Muri fyr Heiko!?

Diskussionen rund um den FCB.
Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ihr sind doch scho rächt alles Deppe!!

Vor e paar Johr hän ihn alli no welle bim FCB gseh, als Nochfolger vom CG, und jetzt? Nur well er sich emol in dr Wortwahl e chli unglücklich usdruckt het hasse ihr ihne jetzt? Das hän ihr scho damals bim Alex Frei genau glich gmacht.

9 Site nur Schrott und Fähnli im Wind. Hauptsach blöd mitschnurre.

Welcome back MURI!! Du bisch immeno eine vo uns!!! :)

Allerdings muesch jetzt zeige, dass du mit dr richtige Mannschaft auch öbbis chasch risse. Ich gib dir jedefalls sicher die Chance.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

Bobadischa hat geschrieben:Gerücht: Scheinbar übernimmt der Steinegrill das Catering. In Zukunft wird nur noch Döner und Baklava serviert
Yeah! Steinegrill-Dürüm diräggt im Stadion gmacht per http://www.youtube.com/watch?v=xaMjMsXvrkM

Wär dr Hammer ;-)

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Dr pipi wird lache, degens und dr axel eher nit - wenn sie ghöre was dr muri als erschts zur mannschaft gsait het..

"die vier basler meine sie sinn könige"
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

sMoOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sMoOv »

Sharky hat geschrieben:Ihr sind doch scho rächt alles Deppe!!

Vor e paar Johr hän ihn alli no welle bim FCB gseh, als Nochfolger vom CG, und jetzt? Nur well er sich emol in dr Wortwahl e chli unglücklich usdruckt het hasse ihr ihne jetzt? Das hän ihr scho damals bim Alex Frei genau glich gmacht.

Allerdings muesch jetzt zeige, dass du mit dr richtige Mannschaft auch öbbis chasch risse. Ich gib dir jedefalls sicher die Chance.
Danke!!

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Guet hett är dr Istand gege Luzern, denn wird är vo de Lutscher und vo de FCB Fans im Chor uspfiffe ... Ohropax nid vergässe

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Bobadischa hat geschrieben:Guet hett är dr Istand gege Luzern, denn wird är vo de Lutscher und vo de FCB Fans im Chor uspfiffe ... Ohropax nid vergässe
Hör doch uf isch nur no peinlich was du uselosch.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

NaSrI hat geschrieben:Hör doch uf isch nur no peinlich was du uselosch.
und du bisch realist oder was? i wird uff 180 si am sunntig in luzärn!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Reacher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Reacher »

Total unverständlich!!
Vogel in 35 Ligaspielen nur 3 mal verloren.. 22 Siege....

Sicher im moment läufts nicht rund aber wir sind weder letzter noch aus dem UEFA Cup raus.

Muri war ein toller Spieler aber als Trainer...
Der wird probleme mit Alex haben.

Verstehe die massnahme wirklich nicht!!
:mad:

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Isch glaubs gschiedschte dr Angelo sperrts Forum wieder mol für e Zytli bis sich alli wieder beruhigt hän. Isch jo nit normal. Und so öbbis nennt sich FCB Fan...schämed euch, verglemmi nomol!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

NaSrI hat geschrieben:Hör doch uf isch nur no peinlich was du uselosch.
und du bisch wohl dr neu Fründ vom "Basel wird andurend vo de Schiedsrichter bevorteilt. Das isch nüt neus und ich erwart, dass sich das endlich änderet" Murat? Vom Murat wo uf Züri verschwunde isch will ihm 's z Basel z wenig Hipp isch? Vill Spass wenn dir integrität nüt bedütet denn hesch di neu Traum-Trainer!

WickedFruit
Benutzer

Pro heiko

Beitrag von WickedFruit »

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Kurtinator hat geschrieben:und du bisch realist oder was? i wird uff 180 si am sunntig in luzärn!
Isch doch scheissegal wär an dr linie stoht hauptsach är macht si djob. immer die persönliche vorliebe... jo dr heiko isch e härzige und dr Murat isch e böse mimimimimi... meine fresse.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Sharky hat geschrieben:Isch glaubs gschiedschte dr Angelo sperrts Forum wieder mol für e Zytli bis sich alli wieder beruhigt hän. Isch jo nit normal. Und so öbbis nennt sich FCB Fan...schämed euch, verglemmi nomol!
Unglaublich wie wieder dr "FCB Fan" definiert wird. Ich ka au sage wem die Ussage vom Yakin gegenüber em FCB am Arsch verbi gön isch kei FCB-Fan und het kei Stolz!

Wenn eine 1 mol mini Frau beleidigt isch fertig - bim FCB isches s Gliche!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

BaseI_Ost
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaseI_Ost »

I finds jo guet das me dr Vogel äntlich entloh het, bi aber mehr als skeptisch öbs mit em Murat Yakin uff Dauer besser wird.
Trotzdäm findi het er e Chance verdient.
Ein Kanton Basel!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Sharky hat geschrieben:Ihr sind doch scho rächt alles Deppe!!

Bei mir geht es nicht um die Person Murat Yakin, sondern mehr um die Art und Weise wie ein loyaler Mitarbeiter wie Heiko Vogel abgesägt wird. Ich verstehe den Zeitpunkt nicht und nicht warum ihm nicht die Chanxe zur Korrektur des Fehlstarts zugestanden wird. Man kann nicht einen jungen, unerfahrenen Trainer verpflichten und erwarten dass er die erste kleine Krise gleich aus dem Handgelenk meistert. DAS ist was mich stört.

Schön ist, dass der Neue ein Basler ist. Willkomme zrugg Muri.

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

BaseI_Ost hat geschrieben:I finds jo guet das me dr Vogel äntlich entloh het, bi aber mehr als skeptisch öbs mit em Murat Yakin uff Dauer besser wird.
Trotzdäm findi het er e Chance verdient.
"I finds jo guet das me dr Vogel äntlich entloh het"

Äntlig?

[SIGPIC][/SIGPIC]

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Bobadischa hat geschrieben:und du bisch wohl dr neu Fründ vom "Basel wird andurend vo de Schiedsrichter bevorteilt. Das isch nüt neus und ich erwart, dass sich das endlich änderet" Murat? Vom Murat wo uf Züri verschwunde isch will ihm 's z Basel z wenig Hipp isch? Vill Spass wenn dir integrität nüt bedütet denn hesch di neu Traum-Trainer!
söll er doch nach züri... so what? isch doch jedem sälber überlo, woner wohnt? dr murat het bewiese dasers ka und dr räscht interessiert mi nit. übrigens het dr murat mehreri immobilie in basel nur so zu info.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

panda hat geschrieben:Bei mir geht es nicht um die Person Murat Yakin, sondern mehr um die Art und Weise wie ein loyaler Mitarbeiter wie Heiko Vogel abgesägt wird. Ich verstehe den Zeitpunkt nicht und nicht warum ihm nicht die Chanxe zur Korrektur des Fehlstarts zugestanden wird. Man kann nicht einen jungen, unerfahrenen Trainer verpflichten und erwarten dass er die erste kleine Krise gleich aus dem Handgelenk meistert. DAS ist was mich stört.

Schön ist, dass der Neue ein Basler ist. Willkomme zrugg Muri.
Bravo zum ersten sachlichen Post in diesem Thread und das auf Seite 10.

Klar kommts für uns alle überraschend. Aber wir alle haben schon die letzten Spiele gesehen, dass da irgendwas nicht stimmen kann. Anstatt jetzt noch bis zur Winterpause warten hat man halt jetzt gehandelt. Dei genauen Gründe werden wir wohl nie genau erfahren. Ich hatte bis jetzt immer vetrauen zum Vorstand und werde es auch weiterhin haben.

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

NaSrI hat geschrieben:söll er doch nach züri... so what? isch doch jedem sälber überlo, woner wohnt? dr murat het bewiese dasers ka und dr räscht interessiert mi nit. übrigens het dr murat mehreri immobilie in basel nur so zu info.
Investment .. so what? Cha au in Züri investiere ...! Und sini Üsserige, dass Basel vo de Schiri's immer bevorzugt wird 1x amene SL Spiil (ohni sini beteiligung) und 1x gege AS Roma findsch i.O.?

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Reacher hat geschrieben: Muri war ein toller Spieler aber als Trainer...
Seine bisherige Arbeit als Trainer war in der Summe überzeugend. Aber bei den Underdogs Thun und Luzern konnte er nur gewinnen. Bei uns ist das anders.
Er tritt ein schweres Erbe an. Es muss ein besserer Fussball her, und zwar ziemlich bald.
Bei mir hat er nicht mehr oder weniger Kredit als jeder andere Cheftrainer.

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

Sharky hat geschrieben:Isch glaubs gschiedschte dr Angelo sperrts Forum wieder mol für e Zytli bis sich alli wieder beruhigt hän. Isch jo nit normal. Und so öbbis nennt sich FCB Fan...schämed euch, verglemmi nomol!
bisch eigentlich ä vernünftige, aber jetz hesch ä nid sehr günschtige uftritt.

ischs nid erlaubt, dass mer kei plausch het amne überhebliche schtenzer, wo mehreri mol der fcb überflüssig kritisiert het und me nümm hört, dass är eigentlich basler und nid schwammedinger isch ? ich tolerier ihn und anerkenn der erfolg wo der fcb die saison no het ;) , aber uf der charakterlicher ebeni het är die anerkennig nid.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Bobadischa hat geschrieben:Investment .. so what? Cha au in Züri investiere ...! Und sini Üsserige, dass Basel vo de Schiri's immer bevorzugt wird 1x amene SL Spiil (ohni sini beteiligung) und 1x gege AS Roma findsch i.O.?
lueg nimms mit humor, jetzt muess mit däm fertig wärde. will jetzt sitzt er mit im boot. was het em die ussag brocht? wieso wird er den überhaupt fcb trainier? so ussage kamme doch nid ärnscht neh. Petric isch sbeschte bispiel, het e schissdräck gmacht und schlussändlich füre fcb grasgfrässe.

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Dr pipi wird lache, degens und dr axel eher nit - wenn sie ghöre was dr muri als erschts zur mannschaft gsait het..

"die vier basler meine sie sinn könige"
Wahnsin! Du könntsch bim Blick go schaffe. :p

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bobadischa hat geschrieben:Investment .. so what? Cha au in Züri investiere ...! Und sini Üsserige, dass Basel vo de Schiri's immer bevorzugt wird 1x amene SL Spiil (ohni sini beteiligung) und 1x gege AS Roma findsch i.O.?
oje...wahnsinnig schlimm gäll :rolleyes: Ganzi zwei Üsserige wäge bevorteilg vo de Schiris und wäge däm hasst me ihn jetzt für immer? Werdet mol erwachse Buebe. :rolleyes:

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Sharky hat geschrieben:oje...wahnsinnig schlimm gäll :rolleyes: Ganzi zwei Üsserige wäge bevorteilg vo de Schiris und wäge däm hasst me ihn jetzt für immer? Werdet mol erwachse Buebe. :rolleyes:
Würdisch du als Basler und ex FCB Spiiler so e Statement mache? Worschins nid ... das würdi wohl kei FCB Spiler (usser natürlich em Yakin) jemols useloh.
NaSrI hat geschrieben:lueg nimms mit humor, jetzt muess mit däm fertig wärde. will jetzt sitzt er mit im boot. was het em die ussag brocht? wieso wird er den überhaupt fcb trainier? so ussage kamme doch nid ärnscht neh. Petric isch sbeschte bispiel, het e schissdräck gmacht und schlussändlich füre fcb grasgfrässe.
Geld, Erfolg, Macht sich gut auf der Visitenkarte. Könnte dir 1000 Gründe sagen - aber keiner davon ist: Weil er sich als Basler fühlt und weil er den FCB und die Fans so geil findet!

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Ma dai. Me muess jo nid immer glycher Meinig si. Mir wänn doch keini Zueständ wiä in China ;)

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

so langsam scheint einigen klar zu werden, dass börnie einen ziemlich hohen stuhl belegt. notabene in dem olymp, in welchen ihn die meisten hochgehoben haben. alleine schon die tatsache, dass ein kamm im vorstand ist, zeigt mit welcher sorte menschen man sich gerne umgibt. muri passt da komplett ins konzept....
Betreten des Rasens verboten!

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

footbâle hat geschrieben:Seine bisherige Arbeit als Trainer war in der Summe überzeugend. Aber bei den Underdogs Thun und Luzern konnte er nur gewinnen. Bei uns ist das anders.
Er tritt ein schweres Erbe an. Es muss ein besserer Fussball her, und zwar ziemlich bald.
Bei mir hat er nicht mehr oder weniger Kredit als jeder andere Cheftrainer.
sein konzept heisst defensivfussball, ein roter faden welcher sich durch alle von ihm betreuten clubs gezogen hat und welches er von seinem gross'en' lehrmeister übernommen hat.

wobei ich noch nicht mal in abrede stellen will, dass dem aktuellen fcb eine etwas kompaktere verhaltensweise schaden würde.
Betreten des Rasens verboten!

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

Murat war ja schon so oft FCB Trainer, natürlich weiss man, dass es schlecht wird. :rolleyes:

In Luzern hat er wohl hauptsächlich so rückwärtsgewandten Fussball gespielt weil Qualitäten für ein anderes Spiel fehlten. Unnötig zu erwähnen, dass dies in Basel etwas anders ist.

Wartet doch erst mal ~5 Spiele ab und schaut dann nochmals, bevor ihr hier alles Schlechte prophezeit. Ich bin zwar auch nicht begeistert vom Entscheid, aber ewig konnte die Mannschaft nicht so seltsam weiterspielen wie bisher.

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

Kann diesen Entscheid verstehen - aber gewisse Fragen müsste die Vereinsleitung schon über sich ergehen lassen.
Dass man vor zwei Monaten Salatic aus einem Fünfjahresvertrag kaufen wollte beweist doch, dass auch die Transferverantwortlichen nicht die beste Arbeit geleistet haben.

Danke Heiko, alles Gute!

Antworten