend zum Scheitern verurteilt. Es liegt vielmehr am Einsatz der Spielern und wer aufgestellt wird.
Ein 3-5-2 könnte z.B. wie folgt aussehen
Mein Vorschlag:
----------Sommer---------
--Sauro-----Drago------Schär
-----Steini------Cabral----
-----------Diaz---------------
nomol, Du kapiersch mi Vorschlag offesichtlich nit. Aber das isch nit schlimm. Zumindscht hesch verstande, dass me e 5er MF uf verschiedeni Arte ka uslege.zocker hat geschrieben:ich verwänd jetz dä bitrag, är isch sehr amüsant. ich nenn der jetz mol vernüftigi 3-5-2 optione (wo dini nid derzueghört).
ä couragierts 3-5-2:
la--------zm---------ra
-----dm-----dm
---lv-----zv-----rv
das isch ä taktik, wo im eigne schtadion möglich isch, wenn ä defensivs team zerlege möchtsch und ä granate team hesch.
aber kei vernünftige verein verwändet die aordnig generell: 1 zv gnüegt nid nach flanke und konter, wenns im zentrum 2 goalgetter het. die einzig option isch, dass 1 dm defensiv orientiert isch.
der dm het im zentrum verpflichtige, wenns am rand heikel isch, isch är uf lv/rv, wenns im zentrum heikel isch, uf zv, aber beidi position ufs mol isch nid möglich, dohär getraut kei renommoerte verein die taktik. und ä schwobe retro 3-5-2, wo 2 <-> la/ra hesch, isch uf der athletische ebeni nümm möglich.
ä murat/italiäner 3-5-2: (korrigieret mich, wenns nid korräkt isch, ich kenn die italiänische verein nid im detail).
---------regisseur-------
la-------zm-----zm--------la
v----------------------------v
<-----zv-----zv----zv---->
der la/ra het in däre aordnig die defensivverpflichtige, wo ä av het, dohär ischs kei eigentliche xherdan/robben ra, und mehr ä rv. <-la/ra-> hesch imne retro schwobe team gha, aber das isch hüt punkto athlertik überhaupt nümm möglich.
wenn der murat die taktik verwändet, ischs möglich dass är erfolg het, aber mir isch das zu defensiv, und ich möcht die ideologisch verursacht nid. aber nid, wenn är die jetzige akteure uf la/ra verwändet, die bisherige av unds isch möglich.
aber dini option verhebt überhaupt nid, zum glück bisch du kei coach
la-------------------ra
---------zm
-----dm-----dm
-----zv---zv---zv
das wo du do kreiert hesch, isch taktisch nid möglich. wär übernimmt die gegnerische lm/rm(la/ra)/av ? am ort, wo du die 2 la/ra positioniert hesch, ischs ihne nid möglich. und wenn, sinds hüfiger amne defensivere ort, das isch die taktik, wo der murat möcht.
wenn nid, isch je 1 zv, dä wo uf der flanke isch, aber wenn är das hüfig isch, ishc är ä av und kei kei rv mehr.
das isch nochär ä couragierts 3-5-2, wo aber zu couragiert isch. wo die dm no hüfiger defensiv verpflichtet sind, zu hüfig wenn die aornig hesch, hesch glück, wenn 2 goal kassiersch und nid mehr.
F.Frei spielte im Zentrum.Pusher hat geschrieben:was hat Muri eigentlich damals bei Thun und Luzern spielen lassen? War mir damals Wurscht deshalb erinnere ich mich nicht mehr daran
Finde die Idee eines 5er MFs nicht schlecht, sofern gute Flügelspieler dabei sind. Dazu zähle ich F. Frei und D. Degen nicht (und die spielten ja gegen Luzern).
aber nid dini, wenn mer die verwändet, sind die 2 flanke ä gratismenuNobby Stiles hat geschrieben:uf verschiedeni Arte ka uslege.
an däm ort, wo dini la/ra positioniert hesch, isch das nid möglich.Nobby Stiles hat geschrieben: Wenn der FCB unter Druck stehen würde, dann kann Steini auf die RAV zurück gehen und Sauro ruckt auf eine IV Position. Und schon haben wir eine 4er Kette.
zocker hat geschrieben:an däm ort, wo dini la/ra positioniert hesch, isch das nid möglich.wär leischtet defensivarbet am flügel, wenn 2 konkurränte ufs mol kontere? isch är am ort, wo ihn der murat möcht, ischs möglich. aber nid dini option, die het generell 1 akteur, wo nid gnueg defensiv positioniert isch, wenn nid 2.
und jetz heb no der plausch an dinre innovative taktik![]()
juve, napoli.... barca spielt manchmal auch mit einer dreier abwehrzocker hat geschrieben:du hesch kei plan, nid ichich vertrödle jetz nid no mehr biträg, no 1 info. das wo du nennsch, isch kei 3-5-2, das isch ä eigentlichs 5-3-2, und mir zu defensiv. über 22 johr het kei verein/nt imne 3-5-2/5-3-2 ä entscheidende erfolg gha.
---------------zmNobby Stiles hat geschrieben: Das isch ebe s Problem vom jetzige FCB. Dr Aktionsradius vo jedem Spieler schint mir uf e paar Meter begränzt si. Au e offensive MF muess defensivi
Arbet leischte und nit eifach zueluege wie dr Gägner e Agriff ufbaut.
Wie scho verschiedeni User erwähnt hän, erfordert das viel Laufarbet..
wie meinsch das "weli bezeichnig"?zocker hat geschrieben:und die heisse ? (weli position isch mer logisch, aber nid weli bezeichnig).
Im Englisch wie von Echo geschrieben WB / Wingbackzocker hat geschrieben:weli bezeichnig die position het. av isch nid wohl nid korräkt, denn hätte mer ä 5-3-2, und nid ä 3-5-2.
zocker hat geschrieben:an däm ort, wo dini la/ra positioniert hesch, isch das nid möglich.wär leischtet defensivarbet am flügel, wenn 2 konkurränte ufs mol kontere? isch är am ort, wo ihn der murat möcht, ischs möglich. aber nid dini option, die het generell 1 akteur, wo nid gnueg defensiv positioniert isch, wenn nid 2.
und jetz heb no der plausch an dinre innovative taktik![]()
Korrekt. nur war es von der Zuordnung her trotzdem ein 442. Park musste sehr defensiv bleiben. die rechte Seite wurde gepusht um shaqiri bestmöglich einzusetzen. Darum der sehr offensive RV.Nobby Stiles hat geschrieben:und wie hän mer denn in dr letschte Saison gspielt ? Nit uf em Papier, sondern uf em Spielfäld.
z.B.
-----Abraham-------Drago-------Park
---- Steini--------- Huggel--------
------------G. Xhaka.----------¨
----- Shaqiri------------- Stocker
Es isch doch so, dass dr Steini immer sehr offensiv si Rolle als RAV usglegt het und au entspächend praktisch nie uf dr RAV Position gstande isch. Dr Abraham het meistens das Loch gstopft.
är isch aber ufem flügel gsi, und nid im dmNobby Stiles hat geschrieben:und wie hän mer denn in dr letschte Saison gspielt ? Nit uf em Papier, sondern uf em Spielfäld.
z.B.
-----Abraham-------Drago-------Park
---- Steini--------- Huggel--------
------------G. Xhaka.----------¨
----- Shaqiri------------- Stocker
Es isch doch so, dass dr Steini immer sehr offensiv si Rolle als RAV usglegt het und au entspächend praktisch nie uf dr RAV Position gstande isch. Dr Abraham het meistens das Loch gstopft.
nenne mers mol lov/rov imne 3-5-2 (ich hätts jetz trotzdäm 5-3-2 gnennt, aber das sind detailseinspielen hat geschrieben:Im Englisch wie von Echo geschrieben WB / Wingback
Also schon Aussenverteidiger/ offensiver Aussenverteidiger (ROV/LOV)
Zudem ist es ja eben eine Stärke dieses Systems von 3er auf 5er Abwehr umzustellen und wieder zurück. Es gibt wohl keinen Fussballverein der Stur mit 5er-Abwehr spielt...
Natürlich ist es am schlausten die Aussenverteidiger auf dieser Position laufen zu lassen. Denn die bringen die nötigen Defensivqualitäten mit die zwingend benötigt werden. Mit der Defensivarbeit steht und fällt dieses System. Nur sollten dann diese Spieler läuferisch top sein und auch mal ne flanke schlagen können. Steinhöfer ist definitiv ein Kandidat dafür. Ist ja eigentlich sowieso gelernter Mittelfeldspieler. mit seinen 2-3 Jahren Erfahrung in der Aussenverteidigung bringt er sicher die besten voraussetzungen mit. ähnlich sehe ich das mit Ph. Degen. Nur sind beides leider Rechtsfüsse.zocker hat geschrieben:nenne mers mol lov/rov imne 3-5-2 (ich hätts jetz trotzdäm 5-3-2 gnennt, aber das sind details. der thorsten hätt übrigens ä 2-... gha, do sind beidi av hüfig ufs mol bis zum schtrofrum übere
). ischs nid am schlauschte, wenn der murat die bisherige av eifach jetz uf däne 2 positione verwändet ? (het är uf lov verweigeret). bin eigentlich ä 3-5-2/5-3-2 kritiker (und mehr münche orientiert), aber wenn die option am fcb die saison no erfolg ermöglicht, heb ich der rand
![]()
jetz merk ich, wos hapertNobby Stiles hat geschrieben:in dr letschte Saison