jetzt können die lusitaner wenigstens nicht mehr simulieren..

quizfrage: wann haben sich die ösis letztmals für ein grosses turnier qualifiziert? (nich als gastgeber!) muss sau lange her sein, die fans sind hungrig, und sie haben ein ziemlich starkes team...Voyager hat geschrieben:Dr ORF foht bereits über 2 Stunde vor Spielbeginn mit dr Übertragig vom Match gege Dütschland a. Die sind jo übelscht motiviert. Irgendwie härzig, hoff sie chönne öpis riisse![]()
und fyr d Billag-RechnigLaufi hat geschrieben:Gueti News für uns und "Live-Fuessball im Free-TV"
http://de.uefa.com/uefa/events/marketin ... 60134.html
Den hesch aber wirklich nonid viel erläbt in Dinem Läbe, dass Du Dich wägeme Gruppespiel (isch zwar e Hammerbegegnig, aber halt trotzdem nur e Gruppespiel) eso freue kasch...wie no nie in Dinem (offesichtlich kurze) LäbecharliesheenFCB hat geschrieben:hab mich noch nie so sehr auf ein non-fcb spiel gefreut wie heute. real-manc verspricht einiges.
Jesses GottLaufi hat geschrieben:Den hesch aber wirklich nonid viel erläbt in Dinem Läbe, dass Du Dich wägeme Gruppespiel (isch zwar e Hammerbegegnig, aber halt trotzdem nur e Gruppespiel) eso freue kasch...wie no nie in Dinem (offesichtlich kurze) Läbe![]()
![]()
Lass ihn doch...mega schlimmLaufi hat geschrieben:Den hesch aber wirklich nonid viel erläbt in Dinem Läbe, dass Du Dich wägeme Gruppespiel (isch zwar e Hammerbegegnig, aber halt trotzdem nur e Gruppespiel) eso freue kasch...wie no nie in Dinem (offesichtlich kurze) Läbe![]()
![]()
Ich Cha dir glaubhaft versichere ass Au Du und ich irgendwann emol eso am Aafang aagfange händ, ich weiss Au no weles mi erschte CL Match gsi isch, dr Final 99 nämligLaufi hat geschrieben:Den hesch aber wirklich nonid viel erläbt in Dinem Läbe, dass Du Dich wägeme Gruppespiel (isch zwar e Hammerbegegnig, aber halt trotzdem nur e Gruppespiel) eso freue kasch...wie no nie in Dinem (offesichtlich kurze) Läbe![]()
![]()
läuft bei mir jedenfalls wunderbarTrekbebbi hat geschrieben:Ych probier grad fieberhaft e Livestream vo Dortmund - Ajax z'gseh. Aber die funktioniere alli nid, usser eine, wo ziemlich ruckelt. Goht das nur mir so?![]()