wenn zwanzig irgendwenn zwänzg heisst

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
zocker
Erfahrener Benutzer

wenn zwanzig irgendwenn zwänzg heisst

Beitrag von zocker »

der zocker het kei perfekte basler dialäkt, und isch generell tolerant. priorität het, dass mer ä flotte typ isch und nid weli härkunft mer het.

aber wenn basler bisch, und zu 2/3 der schwammedinger dialäkt übernimmsch, bisch ä üble härkunftverlügner. ich kenn gnueg, wo über johre amne fremde ort sind und me hört kei fremdi iflüss. die sf schnäpfe isch no die übler :mad:

wenns ä überflüssige thread isch, isch päch gsi, perfekt zum der ärger verarbeite ;) wenn der fcb durch ihn erfolg het, anerkenn ich, dass är ä vernünftige coach isch. aber punkto ufträtte isch är eifach ä überbliche poser und ich hätt kei iwänd, wenn ä buli verein ihn möcht.

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

Hän mir momentan nid anderi Problem als über Dialekt z diskutiere? :o

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

xherdan17 hat geschrieben:Hän mir momentan nid anderi Problem als über Dialekt z diskutiere? :o
ich möcht kei coach, wo basler isch, aber über basel schimpft und die eignig härkunft verweigert.

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

zocker hat geschrieben:ich möcht kei coach, wo basler isch, aber über basel schimpft und die eignig härkunft verweigert.
Ich au nid, aber ich dänk, dass das momentan noni de richtigi Moment isch, um sich über das uffzrege. Luege mir doch zerscht mol die witeri Entwicklig a...

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

zocker hat geschrieben:der zocker het kei perfekte basler dialäkt, und isch generell tolerant. priorität het, dass mer ä flotte typ isch und nid weli härkunft mer het.

aber wenn basler bisch, und zu 2/3 der schwammedinger dialäkt übernimmsch, bisch ä üble härkunftverlügner. ich kenn gnueg, wo über johre amne fremde ort sind und me hört kei fremdi iflüss. die sf schnäpfe isch no die übler :mad:

wenns ä überflüssige thread isch, isch päch gsi, perfekt zum der ärger verarbeite ;) wenn der fcb durch ihn erfolg het, anerkenn ich, dass är ä vernünftige coach isch. aber punkto ufträtte isch är eifach ä überbliche poser und ich hätt kei iwänd, wenn ä buli verein ihn möcht.
Jetzt machsch dir ins Röckli wägem Akzent ... völlig lächerlig.

Gyt gwichtigers Züg wie z.B. dass sich dr heusler zu sonere PK hirisse loht.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

solange die ganze kurve "gwünne" statt gwinne" singt.....
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

xherdan17 hat geschrieben:Ich au nid, aber ich dänk, dass das momentan noni de richtigi Moment isch, um sich über das uffzrege.
das isch ä generelli position wo verhebt ;) das är am fcb nützt isch wohl kei thema, aber wenn jetz mehr erfolg het, heisst das nid, dass ich ihn uf charakterlicher ebeni anerkenn.

Antworten