Treit me hütt no 501 oder sinn die verbii?
Ich ha fascht keini meh ......
Jo Röggli, isch jo guet.Gevatter Rhein hat geschrieben:Zemdil halt eifach d'Schnuure. I dim Alter het me eh Jeansverbot du OPA !
dädädädäääädäääää.....wasch los KF, brauchst ne luftveränderung, wa?! des aber im kindergarten, was is mit der pupertätskiste? aight!Zemdil hat geschrieben:Jo Röggli, isch jo guet.
dutzidutzi.......
Haltdusedoch und gang mit de Buebe go spiile!
Migrosstretchjeansträger, blöde.
![]()
ich ha no zwei 501 im kaste. Ich lieb di jeans wege dä knöpf..ka sich no öbber a d'Marcel Scheiner Jeans erinnere? Di sind emol kult gsi, 80er johr was für es johrzehnt*schwelg*Zemdil hat geschrieben:Thread Nr. 501 hett mi inspiriert!
Treit me hütt no 501 oder sinn die verbii?
![]()
Ich ha fascht keini meh ......
Losmoldubilligekuefickerhalpfrässiaberdiggsunschrrrräbletzheftig !Zemdil hat geschrieben:Jo Röggli, isch jo guet.
dutzidutzi.......
Haltdusedoch und gang mit de Buebe go spiile!
Migrosstretchjeansträger, blöde.

So lang müesse hirne für sone beschissene Kommentar?Gevatter Rhein hat geschrieben:So lang müesse sueche für sone beschissnigs Bildli ?
Tja, der Zahn der Zeit nagt au an dir Opi...
diesel only the brave diesel !!!!housestyle hat geschrieben:nur no energie... die händ jetzt de geilschti Schnitt vo allne!
do gits genau ein tip ab in foxetown im tessin dört chasch dir peppe und diesel für e halbe priis ineziehRusse hat geschrieben:diesel only the brave diesel !!!!
pepe isch scho au geil....energie isch au ok....levis eigentlich au.....aber diesel sin für mi arsch eifach am beschte gschnitte !!
ich ha mir mol gseit, dass i nid meh als 180.- für e pärli jeans ussgib....und es git doch tatsächlich diesel jeans - und anderi - wo sötte 260.- uffwärts koschte.......fuck the system!!
meiiiiineee Fresse........sag nüd.....pflicht derzue sin no wissi Sogge gsi und die halbhoche allstars turnschue........RALE BALE hat geschrieben: Hehe Marcel SCheiner, die vedammte Clochard Riebli Hose, so scheisse, dass sie scho widr kult sind (gits die MArke eigentlig no)