Admin hat geschrieben:Wo steht es, das es das offizielle Forum ist?
Und wer LFC's Beiträge nicht versteht bzw. Ernst nimmt, hat eh schon verloren...
Komisch, dass du dr LFC immer in Schutz nimmsch. Dr gröschti Idiot vo allne. Aber wohrschinlich hängt das no vo eurer gmeinsame Anti-Petric Zyt zämme, dass er e e Freipass het...und jo klar, het sowieso verlore, was bitte hani dämfall verlore? Lol....
Bobadischa hat geschrieben:Liebe Herr Sharky - nid jede wo dini Asichte nid teilt oder useme andere Teil vo dr CH chund oder für e andere Club schreit muess do inne gsperrt wärde. Uf dr andere Sitte isches obermüehsam, dass für jede "Idiot" wo do inne gsperrt wird e Thread eröffnet wird.
Hochachtungsvoll, ihr Bobadischa
Kein Angscht, für di gits sicher kei Thread.
Aber isch halt scho eso, es wärde nur no die alte gsperrt, die neue Dummschwätzer dörfe sich no alles erlaube.
Ich sag jo nit, dass die vo mir gnannte gsperrt sötte werde, ich sag dermit nur, dass dr Angelo au sött konsequänt si und alli mit gleiche Elle mässe, wenn scho denn scho....
zocker hat geschrieben:dä hätt jetz eh 1 johr pausiert
isch jo e wahnsinns negative Posting, wäge däm muess me ihn ganz klar sperre
Laufi hat geschrieben:Ganz ehrlich...öbber wo so öbbis gege de FCB postet, het's verdient
(scho klar, jetzt bekum ich sicher au e paar Sprüchli z'höre, aber das kann ich ab), DAS het miesse zitiert wärde, als bewiis für sii verbale Scheiss wo er usseg'loh het
Ich würd mir eher Zunge usserisse, oder d'Finger abhacke bevor ich mir öbber anderscht als de FCB als Meischter wünsch
naja, dämfall chamme ca. 95% vo allne User sperre wo im Murat Thread gschriebe hän...