i bi ägentligg sälte bis gar nie "wirgligg" grang.
aber us solidarität mit de "wirgligg" grangge, ziehni mir au mini 3-4 tag im joohr ii.
ps: schön gschtafflet und nie am mäntig oder fritig.
krank sein
bi praktisch nie krank. wenns doch vorkunnt denn blib y deheim. abr y merks meischtens erscht wenni am schaffe bi, heisse grind, schmärze überall, denn ischs zit zum heimego, willd als mitarbeiter sowieso nüt me bringsch und die andere jo au nid ahstecke willsch.
wägem suffe bini au no nie deheim bliebe, abr ha teilwiis denn scho dr ganz tag e rächte kampf ka. vorallem wennd mit kunde z due hesch und de bisch richtig am umesüche, ischs rächt unagnähm, abr wirds wohl immer widr mol gäh.
ha au in dr schuel so guet wie nie gschwänzt, das isch mr irgendwie bliebe.
i frog mi au mängmol, wenn lüt wäge biz kopfweh odr halsweh heime gönnd. wenni wäge kopfweh, halsweh, dünnschiss etc. wär deheim bliebe, wär d arbet nid z bewältige.
wägem suffe bini au no nie deheim bliebe, abr ha teilwiis denn scho dr ganz tag e rächte kampf ka. vorallem wennd mit kunde z due hesch und de bisch richtig am umesüche, ischs rächt unagnähm, abr wirds wohl immer widr mol gäh.
ha au in dr schuel so guet wie nie gschwänzt, das isch mr irgendwie bliebe.
i frog mi au mängmol, wenn lüt wäge biz kopfweh odr halsweh heime gönnd. wenni wäge kopfweh, halsweh, dünnschiss etc. wär deheim bliebe, wär d arbet nid z bewältige.
ich war in 12 jahren schulzeit insgesamt etwa eine woche krank. seit ich arbeite, resp. studiere gar nie mehr (zumindest nicht so, dass ich zuhause bleiben musste)...
dass die mitarbeiter im betrieb ständig krank sind, ist bei uns ebenfalls offensichtlich. allerdings störts mich nicht gross, weil ich als aushilfskraft natürlich davon profitiere.
dass die mitarbeiter im betrieb ständig krank sind, ist bei uns ebenfalls offensichtlich. allerdings störts mich nicht gross, weil ich als aushilfskraft natürlich davon profitiere.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
als ich noch in meiner drogensucht drin war wurde ich ständig krank, da reichte ein kurzer moment im kühlen wind und schon hatte ich mir irgend etwas eingefangen. Naja, kein wunder, während dieser zeit bestand bei mir wahrscheinlich nicht einmal eine spur eines immunsystems.
Jedenfalls bin ich seit dem ersten tag meiner abstinenz nie mehr krank geworden. Gehe aber auch 2-3 mal die woche ins fitness und ernähre mich gesund...weiss aber nicht ob dies eine grosse rolle spielt
Jedenfalls bin ich seit dem ersten tag meiner abstinenz nie mehr krank geworden. Gehe aber auch 2-3 mal die woche ins fitness und ernähre mich gesund...weiss aber nicht ob dies eine grosse rolle spielt

"Ausserdem: Ein Vogel von 50 Gramm kann keine Kokosnuss von 50 Pfund schleppen!" - "Ich versteh von Vögeln nichts. Würdest du deinem Herrn und meister endlich sagen, dass Artus vom Hof von Camelot hier ist?" - "Natürlich, da das britische Pfund immer leichter wird, könnte sie mit einem Nachbrenner die nötigen 43 Schläge Geschwindigkeit erreichen!" 

super!ScoUtd hat geschrieben:naja, hani in 23 johr schaffe no nie gmacht
ich bi scho über 40 joohr im arbetsprozäss (handwärger). und wenns emol e bitzeli zwiggt, denn seggli au nüm in schtolle.
usserdäm bini mit mine 3-4 tag/joohr no wit unteren ch durchschnitt.
alles halb so wild!

"Theorie is grau. Fussball is aufm Platz!"
Hey Bazillus, Du hesch aber vieli Hobbys, Larve mache, Lüüd ahstecke...was hesch suscht no so drufBazillus hat geschrieben:Sorry Alte, isch nid persönlich gmeint gsi ...![]()

http://www.bazilluslarven.ch/bazillusla ... komen.html
Alles für BS