stacheldraht hat geschrieben:und genau das isch e problem, me will die südamerikanischi kultur. schön und rächt, aber für das läbt me eifach uff em falsche kontinänt. s ganze stadion würd vil meh mitmache, wenn alti fanlieder & gassehauer gsunge würde wärde. aber ebe, das will me nit, me isch basel und nit irgend e dütschi mannschaft. das isch aber au scho 100 mol diskutiert worde und findet kei nenner, offebar muess sichs ganze stadion apasse. das gscheht nit unds ergäbnis hämmer uff dr hand, jetzt isches halt so.
und i gang nit mit dr meinig einig, es seig besseri stimmig als z.B. wenn alli ole super fcb gsunge hän o.ä. dasch e anderi stimmgwalt gsi, vilicht nit im gusto vo de südamerika-ultras. me muess sich eifach mol bewusst sih, dass me die (Fantastischi) Kultur vo dört ähne nit importiere ka - wurum denn nit wenigstens e biz probiere uff die andere im stadion izgo?
isch so, mir sötte uns mit anderne mentalitäte vrgliche als mit de südamerikaner.
ender no mit ängland, schottland, dütschland.
jetzt kömme widr alli mit fuessball uf dr insle isch tot. abr so ischs ebe scho nid ganz. klar, d stimmig het nüt mit dr ultra/kurveszene wo mr in dr schwiz händ, zwüschedure mags vrdammt lieslig sy, abr ab und zue ebe au gottvrdammt lut. einersits gits klassiker wie ynwa, forever blowing bubbles odr i just cant get enoug, abr s git au immer widr uf die aktuelli situation bezogeni sehr luschtigi lieder odr suscht halt viel lärm.
ich bi halt dr meinig, dass lieder wo dr aktuelli gegner beträffe vrmischt mit bekannte melodie eifach brutal ihnedätsche.
und sälbscht klassiker sind halt brutal...
I just cant get enough
odr do
odr arsenal
odr "there's only one team in london"
ich mein, "euri stadt, das isch e schlampe, wo sich d snobs gönnd go vrtrampe" isch e voll geils lied, s problem isch eifach, dasses die däne im gäschtesektor nid vrstönd. und um das gohts doch schlussändlich.
s muess eifach äntwäder mitrisse odr eifach giftig sy, denn mach d lüt mit. und ebe, wenn d melodie brätscht, denn rissts au mehr mit.
do au
simpel abr loset mol. jo ich weiss, city etihad und scheiche, abr das isch nid hoffeheim