D Kurve

Diskussionen rund um den FCB.
Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Simplex hat geschrieben:Die untersten paar Reihen sind leer, weil der Zaun voll mit Bannern etc. ist und man da unten nichts sehen würde.
sind die Banner das Heiligtum oder wie muss ich das verstehen, ich denke, die Banner abzuhängen und die unteren Reihen mit Leben zu füllen würde wahrscheinlich nicht positiv ankommen :D
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Idefix hat geschrieben:sind die Banner das Heiligtum oder wie muss ich das verstehen, ich denke, die Banner abzuhängen und die unteren Reihen mit Leben zu füllen würde wahrscheinlich nicht positiv ankommen :D
Hm ja, aber so richtig voll ist die Kurve diese Saison bis jetzt ja eh nicht, weil es mehr Plätze gegeben hat. Also kommt es nicht so drauf an, ob in den untersten paar Reihen Leute stehen..
[CENTER]Pyro in die Kurve! - damit die Kurve lebt![/CENTER]

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Ein 0-0 ist für die Stimmung im Stadion nicht sonderlich förderlich. Daran kann auch die MK nichts ändern. Mannschaften welche sich 0-0 trennen, sollte man mit einem Zweipunkteabzug bestrafen!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Simplex hat geschrieben:Die untersten paar Reihen sind leer, weil der Zaun voll mit Bannern etc. ist und man da unten nichts sehen würde.
ohni scheiss jetzt?

Maximus Hater
Benutzer

Beitrag von Maximus Hater »

cantona hat geschrieben:ohni scheiss jetzt?
jo, ohni scheiss...aber dass schtoht jo nit zur debatte...mit dene zunfahne und mit däm "erscht-zwai-raihe-wytter-oobe-schtoh" isch jo au alles i.O.
;)
look up 2 the sky . . .it's a bird ...punkassmuh'fucker!!!!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Maximus Hater hat geschrieben:jo, ohni scheiss...aber dass schtoht jo nit zur debatte...mit dene zunfahne und mit däm "erscht-zwai-raihe-wytter-oobe-schtoh" isch jo au alles i.O.
;)
Jo isch jo klar ischs wäg de zuunfahne. Hauptsach dä bachel zitiert für sone scheiss

12MUTTENZERKURVE12
Neuer Benutzer

Beitrag von 12MUTTENZERKURVE12 »

D Kurve ghört in Saal und nid ins Internet.! :cool:
IN DÄ FARBÄ ROT & BLAU 1893

ANDRIST

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

12MUTTENZERKURVE12 hat geschrieben:D Kurve ghört in Saal und nid ins Internet.! :cool:
Support your local Team

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Maximus Hater
Benutzer

Beitrag von Maximus Hater »

12MUTTENZERKURVE12 hat geschrieben:D Kurve ghört in Saal und nid ins Internet.! :cool:
in dr Kurve schribbt me Farbä mit E am schluss :cool:
look up 2 the sky . . .it's a bird ...punkassmuh'fucker!!!!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Vilicht sött sich d'Kurve au de neuere Verhältnis aapasse und zumindest chli mitläse und sich über Kritik vo eigene im Internet Gedanke mache.
ich bi mir zwar sicher, dass das gmacht wird, und das wo do diskutiert wird, sin nit gheimi intärni Problem, sondern das wo de Lüüt IM Stadion uffallt und s'Stadion isch trotz allem e öffentliche Ruum. und Sooo dumm sin die andere Fans au nid, dass si das nit merke, dass mir noochglo hän mit dr Luutstärki…

und klar spielt s'schallschluckende Dach au e Rolle, aber es schluckt au dr Gegnerischi Schall. und trotzdäm sin mr für so e Spiel in dr momentane Situation KLAR z'liislig/z'brav gsi!
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

Dodruff hänn alli gwartet... :rolleyes:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Maximus Hater hat geschrieben:in dr Kurve schribbt me Farbä mit E am schluss :cool:
Und was heisst "DÄ"?

Das isch doch "Die Ärzte", oder :D
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

IN DÄ FARBÄ ROT & BLAU 1893

Isch für mi eher Züridütsch. Mini Ex us Winterhur het au immer so gschribe :D

I würd schribe:

IN DE FARBE ROT & BLAU 1893
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Blutengel hat geschrieben:IN DÄ FARBÄ ROT & BLAU 1893

Isch für mi eher Züridütsch. Mini Ex us Winterhur het au immer so gschribe :D

I würd schribe:

IN DE FARBE ROT & BLAU 1893
Klingt für mich wie Urnerdeutsch. Die schreiben jedes Wort mit gefühlten 5 Äs :D
[CENTER]Pyro in die Kurve! - damit die Kurve lebt![/CENTER]

DacoOfa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DacoOfa »

D Kurve ghört in Saal, die wo die Meinig verträtte, denn gänd das doch bi eurem neggschte Saalbsuech grad witer ;)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Simplex hat geschrieben:Klingt für mich wie Urnerdeutsch. Die schreiben jedes Wort mit gefühlten 5 Äs :D
Den wärs aber blöi und nit blau :p
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Simplex hat geschrieben:Klingt für mich wie Urnerdeutsch. Die schreiben jedes Wort mit gefühlten 5 Äs :D
Muesch gar nid eso wyt, ähnä am Bolchä gsehts ähnläch uss... :D

BT

Grad dr Bytrag vo dr beträffende Person zeigt, wie wichtig gwüsse Lüt d Kurve und ihri Maxime sinn. Aber vili vo dene Übersehn, dass anderi Kurve- (und Stadion-)Gänger au no näbem Fuessball und em FCB e Lääbe füehre... und dorum öbbe emol gwüssi Kurvebegäbeheite in Froog stelle. Und nur wenn vorhandeni Strukture zwüscheduure emol hinterforgt wärde, kas Entwicklig gä (und nid nur im Saal...)

D KURVÄ SÖLL LÄBÄ! :cool:
MIR SINNS!

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Lächerliche Diskussion. Lasst diesen 12MUTTENZERKURVE12 doch Regio sein, schliesslich vertritt er die Meinung des Saals... Widmet euch lieber wieder dem Topic: Hood4153 heb dr Latz!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Hood4153
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hood4153 »

Hans hat geschrieben:Lächerliche Diskussion. Lasst diesen 12MUTTENZERKURVE12 doch Regio sein, schliesslich vertritt er die Meinung des Saals... Widmet euch lieber wieder dem Topic: Hood4153 heb dr Latz!
oder dem: wie wird me so guul wie dr hans..chunnt do anw und het grad mole dummi röhre..tzzehehe..du bisch nichtssagend, wie stummi mensche mois

12Basler
Neuer Benutzer

Beitrag von 12Basler »

Ich finds nit guet, dass wenn me e mol eliedtext nid ka ebber frogt und de denn ein nur abwiesend ahlacgt und nüm beachtet. Well ich glaub nit das das denn für d stimmig förderend isch.

Denn no ebbis: d capos stönd jewils bi fanatics und inferno, det isch d stimmig au entsprächend guet well sie noch sind aber bim D3 und s halbe D4 set no e dritte stoh, denn det mache si nur halbsovill mit wie sunscht neume im parkett :(

12Basler
Neuer Benutzer

Beitrag von 12Basler »

Es wär scho sinnvoller in saal z goh aber ich ha au no e läbe näbem fcb und ha nit ziit zobe extra nach em schaffe in d breite z go

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

12Basler hat geschrieben:Es wär scho sinnvoller in saal z goh aber ich ha au no e läbe näbem fcb und ha nit ziit zobe extra nach em schaffe in d breite z go
Kann ich mir gut vorstellen. Das ist auch die Reaktion, die ich erwarten würde, falls mal jemand zum Capo gehen würde mit seinen Anliegen.

Man spürt ja die Menschen, wenn man Samstag ein, Sonntag aus, mit ihnen in der Kurve steht. Die Intolleranz gegenüber Andersdenkenden und Nostalgikern ist gross.

Ich bin intelligent und tollerant genug, mich anzupassen. Letzte oder vorletzte Saison in GC hats Einer mit 'GC GC die Scheisse vom See' versucht und erntete hämisches Gelächter. Der Depp ist natürlich selber Schuld, aber es zeigt gut die allgemeine Wesensart der Coolmans!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Die Capos sollten meiner Meinung nach genau in der Mitte der MK stehen, also in der Menge so ca. Reihe 15.

Sie würden die Menge viel besser erreichen, weil sie dann rundherum umgebend sind.

Gab ja auch mal einen 3. Capo..

my 2 cents
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Bebbionist hat geschrieben: d'Kurve isch bim unterstütze vo dr Mannschaft uf sich ellei gstellt. In Usnahmesituatione oder vo Ziit zu Ziit loht sich au s'C und B mitiibezieh, aber es ka nit unsre Aaspruch si, dass s'ganze Stadion wie in Südamerika oder in Fuessballländer abgoht wie d'Kurve.
und genau das isch e problem, me will die südamerikanischi kultur. schön und rächt, aber für das läbt me eifach uff em falsche kontinänt. s ganze stadion würd vil meh mitmache, wenn alti fanlieder & gassehauer gsunge würde wärde. aber ebe, das will me nit, me isch basel und nit irgend e dütschi mannschaft. das isch aber au scho 100 mol diskutiert worde und findet kei nenner, offebar muess sichs ganze stadion apasse. das gscheht nit unds ergäbnis hämmer uff dr hand, jetzt isches halt so.

und i gang nit mit dr meinig einig, es seig besseri stimmig als z.B. wenn alli ole super fcb gsunge hän o.ä. dasch e anderi stimmgwalt gsi, vilicht nit im gusto vo de südamerika-ultras. me muess sich eifach mol bewusst sih, dass me die (Fantastischi) Kultur vo dört ähne nit importiere ka - wurum denn nit wenigstens e biz probiere uff die andere im stadion izgo?
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

zwölf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zwölf »

fixi hat geschrieben:Die Capos sollten meiner Meinung nach genau in der Mitte der MK stehen, also in der Menge so ca. Reihe 15.

Sie würden die Menge viel besser erreichen, weil sie dann rundherum umgebend sind.

Gab ja auch mal einen 3. Capo..

my 2 cents
alter...

Reacher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Reacher »

stacheldraht hat geschrieben:und genau das isch e problem, me will die südamerikanischi kultur. schön und rächt, aber für das läbt me eifach uff em falsche kontinänt. s ganze stadion würd vil meh mitmache, wenn alti fanlieder & gassehauer gsunge würde wärde. aber ebe, das will me nit, me isch basel und nit irgend e dütschi mannschaft. das isch aber au scho 100 mol diskutiert worde und findet kei nenner, offebar muess sichs ganze stadion apasse. das gscheht nit unds ergäbnis hämmer uff dr hand, jetzt isches halt so.

und i gang nit mit dr meinig einig, es seig besseri stimmig als z.B. wenn alli ole super fcb gsunge hän o.ä. dasch e anderi stimmgwalt gsi, vilicht nit im gusto vo de südamerika-ultras. me muess sich eifach mol bewusst sih, dass me die (Fantastischi) Kultur vo dört ähne nit importiere ka - wurum denn nit wenigstens e biz probiere uff die andere im stadion izgo?
Da kann ich Dir nur zustimmen!!

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

Die Stimmung ist auch in Südamerika nicht in jedem x-beliebigen Spiel super... Es gab im Joggeli genug Spiele mit fantastischer Stimmung, CL-Spiele, Finalissimas etc. aber dort hat die Mannschaft die Stimmung auf die Zuschauer übertragen. Gegen Liverpool damals war es elektrisierend. Aber bei einem 0:0 gekicke gegen den FCZ kann einfach nichts kommen.

Nichtsdestotrotz, vorallem Auswärts funktioniert der Support der Kurve wirklich gut, normalerweise ist man lauter als die Heimfans. Auch im Joggeli ist es eine gute Stimmung, aber damit es wirklich "elektrisierend" wird muss es um mehr gehen und es muss ein gutes Spiel sein. Momentan ist der FCB nicht fähig die Zuschauer zu begeistern, und das seit längerer Zeit.

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

zwölf hat geschrieben:alter...
Was denn ? Kaum sage ich meine Meinung und schon wird eingedroschen... :rolleyes:

Vielleicht ist es nicht möglich, was solls.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Pusher hat geschrieben:Die Stimmung ist auch in Südamerika nicht in jedem x-beliebigen Spiel super... Es gab im Joggeli genug Spiele mit fantastischer Stimmung, CL-Spiele, Finalissimas etc. aber dort hat die Mannschaft die Stimmung auf die Zuschauer übertragen. Gegen Liverpool damals war es elektrisierend. Aber bei einem 0:0 gekicke gegen den FCZ kann einfach nichts kommen.

Nichtsdestotrotz, vorallem Auswärts funktioniert der Support der Kurve wirklich gut, normalerweise ist man lauter als die Heimfans. Auch im Joggeli ist es eine gute Stimmung, aber damit es wirklich "elektrisierend" wird muss es um mehr gehen und es muss ein gutes Spiel sein. Momentan ist der FCB nicht fähig die Zuschauer zu begeistern, und das seit längerer Zeit.
Momentan siit längerer Zyt? Was verstoohsch Du eigentlich unter "längerer Zeit"!? I mein de Cupfinal und die letschte Meisterschaftsheimspiel könnes jo nid sii,d.H also sit däre Saison?! Und das findisch Du lang :confused:
Alles für BS

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

stacheldraht hat geschrieben:und genau das isch e problem, me will die südamerikanischi kultur. schön und rächt, aber für das läbt me eifach uff em falsche kontinänt. s ganze stadion würd vil meh mitmache, wenn alti fanlieder & gassehauer gsunge würde wärde. aber ebe, das will me nit, me isch basel und nit irgend e dütschi mannschaft. das isch aber au scho 100 mol diskutiert worde und findet kei nenner, offebar muess sichs ganze stadion apasse. das gscheht nit unds ergäbnis hämmer uff dr hand, jetzt isches halt so.

isch so, mir sötte uns mit anderne mentalitäte vrgliche als mit de südamerikaner.

ender no mit ängland, schottland, dütschland.

jetzt kömme widr alli mit fuessball uf dr insle isch tot. abr so ischs ebe scho nid ganz. klar, d stimmig het nüt mit dr ultra/kurveszene wo mr in dr schwiz händ, zwüschedure mags vrdammt lieslig sy, abr ab und zue ebe au gottvrdammt lut. einersits gits klassiker wie ynwa, forever blowing bubbles odr i just cant get enoug, abr s git au immer widr uf die aktuelli situation bezogeni sehr luschtigi lieder odr suscht halt viel lärm.

ich bi halt dr meinig, dass lieder wo dr aktuelli gegner beträffe vrmischt mit bekannte melodie eifach brutal ihnedätsche.

und sälbscht klassiker sind halt brutal...

I just cant get enough

odr do

odr arsenal

odr "there's only one team in london"

ich mein, "euri stadt, das isch e schlampe, wo sich d snobs gönnd go vrtrampe" isch e voll geils lied, s problem isch eifach, dasses die däne im gäschtesektor nid vrstönd. und um das gohts doch schlussändlich.

s muess eifach äntwäder mitrisse odr eifach giftig sy, denn mach d lüt mit. und ebe, wenn d melodie brätscht, denn rissts au mehr mit.

do au

simpel abr loset mol. jo ich weiss, city etihad und scheiche, abr das isch nid hoffeheim

Gesperrt