NLA:St.Gallen vs Fc Basel Sa. 25.08.12
Der FCB kann es besser, aber im Moment schwimmen sie als wäre die Sintflut angebrochen. St.Gallen kämpt besser und ist im Moment die bessere Mannschaft, der FCB ist zu sehr in Einzelstücke aufgeteilt und kämpft nicht als Einheit. Zoua hat anscheinend einiges dazugelernt in der Sommerpause (Ball halten ab und zu doch zu sehen...
)

- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
Das kann man nicht so schnell erwarten..die Mannschaft muss sich finden, und ich behaupte mal, dass er von Zeit zur Zeit besser wird, wie die anderen Neuen auch.Patzer hat geschrieben:ok...
finde seine leistungen bisher alles andere als überragend... ähnlich wie yapi, 1-2 schöne pässe aber mindestens doppelt so viele dumme und gefährliche ballverluste. für die hohe ablösesumme muss da einfach mehr kommen...
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
- Misterargus
- Erfahrener Benutzer
Die Flanken von Diaz kommen an, Er geht geht in die Defensive und hilft mit und rennt den verlorenen Bällen hinterher.Patzer hat geschrieben:ok...
finde seine leistungen bisher alles andere als überragend... ähnlich wie yapi, 1-2 schöne pässe aber mindestens doppelt so viele dumme und gefährliche ballverluste. für die hohe ablösesumme muss da einfach mehr kommen...
Dass dir so Zügs uffalle...isch doch egal, wer TC interviewt.Laufi hat geschrieben:De Steini im Pauseinterview...und doh isch mir grad was uffg'falle,bi aber nid sicher ob's stimmt!? Het öbber vo Euch mol e Steini-Interview nachere Niederlag g'seh!? Mir kunnt's vor,dass ich ihn immer nur vor de Kamera seh,wenn mir am g'wünne sin,oder g'wunne hän! Kah das sii?
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Cha si, mir aber ziemlich egal, denn grinse duet er immerLaufi hat geschrieben:De Steini im Pauseinterview...und doh isch mir grad was uffg'falle,bi aber nid sicher ob's stimmt!? Het öbber vo Euch mol e Steini-Interview nachere Niederlag g'seh!? Mir kunnt's vor,dass ich ihn immer nur vor de Kamera seh,wenn mir am g'wünne sin,oder g'wunne hän! Kah das sii?

Es idch jo au schwierig dr steini nach ere niederlag z interviewe. Sit däm är do isch, hän mir vermuetlig no keini 10 niederlage kha in alle 3 wettbewärb.Laufi hat geschrieben:De Steini im Pauseinterview...und doh isch mir grad was uffg'falle,bi aber nid sicher ob's stimmt!? Het öbber vo Euch mol e Steini-Interview nachere Niederlag g'seh!? Mir kunnt's vor,dass ich ihn immer nur vor de Kamera seh,wenn mir am g'wünne sin,oder g'wunne hän! Kah das sii?
- Misterargus
- Erfahrener Benutzer