Do hesch worschins scho Rächt. Aber wär garantiert, dass die Waffe nit in falschi Händ groote. Das isch die eigentligi Frog.Bazillus hat geschrieben:Danke. Ha einiges drüber gläse und interessiert mi scho, aber schlussendlich weiss ich au nid gnueg. Es isch eifach truurig das es wohl e ewigs Thema wird bliebe und nie beidi Parteie wärde e Konsens finde ...
Ich glaub, und hoff vor allem, nid an e Erstschlag vo Israel, denn suschd git's denn no wirklich das Armageddon (Har Megiddo, "Berg von Megiddo", antike Ort in Palästina/Israel ---> wyt hergholt ich weiss ...)
Dr Ahmadinedheteschade het glaub, wie au scho erwähnt, nid wirklich viel z'mälde und rasslet eifach mit de Säbel (was durchus erwünscht isch vo de Ayatollahs). Und wenn sie denn halt e Atomwaffe hän, wärde sie sie sicher nid grad bruche, denn wie au d'Israelis, wär's eifach e Versicherig (kei Ahnig öb sie das wirklich apeile ...). Und wenn sie denn die Bombe hätte, wärde sie's au nid an die grossi Glocke hänge, denn psychologisch isch es wärtvoll wenn's alli dänke, aber niemerts sicher weiss (siehe in Arte-Doku wo dr Admin postet het, also wie's d'Israelis ghandhabt händ, sehr interessant).
Au Iran isch vo de Ethnie (Perser) und dr Religion (Schiite) in dere Region in dr Minderheit und wänn sicher nid ihri uralti Kultur uf's Spiel setze. Wie alli andere Völker/Länder im nahe Oste sin sie lang unter dr Knutte gsi und wänn eifach mol e Eigeständigkeit erreiche wo aduurt. Do glaub ich dra und das hoff ich vor allem.
Wenn ich in mim Läbe chönt erläbe das im nahe Oste emol einigermasse Rueh herrscht, doch das wär e Wunsch vo mir. Mien sich jo nid gärn ha, aber eifach mol chille und dra dänke das me doch einiges gmeinsam het, nämlich jewyls uralti Kulture wo sich durchus au scho verstande händ. Traummodus off ...
Sunscht eimol mehr e guete und informative Bitrag.