Bald isch wider Mäss!

Der Rest...
Antworten
Arcanis
Erfahrener Benutzer

Bald isch wider Mäss!

Beitrag von Arcanis »

Inere Wuche foht d Herbschtmäss ah... :)

Wie alljöhrlich do dr üblichi i freu mi uff... Thread.

I fang mol ah.

Ich freu mi uf e Petersblatz, Käsküechli, Fritierti Öpfelring mit Vanille Sauce und allgemein ufd Stimmig an dr Mäss.

Weiss öbber ob d Tagada wider do isch ? Die het letscht joor eidütig gfählt :p

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Ja. Bei der Kaserne.

Alles zur Messe hier:

http://www.basel.ch/kultur/jahreshighli ... e-2012.htm

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

dasjohr wieder mitem star flyer ;)

<iframe src="http://player.vimeo.com/video/16520887" width="500" height="281" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe> <p><a href="http://vimeo.com/16520887">STAR FLYER</a> from <a href="http://vimeo.com/user1765462">ALU ARTS</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

he, kriegsch du öbbe gäld vo dene fürs video? :p
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

jo pro klick 20.- chf!

schön wärs
:p :D

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

und immer wider geil sinn die Lyt wo behaupte d Mäss foot am 11i aa (wie letschtjoor au) =D und isch fir e Stund gratis...(wie letschtjoor)$
:D :D :D
B A S E L

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:und immer wider geil sinn die Lyt wo behaupte d Mäss foot am 11i aa (wie letschtjoor au) =D und isch fir e Stund gratis...(wie letschtjoor)$
:D :D :D
Als Sandgruebler hän mir nach de Schuel nur miesse übere renne und es het als no glänggt für e Fährtli! Ich schätz dorum, es isch am 12i für die erschte 2-3 Fahrte gratis gsi, that's all...scheens wär's gsi für e Std. :p

PS d'Frässmeile isch diesjoor im Gebäude, das git mir jo e Schnitzeljagd bis ich mini Ständ g'funde ha :D
Alles für BS

Bazillus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bazillus »

Verdammt, ich hogg im Usland ... :mad: Jetzt merk ich doch das mir gwüssi Sache eifach fähle! Wie halt dr Petersplatz und d'Härbstmäss allgemeim. Will jedoch nid klage, isch au do schön. Viel Spass Euch uf jede Fall!

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Laufi hat geschrieben:Als Sandgruebler hän mir nach de Schuel nur miesse übere renne und es het als no glänggt für e Fährtli! Ich schätz dorum, es isch am 12i für die erschte 2-3 Fahrte gratis gsi, that's all...scheens wär's gsi für e Std. :p

PS d'Frässmeile isch diesjoor im Gebäude, das git mir jo e Schnitzeljagd bis ich mini Ständ g'funde ha :D
S isch immerno gratis aifach fir e viertel Stund...
Y bi uff em Minschterplatz in d Schuel und ha s fascht e Johrzähnt derfe miterlääbe, Joor fir Joor vor der Huusdiire (Resp. Schuelhuussdiire).
B A S E L

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:S isch immerno gratis aifach fir e viertel Stund...
Y bi uff em Minschterplatz in d Schuel und ha s fascht e Johrzähnt derfe miterlääbe, Joor fir Joor vor der Huusdiire (resp. Schuelhuusdiire).
B A S E L

Balotelli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balotelli »

Arcanis hat geschrieben:Inere Wuche foht d Herbschtmäss ah... :)

Wie alljöhrlich do dr üblichi i freu mi uff... Thread.

I fang mol ah.

Ich freu mi uf e Petersblatz, Käsküechli, Fritierti Öpfelring mit Vanille Sauce und allgemein ufd Stimmig an dr Mäss.

Weiss öbber ob d Tagada wider do isch ? Die het letscht joor eidütig gfählt :p
Abzockermesse isch das, alles viel ztür.

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

Balotelli hat geschrieben:Abzockermesse isch das, alles viel ztür.
Zum Teil muss ich dir widersprechen. Natürlich gibt es sehr viele Bahnen die masslos überteuert sind, und die ich darum auch meide. Es ist jedoch gut möglich, ein faires Preis/Leistungs Verhältnis zu kriegen.

Angenommen man geht einen Abend an die Messe: Dann geb ich 20 Stuz fürs essen aus (was salziges für 8.-, ein dessert für 7.- und z.b. magenbrot am ende für 5.-). dann gebe ich vieleicht noch 10-20 stuz für bahnen, schiessen oder was auch immer aus. schlussendlich kommst du auf vieleicht 50.- für einen ganzen abend. Ich habe mein Geld defintiv schon für dümmeres ausgegeben.

aber du hast recht. viele sachen sind masslos zu teuer.

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

Schiens isch d Maxximum nüm umme das Joor... weiss öbber öbbis?
Kasch doch nid eifach diä geilsti Bahn däheim lo :confused:

Suscht freu ich mich natürlig uff d'stimmig und villicht ei, bis zwei mol mit dr Puppä go schnabuliäre.

Und ganz wird ich wider d'Fondue Saison eröffne und derzuä Wisse und Kirsch hinterä jättä! Jäwoll!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Maxximum isch nit drbi.

Wie allewil freu mi uffs Ässe.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Antworten