Ob der Murat den gleichen Draht zu den Spielern herstellen kann? wird schwierig...
Vielleicht hatte der Heiko ja persönliche Gründe? dann würde ich es wiederum eher verstehen (meine einzige Hoffnung für den Vorstand)
Dr Maa wo dr Erfolg zrugg uf e platz brocht het bim FCB... dr talentiertischti Verteidiger in dr Geschicht vo dr Schwiiz. Aber ebe was verzell ich...Bobadischa hat geschrieben:Was isch nume mitem Häusler passiert? Dr Heiko z entloh isch eins, aber dr gröschti Baselhasser unter de Trainer z hole, wo jedi Minute gege dr FCB argumentiert hett und mittlerwile meh Züridütsch als Baseldütsch redet ... dä sälbschtgfelligi Idiot chamr am Ar... lä...
Richtig! Bin ja mal gespannt auf die PK! Da wird was vorgefallen sein.DonCorleone hat geschrieben:Sympathie isch nid alles im läbe. Ahnig vum tschutte muesch ha. Wenn schon eine den dr Muri ihr Dummschwätzer... Wüset jo nid alles was lauft im hinergrund....
Ja super Murat, ein Fähnchen im Wind, der wird uns weiterbringenplutokennedy hat geschrieben:Geht es eigentlich noch?
Nur Ressentiments und Ignoranz hier?
Murat stand am Anfang der goldenen Ära 2000, vielleicht der beste und souveränste Basler Fussballer überhaupt.
Der FCB musste reagieren, ich ziehe den Hut vor Heusler, diese unpopuläre, aber angesichts der bisherigen Saison bitter nötige Entscheidung gegen die vox populi durchzusetzen.
Passt!Brummler-1952 hat geschrieben:Myni Duurcharte wärde nümme verlängeret, ich bi gege Servette für langi Zyt s' letschte Mol im Stadion gsi. Öb ich die Billjée für d' EL ha oder nit isch mir scheiss egal.
Die sälbschtheerrlige Diva Yakin, wo nüt as e frächi Schnuure gha hett über d' Bevorteilig vom FCB, wo är no bi Luzärn gsi isch als Trainer, muess und will ich mir nit aatue.
Ich bi vom Vorstand s' erscht Mol schwerstens enttüscht.
Nei, nei und nomoll nei.![]()
![]()
![]()
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Ein Strelli und ein A. Frei werden sich vermutlich von Muri nichts sagen lassen.plutokennedy hat geschrieben:Richtige und MUTIGE Entscheidung, unter Vogel war keine Entwicklung.
Hätte ich dem Heusler gar nicht zugetraut, unter Oeri wäre das nie so schnell gegangen.
Du seisch es...tanner hat geschrieben:jetzt bin ich fan eines vereins, bei welchem die vereinsspitze auch kein anstand mehr besitzt
heiko alles gute, egal was war, das hast du nicht verdient
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Es goht nit generell um dr Trainerwäggsel - aber wär jetzt ygwäggslet wird, passt mir nit. So wie dä in de letschte zwei Joor amigs tue hett an de PK's nach de Luzärn-Spiel isch jo unterschti.jay hat geschrieben:wartet moll d pk ab, bevor dr gege dr fcb schiesset.. und wär wägme trainer-entscheid vor het d jk abzgäh däm isch eh nit z hälfe.