D Kurve
D Kurve
Ich bi jezt sit mehrere joore Kurvegänger und bi fascht an jedem Spiel debii..
aber langsam frogi mi was us dr Kurve wird? Wo sin die Zite ane, wo sich die gegnerische Fans fascht ind Hose gschisse hän, will sie ins Joggeli hän miesse cho? ich red do jezt nit vo prügle etc. sondern vom support.
me verlangt, dass d spieler liideschaft etc blabla zeige udn minere Meinig noch, chame das mit de richtige Lieder erreiche. aber für das muess me au söttigi bringe wo pushe, wo d spiele heiss mache und atriibe..geschter het me ca 6 minute lang s gliche Lied gsunge..ich bi mir vorcho wie imene Knabechoor..ganz basel macht jezt krach isches glaub gsi..vo dr 27 bis in die 33 minute..
1. wärde alli mied, das lied z singe
2. isch das nit e lied wo d spieler pusht
3. springt bi somene lied dr funke au nit uf die andere Sektore übere.
Negschti situation: Die beschränkte Zürcher lön paar böller ab: wieso brätscht me nit e "i ha e Böller aber keini Finger Meh" däne opfers ins gsicht? Tod und Hass dem FcZ? Fehlazeig!
Isch ufeimol d asicht do, dass me die gegnerische Fans nümm dörf Beleidige?
In dr 2. Halbzit denn ischs besser worde..und siehe da..au d spieler sin ufeimol agressiver und williger gsi..minere Meinig noch sött me, grad imene Spiel gege dr FCZ und bimene Spielstand vo 0:0, Lieder schreie, wo d mannschaft aatriibe, wo dr gegner beleidigt. und nit Treuheitsgeständnis. Das chame wenn me 3:0 fiehrt..
aber langsam frogi mi was us dr Kurve wird? Wo sin die Zite ane, wo sich die gegnerische Fans fascht ind Hose gschisse hän, will sie ins Joggeli hän miesse cho? ich red do jezt nit vo prügle etc. sondern vom support.
me verlangt, dass d spieler liideschaft etc blabla zeige udn minere Meinig noch, chame das mit de richtige Lieder erreiche. aber für das muess me au söttigi bringe wo pushe, wo d spiele heiss mache und atriibe..geschter het me ca 6 minute lang s gliche Lied gsunge..ich bi mir vorcho wie imene Knabechoor..ganz basel macht jezt krach isches glaub gsi..vo dr 27 bis in die 33 minute..
Negschti situation: Die beschränkte Zürcher lön paar böller ab: wieso brätscht me nit e "i ha e Böller aber keini Finger Meh" däne opfers ins gsicht? Tod und Hass dem FcZ? Fehlazeig!
In dr 2. Halbzit denn ischs besser worde..und siehe da..au d spieler sin ufeimol agressiver und williger gsi..minere Meinig noch sött me, grad imene Spiel gege dr FCZ und bimene Spielstand vo 0:0, Lieder schreie, wo d mannschaft aatriibe, wo dr gegner beleidigt. und nit Treuheitsgeständnis. Das chame wenn me 3:0 fiehrt..
-
- Erfahrener Benutzer
@Hood: So falsch sin die Frooge nid...nur wer kah Dir e Antwort geh (doh yhne)!?
d'Strichers hän e paar mol mit Ant-Basel Fang'säng zündlet und reaktion isch gleich null gsi! Das isch wirklich mol anderscht gsi, i würd sage spontaner und nid so durrechoreographiert wie jetzte, wo e Capo (mit sinem Umfeld) halt vorgit was g'sunge wird und wenn!
d'Strichers hän e paar mol mit Ant-Basel Fang'säng zündlet und reaktion isch gleich null gsi! Das isch wirklich mol anderscht gsi, i würd sage spontaner und nid so durrechoreographiert wie jetzte, wo e Capo (mit sinem Umfeld) halt vorgit was g'sunge wird und wenn!
Alles für BS
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
die Problematik des singenden Chors wird schon länger immer wieder angesprochen. Spielbezogener Support gibt es schon lange nicht mehr...Hood4153 hat geschrieben:Ich bi jezt sit mehrere joore Kurvegänger und bi fascht an jedem Spiel debii..
Auch bei den Eckbällen , Freistössen ...
Dafür konnten meine Nachbarn das " em ..... sini Mueter isch e Huere" bis in die eigene Wohnstube hören...

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Wenn man ein paar Jahre zurückblickt, war das Stadion schon ca. 45 Minuten vor Anpfiff fast voll, und die Stimmung war da. Und Heute? 15 Minuten vor Beginn ist alles halb leer, dafür stolpern dann diese Clowns eine Minute und später vor Beginn mit ihren Kebabs, Pizzen Hot-Dogs und Pop-Corn in ihren Händen an einem vorbei auf ihren reservierten "Sitzplatz", und haben eine dumme Fresse wenn der Nachbar steht!
Bin im D3 oben Zuhause.

Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Hani au kurz mitbecho ha dene aber witer dr Matsch verfolgt. Für mi dene aber eher bedänklich wens scho gege die eigene goht, oder unternander scho klöpft......Dome hat geschrieben:was mi geschter meh gstört het, isch dä Rabatz wos gäh het, und plötzlich hämmer alli nur no s Gscheh in dr MK verfolgt....

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- RotblauAmbassador
- Erfahrener Benutzer
Was mich vorallem stört ist, warum gibt es kein FCB Echo mehr ?? ist schon seit mehreren Spielen so !? 
das FCB Echo hat meiner Meinung nach die Mannschaft immer sehr gepusht und den Gegner (wenn es wirklich laut war) auch ein bisschen eingeschüchtert !
Mag mich sogar erinnern dass es mal anstatt das FCB Echo ein Scheiss Ziiri durch das Stadion hallte !
Schade um die sonst gute Stimmung, aber irgendwie werden nur noch die gleichen Lieder gesungen !

das FCB Echo hat meiner Meinung nach die Mannschaft immer sehr gepusht und den Gegner (wenn es wirklich laut war) auch ein bisschen eingeschüchtert !
Mag mich sogar erinnern dass es mal anstatt das FCB Echo ein Scheiss Ziiri durch das Stadion hallte !
Schade um die sonst gute Stimmung, aber irgendwie werden nur noch die gleichen Lieder gesungen !
Ai Stadt, ai Club, ai Liebi
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
Das isch "scheiss Gee Cee" als Echo gsi, wo d'Gümper no unser grossi Rivale gsi ischRotblauAmbassador hat geschrieben:Was mich vorallem stört ist, warum gibt es kein FCB Echo mehr ?? ist schon seit mehreren Spielen so !?

PS aber ich vermisses au!
Alles für BS
-
- Benutzer
schmäh-gesänge und der gegnerischen Mannschaft geltende Hassbekundungen, gehören dazu - es braucht sie, damit Emotionen hoch kommen können.
Werden diese im Keim erstickt, oder mit einem abwertenden Lächeln der Capo's "goutiert" u/o nicht unterstüzt, dann kann das halt schon mal dazu führen, dass allgemein nicht mehr so mitgesungen wird...(im Stil von: Wenn die nur ihre Lieder singen wollen und "meine" nicht, dann sollen Sie doch alleine singen)
Will damit nicht sagen, dass die Hauptaugenmerk darauf liegen sollte, die Gegener zu verschmähen, aber ein wenig fehlts mir auch . . .
bin aber der auch der Meinung, dass die Leistung auf dem Feld trotzdem schlechter war als die der Kurve . . .
saluti
PS: Da costa sini mueter isch si huere :-)
Werden diese im Keim erstickt, oder mit einem abwertenden Lächeln der Capo's "goutiert" u/o nicht unterstüzt, dann kann das halt schon mal dazu führen, dass allgemein nicht mehr so mitgesungen wird...(im Stil von: Wenn die nur ihre Lieder singen wollen und "meine" nicht, dann sollen Sie doch alleine singen)
Will damit nicht sagen, dass die Hauptaugenmerk darauf liegen sollte, die Gegener zu verschmähen, aber ein wenig fehlts mir auch . . .
bin aber der auch der Meinung, dass die Leistung auf dem Feld trotzdem schlechter war als die der Kurve . . .
saluti
PS: Da costa sini mueter isch si huere :-)
look up 2 the sky . . .it's a bird ...punkassmuh'fucker!!!!
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Wieso muess me dr Gegner beleidige? Um das gohts jo gar nid. Aber wenn d Stricher eifach ungscholte ihres "Sch... Basel" ins Joggeli schmättere dörfe, no fählt das 1'000-fach zruggschmättereti "H...söhn" halt eifach.Djox87 hat geschrieben:seigene team atriibe find ich super..
aber wieso muess me de gägner beleidige?
swäri eh geiler wenn me nur lieder würd singe wo steam unterstüze ohni sandere team überhaupt ins mul znäh..but das goht jo i de hüttige zyt gar nid..aber bn de gliche meinig das au vo uns meh ko muess
Dä Faade isch nit erscht syt em geschtrige Match wichtig...
Mir isch rächt, wenn dr Gsang dur e Capo bündlet wird. Aber das darf ruhig au wieder emol dr Situation apasst sy, e bitz chürzer agstimmt (chömed jetzt nid wieder mit "Yshockeystimmig"), no wirds au gly wieder Lüter.
Wenn i muess 6 Minute Schloofliedli singe, no isch das vor em Bettli vo mim Glaine...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Logisch muess me nit 90 min dr gegner beleidige..aber bi somene Spiel, gege dr erzrival..das bruchts denn eifach..denn gits e häxekessel..will sich d rivalität steigeret..ergo keie alli zueschauer dure wenn dr schiri falsch pfifft und voila: d spieler bechömme das mit, wärde agressiver und hitziger..und so entstoht e richtige fight!
-
- Erfahrener Benutzer
also ich selber bin kein Kurvengänger (man möge mich steinigen dafür..), als nicht-in-basel-wohnhafter war ich ein paar mal da, wurde jedoch fast schon rausgeprügelt da man der Meinung war das hier nur einheimische stehen dürfen.. nun gut, jedem seine Meinung dazu..
was mir jedoch vor allem auffällt ist, dass NUR noch die kurve singt.
vor ein paar Jahren war auch die Gegentribühne noch voll im Schuss und schrie lauthals mit, da wars echt ein Hexenkessel.. heute kommt da fast gar nichts mehr.. das finde ich sehr schade und da sollte man ansetzen finde ich.
klar kann man sagen, dass dies nur noch burgerfresser sind und zu faul zum mitmachen. Dies führt jedoch zu keinem Resultat ausser Status Quo (nein, nicht die Band..
)
Ich glaube eher, dass die Kurve sich standhaft gegen Auswärtige wehrt und meint das nur sie die wahren Supporter sind. (zu recht, teilweise). Man sollte in meinen Augen ein Zeichen aus der Kurve setzen und die anderen Ränge bewusst mehr versuchen zu integrieren. Die Jungs sind ja eigentlich kreative Köpfe, die können sich schon was einfallen lassen (zb Choreo mit der Gegentribühne oder sonst was..)
Klar scheint mir jedenfalls, dass die initiative aus der Kurve kommen sollte, sie sind die Leader im Stadion..
Oder belehrt mich eines besseren.. oder steinigt mich nun dafür..
vor ein paar Jahren war auch die Gegentribühne noch voll im Schuss und schrie lauthals mit, da wars echt ein Hexenkessel.. heute kommt da fast gar nichts mehr.. das finde ich sehr schade und da sollte man ansetzen finde ich.
klar kann man sagen, dass dies nur noch burgerfresser sind und zu faul zum mitmachen. Dies führt jedoch zu keinem Resultat ausser Status Quo (nein, nicht die Band..

Ich glaube eher, dass die Kurve sich standhaft gegen Auswärtige wehrt und meint das nur sie die wahren Supporter sind. (zu recht, teilweise). Man sollte in meinen Augen ein Zeichen aus der Kurve setzen und die anderen Ränge bewusst mehr versuchen zu integrieren. Die Jungs sind ja eigentlich kreative Köpfe, die können sich schon was einfallen lassen (zb Choreo mit der Gegentribühne oder sonst was..)
Klar scheint mir jedenfalls, dass die initiative aus der Kurve kommen sollte, sie sind die Leader im Stadion..
chum ins d4 det stönd mir alli rheie 7-12 ;-) darf kene motzeAgent Orange hat geschrieben:Wenn man ein paar Jahre zurückblickt, war das Stadion schon ca. 45 Minuten vor Anpfiff fast voll, und die Stimmung war da. Und Heute? 15 Minuten vor Beginn ist alles halb leer, dafür stolpern dann diese Clowns eine Minute und später vor Beginn mit ihren Kebabs, Pizzen Hot-Dogs und Pop-Corn in ihren Händen an einem vorbei auf ihren reservierten "Sitzplatz", und haben eine dumme Fresse wenn der Nachbar steht!Bin im D3 oben Zuhause.
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Guet Meinigsverschiedeheite gits immer aber das grad in dr Kurve usztrage naja............ aber lömers weiss au nid genau um was es gange isch.Käsebrot hat geschrieben:Naja, es ist nicht das erste Mal, dass sich einige Kurvengänger gegenseitig die Fresse polieren...
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- RotblauAmbassador
- Erfahrener Benutzer
ja bei GC auch das weis ich, aber ich bin überzeugt man hat mal in einem Spiel gegen den FCZ zuerst das FCB Echo gemacht (gefühlte 3x) und dann ging es in ein Scheiss Ziiri über ??Laufi hat geschrieben:Das isch "scheiss Gee Cee" als Echo gsi, wo d'Gümper no unser grossi Rivale gsi isch![]()
PS aber ich vermisses au!
war aber nur 1x und ganz kurz!

ist aber schon lange her
Ai Stadt, ai Club, ai Liebi
ich habe das gefühl du willst ums verecke gesteinigt werden so oft wie du das sagst :-Dbattlefield hat geschrieben:also ich selber bin kein Kurvengänger (man möge mich steinigen dafür..), als nicht-in-basel-wohnhafter war ich ein paar mal da, wurde jedoch fast schon rausgeprügelt da man der Meinung war das hier nur einheimische stehen dürfen.. nun gut, jedem seine Meinung dazu..
klar kann man sagen, dass dies nur noch burgerfresser sind und zu faul zum mitmachen. Dies führt jedoch zu keinem Resultat ausser Status Quo (nein, nicht die Band..)
RotblauAmbassador hat geschrieben:Auch wenn ihr mich jetzt wohl steinigt, aber ich bin der Meinung ein David Degen hätte unserem Spiel gestern sehr gut getan !
battlefield hat geschrieben:also ich selber bin kein Kurvengänger (man möge mich steinigen dafür..), was mir jedoch vor allem auffällt ist, dass NUR noch die kurve singt.
...Oder belehrt mich eines besseren.. oder steinigt mich nun dafür..
Ha genau s'gliich dänkt...und wenn ihr's halt umsverecke wännt!!Djox87 hat geschrieben:ich habe das gefühl du willst ums verecke gesteinigt werden so oft wie du das sagst :-D
Doh hesch

Alles für BS
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
muessi mi sämpf au no drzue gäh.
es isch jo baar mol "blaui auge und wiisem gsicht" gsunge worde. es hasslied mit melodie wo härzig tönt - die dört ahne verstöhn das eh nit!
ich glaub, mir mien uns wieder fokussiere und uf unseri ufgoob zrugg besinne: d'mannschaft unterstütze und ufhöre uns mit "kinderlieder" profiliere...
ich find d'värs jo au schön und d'melodie gfalle mr oft au, aber do chönt dr stadionspeaker grad so guet e chinderlied-cd laufe loh über d'luutsprächer. das triibt d'spieler ähnlig fescht aa. vor allem do unseri halbi mannschaft nit dütsch ka, geschweige denn schwiizerdüütsch. mir mien versueche au si z'erreiche und nid nur "tralalalala" singe. ich sag jetzt au nit, dass mir gar kei so lieder meh sölle singe, aber amigs isch weniger text mehr!
unsre feind muess uns au kei vortrag halte, bis mr ihn hasse, do längt es kurz und prägants "arschloch", dass mir raschte!
d'manschaft brucht uns als unterstützer, nit als "randveraastaltig" wo d'kinder vo de vätere im A,B,C,G bim langwilige spiel könne zueluege!
Mir mien unseri Stime erhebe zum unserne Spieler z'zeige, dass mir si pushe und nit nur uns sälber fiire!
insofärn: "jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! ... s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"
es isch jo baar mol "blaui auge und wiisem gsicht" gsunge worde. es hasslied mit melodie wo härzig tönt - die dört ahne verstöhn das eh nit!
ich glaub, mir mien uns wieder fokussiere und uf unseri ufgoob zrugg besinne: d'mannschaft unterstütze und ufhöre uns mit "kinderlieder" profiliere...
ich find d'värs jo au schön und d'melodie gfalle mr oft au, aber do chönt dr stadionspeaker grad so guet e chinderlied-cd laufe loh über d'luutsprächer. das triibt d'spieler ähnlig fescht aa. vor allem do unseri halbi mannschaft nit dütsch ka, geschweige denn schwiizerdüütsch. mir mien versueche au si z'erreiche und nid nur "tralalalala" singe. ich sag jetzt au nit, dass mir gar kei so lieder meh sölle singe, aber amigs isch weniger text mehr!
unsre feind muess uns au kei vortrag halte, bis mr ihn hasse, do längt es kurz und prägants "arschloch", dass mir raschte!
d'manschaft brucht uns als unterstützer, nit als "randveraastaltig" wo d'kinder vo de vätere im A,B,C,G bim langwilige spiel könne zueluege!
Mir mien unseri Stime erhebe zum unserne Spieler z'zeige, dass mir si pushe und nit nur uns sälber fiire!
insofärn: "jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! ... s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
Die Kurve ist tot, seit sie zu einer Modeerscheinung für unter 18-Jährige geworden ist. Völlig eingefahrene Wertvorstellungen, werden von den Jungen einfach übernommen und gelebt, ohne etwas zu hinterfragen.
Eine Kurve lebt doch von Konfronation mit der Thematik und dem Hunger sich neu zu erfinden und besser zu werden.
In Basel jedoch gibt es wichtigere Punkte, als eine gute Stimmung. Man lebt nach seinen extremen Richtlinien und es gehört es heute zum guten Ton, jeden, der nicht die EINE Kultur nachlebt zu belächeln.
Wir haben eine tolle Kurve, vorallem was Choreos angeht. Man übertreibt es aber damit nur eigene Lieder singen zu wollen. Das kann man machen, solangen die Stimmung nicht darunter leidet.
Wenn man aber merkt, dass man einfach scheisse geworden ist, was die Lautstärke angeht, dann müsste man sich doch auch mal hinterfragen. Nicht aber in Basel, denn wir sind doch sowieso besser als alle anderen.
Wie kommt man eigentlich darauf, dass alles selbst erfunden sein muss und der Rest scheisse ist? Gibt es da Vorbilder? Andere Kurven, die auch nur eigenes Liedgut haben und keine Melodien von gängigen Liedern benutzen?
Denn eigentlich ist es doch vom emotional-psychologischen Standpunkt klar, dass man ein altbekanntes Lied viel emotionaler wahrnimmt und deshalb auch eher mitsingt, weil es einen mitreisst. Und wenn das Lied dann noch einfach gestrickt ist und laut geschrien werden kann, dann ist es doch ein echtes Fussballlied und hat seinen Zweck erfüllt.
Eine Kurve lebt doch von Konfronation mit der Thematik und dem Hunger sich neu zu erfinden und besser zu werden.
In Basel jedoch gibt es wichtigere Punkte, als eine gute Stimmung. Man lebt nach seinen extremen Richtlinien und es gehört es heute zum guten Ton, jeden, der nicht die EINE Kultur nachlebt zu belächeln.
Wir haben eine tolle Kurve, vorallem was Choreos angeht. Man übertreibt es aber damit nur eigene Lieder singen zu wollen. Das kann man machen, solangen die Stimmung nicht darunter leidet.
Wenn man aber merkt, dass man einfach scheisse geworden ist, was die Lautstärke angeht, dann müsste man sich doch auch mal hinterfragen. Nicht aber in Basel, denn wir sind doch sowieso besser als alle anderen.
Wie kommt man eigentlich darauf, dass alles selbst erfunden sein muss und der Rest scheisse ist? Gibt es da Vorbilder? Andere Kurven, die auch nur eigenes Liedgut haben und keine Melodien von gängigen Liedern benutzen?
Denn eigentlich ist es doch vom emotional-psychologischen Standpunkt klar, dass man ein altbekanntes Lied viel emotionaler wahrnimmt und deshalb auch eher mitsingt, weil es einen mitreisst. Und wenn das Lied dann noch einfach gestrickt ist und laut geschrien werden kann, dann ist es doch ein echtes Fussballlied und hat seinen Zweck erfüllt.
ohni jetzt gross welle partei z'ergriffe, muess ich jetzt do e komentar drzue abgeh, ob dass denn neutral usekunnt weiss ich nid..
es goht mr drum, wenn eine e problem het, kha är zu de capos abegoh oder in saal go rede. ich bin mr sehr zimli sicher, dass wenns e bekannts gsicht isch, seit keine e ton, wenn me mol sachlichi kritik abringe will, isch jo au zu ihrem vorteil. (wenns denn irgend e fützli isch wo zum 1. mol dört stoht und me ihre dass au agseht, kha ich d'reaktion no weniger vorahne, obs e nätti isch,also d'reaktion, me weiss es nid...)
im hütige ziitalter vom internet het chuum eine meh einer anezstoh und öbbis vo gsicht zu gsicht z'kläre!
und jede stoht freiwillig in dr kurve, jede stoht dört ine, nid d'kurve zude lüt.
also so göhnd doch in saal und redet mit däne mensche..
sunscht kömmet ihr do mit jo wenns intärn problem git macht me sich lächerlich nach usse, aber do doof go diskutiere über "die eigene problem" imene öffentliche forum bietet de fremde, de zürcher und bärner wo das au könne läse, viel mehr agriffsflächi.. goht jo die wohl e schissdrägg ah was do lauft!
edith: und jo, ich bin grundsätzlig pro hasslieder. obs jetzt d'huere vom da costa goht oder es nur e einzelns "kollegeschwein" isch.
primär sött natürlich trotzdäm dr support vom eigene team stoht! aber ab und zue kunnt hald dä hass uf, däää hasss..
gnau DÄ HASS wo ich bi de spieler vermisst han. lahmi leischtig uffem fäld, kei wille, kei agriff, kei roti karte.. 1 gäli wäge schwalbe! woooooooow.. super derby! goht jo wohl garnid.
mir alli sind nach dene 3 johr extrem verwöhnt.. und langsam kunnt wieder bitz emotionalität uff
ich freu mich im übrige extrem uf dää daag, wos nachere beschissene ziit wieder richtig losgoht, wo me sich wieder übere sieg kha freue wie e kleins kind, und s'nid eifach e wiitere sieg isch. sind glaub uffem beschte wäg, und genau denn kehrt au wieder vieles im stadion, ganz sicher..
es goht mr drum, wenn eine e problem het, kha är zu de capos abegoh oder in saal go rede. ich bin mr sehr zimli sicher, dass wenns e bekannts gsicht isch, seit keine e ton, wenn me mol sachlichi kritik abringe will, isch jo au zu ihrem vorteil. (wenns denn irgend e fützli isch wo zum 1. mol dört stoht und me ihre dass au agseht, kha ich d'reaktion no weniger vorahne, obs e nätti isch,also d'reaktion, me weiss es nid...)
im hütige ziitalter vom internet het chuum eine meh einer anezstoh und öbbis vo gsicht zu gsicht z'kläre!
und jede stoht freiwillig in dr kurve, jede stoht dört ine, nid d'kurve zude lüt.
sunscht kömmet ihr do mit jo wenns intärn problem git macht me sich lächerlich nach usse, aber do doof go diskutiere über "die eigene problem" imene öffentliche forum bietet de fremde, de zürcher und bärner wo das au könne läse, viel mehr agriffsflächi.. goht jo die wohl e schissdrägg ah was do lauft!
edith: und jo, ich bin grundsätzlig pro hasslieder. obs jetzt d'huere vom da costa goht oder es nur e einzelns "kollegeschwein" isch.
primär sött natürlich trotzdäm dr support vom eigene team stoht! aber ab und zue kunnt hald dä hass uf, däää hasss..
gnau DÄ HASS wo ich bi de spieler vermisst han. lahmi leischtig uffem fäld, kei wille, kei agriff, kei roti karte.. 1 gäli wäge schwalbe! woooooooow.. super derby! goht jo wohl garnid.
mir alli sind nach dene 3 johr extrem verwöhnt.. und langsam kunnt wieder bitz emotionalität uff
ich freu mich im übrige extrem uf dää daag, wos nachere beschissene ziit wieder richtig losgoht, wo me sich wieder übere sieg kha freue wie e kleins kind, und s'nid eifach e wiitere sieg isch. sind glaub uffem beschte wäg, und genau denn kehrt au wieder vieles im stadion, ganz sicher..
haha ändlich isch dr saal und dr capo ko.zwölf hat geschrieben:ohni jetzt gross welle partei z'ergriffe, muess ich jetzt do e komentar drzue abgeh, ob dass denn neutral usekunnt weiss ich nid..
ha scho dänkt, das ka's jo nid sy

Balkon
Ich ha's Gfühl im Balkon obe wird d' Stimmig leider au immer wie schlechter. Es hett nur ganz wenigi Grüppli (wo ich vo minere Position im D3) cha worneh, wo oeppis zur Stimmig biiträge wänd.
De Rescht sitzt nur do und konsumiert.
Ha mir drum grad folgendes überleit:
es git glaub e recht ansehlichi Mengi Lüt, wo zwar e Saisoncharte im D Balkon händ, aber immer jewils im Parkett unde sind.
Wenn sich e Teil vo dene Lüt wiederemol im Balkon obe würd und dört würd für Stimmig sorge, chönt meh en Teil vo de jetzige "Konsumente" viellicht mitzieh, denn s'Potential isch vorhande, do bin ich mir ziemlich sicher.
De Rescht sitzt nur do und konsumiert.
Ha mir drum grad folgendes überleit:
es git glaub e recht ansehlichi Mengi Lüt, wo zwar e Saisoncharte im D Balkon händ, aber immer jewils im Parkett unde sind.
Wenn sich e Teil vo dene Lüt wiederemol im Balkon obe würd und dört würd für Stimmig sorge, chönt meh en Teil vo de jetzige "Konsumente" viellicht mitzieh, denn s'Potential isch vorhande, do bin ich mir ziemlich sicher.
Olé olé olé ola - uns ist egal wer heute siegt!
Olé olé olé ola - weil es um was anderes geht!
Olé olé olé ola - weil es um was anderes geht!