So öppis nenn ich Spilverhinderer und nid SpilmacherFeanor hat geschrieben:dr Blick schribt aber "Einem Spielmacher". Also ein vo mehrere. Und dr Yapi isch definitiv ä Spielmacher, verlangt viel Bäll, spielt viel Päss etc. Für vielli gilt är do inne als lähmend, nur Querpäss spielend etc.
Mag si, mä gha halte vonem was mä will, är isch definitiv ä spielmacher... und sälbst wenni eine vo dene wär, wo immer schlächt übere yapi schribä, würdi mi nid freue, wenn sich ä fcb-spieler verletzt het...
CL-Playoff: FC Basel 1893 - CFR Cluj, Di. 21.8.12, 20:45
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
-
- Erfahrener Benutzer
bi mir isches jo so, ich renn nach dr einte qualirundi so bald wie möglig go d'ticket für die neggscht rundi hole.. cupspiel, cupfinal, international, für was au immer d'tickets in verkauf kömme, sobald's git, wärde sie gholt. gegner isch schisseglich.. jede spiel isch glichwichtig, mendrisio uswärts oder bayern deheime! aber seht glaub nid jede eso.. jedem das seine fanleben, bruchts se jo glich alli.xherdan17 hat geschrieben:Gründe für's erscheinen:
-, weil der FCB spielt
Und das sollte für alle richtigen Fans reichen, den Rest braucht man nicht...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
mein Gott - är isch agschlage, MRI zeigt är hett nüt ... wo isch s Problem? Är hett nüt und i wünschem au kei verletzig. I wünsch mr nur, dass dr Vogel endlich ufwacht und dä Spiilzerstörer (leider unser eigenes) nümm bringt. Es isch e wichtigs spiil und d Chance ohni Yapi sind um min. 50% gstige e Siig izfahreRIDE THE LIGHTNING hat geschrieben:du bisch schone ganz armi sau...
e spieler vom eigene team, what the fuck![]()
es gitt leider vill z wenig vo dinere Sorte .. ich bi genausozwölf hat geschrieben:bi mir isches jo so, ich renn nach dr einte qualirundi so bald wie möglig go d'ticket für die neggscht rundi hole.. cupspiel, cupfinal, international, für was au immer d'tickets in verkauf kömme, sobald's git, wärde sie gholt. gegner isch schisseglich.. jede spiel isch glichwichtig, mendrisio uswärts oder bayern deheime! aber seht glaub nid jede eso.. jedem das seine fanleben, bruchts se jo glich alli.
-
- Erfahrener Benutzer
ich sag jo au nüt gäg dr familiebape wo bitz lueg a welli spiel dass är goht, gäld und sicherheitsmässig..BloodMagic hat geschrieben:mein Gott - är isch agschlage, MRI zeigt är hett nüt ... wo isch s Problem? Är hett nüt und i wünschem au kei verletzig. I wünsch mr nur, dass dr Vogel endlich ufwacht und dä Spiilzerstörer (leider unser eigenes) nümm bringt. Es isch e wichtigs spiil und d Chance ohni Yapi sind um min. 50% gstige e Siig izfahre
es gitt leider vill z wenig vo dinere Sorte .. ich bi genauso
aber im momänt herrscht irgendwie sowieso fantechnisch komischi stimmig
alli mit erfolg isch nid alles laber laber
aber e nid quali für d'CL und s'drmit entgehende gäld wär e katastrophe
ha gmeint es goht nid nur um gäld? jojo..
sälbscht wenn mr uns nid würde für d'CL qualifiziere, minus mache, niemer hilft, spieler verkaufe, ins mittelfäld absinke, abstiege, wie xamax ände..
immerno für ich für die tickets umenand renne und sowieso und überhaupt
aber nei. hey. tschämpiens liig isch s'wichtigschte - wägem gäld.
jo ich freu mich au riesig, isch zwar nümmi so speziell wie auscho, fänds au cool wenn mr uns qualifiziere und alles.. aber es isch nid s'wichtigschte.
ps: das mitem yapi.. pf, uffem däge darf me umebashe und sich freue wenn är us dr schnuure bluetet aber bim yapi isches pöös?
jojo, dr yapi, ich wünsch em nüt schlächts.. aber e transfer zu irgendwas wär mr au egal.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
hani - will ich in mim läbe no nie e Spiler vom FCB uspfiffe ha. Natürlich hani mi gfreut ... in dene 20 Johr wo ich e Saisoncharte ha, isch mr no nie e Spiiler so uf dr Sänkel gange wie dr Yapi. Kei Marque, kei Zanni, kei Steini, kei Däge usw. die Lischte chönt me beliebig fortsetze ...RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben:s problem sin so saboteure wie du, wo nid mol die eigeni mannschaft vollständig respektiere. hesch gjublet wo dr yapi e gool gschosse het? worschins scho. aber hauptsach er isch verletzt.
... übrigens gitts immer usnahme ... e Cabanas würdi au nid unterstütze wenr bim FCB spile würdi
Zumindest gegen Lausanne habe ich das anders gesehen. Yapi hat eine ganze Reihe, intelligenter und gut getimter Zuspiele in die Spitze gemacht - u.a. zur Grosschance von Salah oder bei der Situation, wo Salah das Zuspiel von Yapi an der Strafraum-Seite direkt vors Tor weiterleitet und ein Lausanne notfallmässig intervenieren muss, dass Streller nicht im 5er an den Ball kommt.BloodMagic hat geschrieben:So öppis nenn ich Spilverhinderer und nid Spilmacher
Ich bin überzeugt, Yapi wird uns noch wertvolle Dienste leisten, und wünsche ihm gute Besserung.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Yapi macht ein gutes Spiel gegen den schwächsten Club der Superleague - hier geht es aber um die CL und Cluj ist definitiv stärker als Lausanne - für mich hat Cabral gerade in der CL oft gezeigt, dass er eben auch gegen grosse Vereine bestehen kann ... Cabral, Diaz ist für mich darum perfekt im ZMtineri hat geschrieben:Zumindest gegen Lausanne habe ich das anders gesehen. Yapi hat eine ganze Reihe, intelligenter und gut getimter Zuspiele in die Spitze gemacht - u.a. zur Grosschance von Salah oder bei der Situation, wo Salah das Zuspiel von Yapi an der Strafraum-Seite direkt vors Tor weiterleitet und ein Lausanne notfallmässig intervenieren muss, dass Streller nicht im 5er an den Ball kommt.
Ich bin überzeugt, Yapi wird uns noch wertvolle Dienste leisten, und wünsche ihm gute Besserung.
und genau DAS nenne ich eine gute NachrichtFredy H. hat geschrieben:laut Käseblatt sitzt Axel morgen zumindest wieder auf der Bank
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
ohhhh dooooch...BloodMagic hat geschrieben:hani - will ich in mim läbe no nie e Spiler vom FCB uspfiffe ha. Natürlich hani mi gfreut ... in dene 20 Johr wo ich e Saisoncharte ha, isch mr no nie e Spiiler so uf dr Sänkel gange wie dr Yapi. Kei Marque, kei Zanni, kei Steini, kei Däge usw. die Lischte chönt me beliebig fortsetze ...
... übrigens gitts immer usnahme ... e Cabanas würdi au nid unterstütze wenr bim FCB spile würdi
dr Da Silva ....

ach ich wünscht mr aifach dr Ado Smajic hät uns e sprössling hinterloh

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Kei Maarque, kei Zanni ..... Das beweist, dass es bei dir nicht um den FussballerBloodMagic hat geschrieben:hani - will ich in mim läbe no nie e Spiler vom FCB uspfiffe ha. Natürlich hani mi gfreut ... in dene 20 Johr wo ich e Saisoncharte ha, isch mr no nie e Spiiler so uf dr Sänkel gange wie dr Yapi. Kei Marque, kei Zanni, kei Steini, kei Däge usw. die Lischte chönt me beliebig fortsetze ...
Yapi geht, sondern um etwas das viel tiefer ist in Dir. Siehe auch deine Signatur.Hassen ist ungesund und Hass säen ist noch viel schlimmer.
Solltest dich behandeln lassen. Vieles zahlt auch die Krankenkasse.
Diesem Text nach zu urteilen zahlt die Krankenkasse Dir eindeutig zu viele Medikamente ...Fairplay hat geschrieben:Kei Maarque, kei Zanni ..... Das beweist, dass es bei dir nicht um den Fussballer
Yapi geht, sondern um etwas das viel tiefer ist in Dir. Siehe auch deine Signatur.Hassen ist ungesund und Hass säen ist noch viel schlimmer.
Solltest dich behandeln lassen. Vieles zahlt auch die Krankenkasse.

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
ych will goppeloni morn e zwei : null gseh und fertig !
und keini waggler hinde
und diräkter ufs goal vorne
und egal wieviel querpäss der yapi schloht, es söll eifach über d flügel witter goh
und denn ebbe diräkter ufs goal, flangge oder kurzes egg, egal eifach nid verspielt
und zwei döpf
jo, das wärs denn so öbbe
.
und keini waggler hinde
und egal wieviel querpäss der yapi schloht, es söll eifach über d flügel witter goh
und denn ebbe diräkter ufs goal, flangge oder kurzes egg, egal eifach nid verspielt
und zwei döpf
.
Vo der Rhygass bis zur Socinstroos.....
Dr Yapi macht mornSocinstroos hat geschrieben:ych will goppeloni morn e zwei : null gseh und fertig !
und keini waggler hinde
und zwei döpf
.
nit Ei Querpass, ich gib Dir mi Ehrewort druff
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
Yapi ist verletztSocinstroos hat geschrieben:ych will goppeloni morn e zwei : null gseh und fertig !
und keini waggler hinde
und zwei döpf
.

ich auneffin hat geschrieben:bi nervös![]()

Die Aussagen machen mich noch nervöser als ich auch schon bin..shit.„Und der FCB dürfte dafür etwas schwächer geworden sein, weil sie ein paar gute Spieler – zum Beispiel Shaqiri – verloren haben“, vermutet Cadú. „Natürlich wird es für uns trotzdem eine sehr schwierige Begegnung. Ich rechne mit zwei ausgeglichenen Spielen, bin aber zuversichtlich, dass wir es schaffen können.“ Solche Töne hört Clujs Trainer Ioan Andone gerne, und auch er zeigt sich respekt- und hoffnungsvoll: „Basel ist ein sehr starker Gegner, aber ich habe grosses Vertrauen in meine Spieler.“ Dass sein Team zuletzt in der heimischen Liga noch nicht vollständig in Fahrt gekommen sei, spiele überhaupt keine Rolle. „Jetzt geht es um die Champions League, das ist eine ganz andere Ausgangslage“, so Andone.
Hoffe das kommt gut morgen, am besten ein 2:0 - einfach kein Gegentor kassieren!
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
-
- Neuer Benutzer
Live Stream FCB-Cluj
Hej,
weiss jemand, ob das Spiel morgen per gratis Live-Stream übertragen wird (bin in Norwegen und nehme an, dass wie in Schweden Zattoo gesperrt sein wird).
Welcher Crack kann mir weiterhelfen?
Cheers!
weiss jemand, ob das Spiel morgen per gratis Live-Stream übertragen wird (bin in Norwegen und nehme an, dass wie in Schweden Zattoo gesperrt sein wird).
Cheers!
einfach morgen mal livetv.ru oder adthenet checken obs was dabei hat, denke aber schonCantona rotblau hat geschrieben:Hej,
Cheers!
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
Keine Sorge, easy 2 oder 3:0. Hab die letzten beiden Spiele von Cluj komplett gesehen. Die Verteidiger hatten öfters Unkonzentriertheiten, defensives Konstrukt wirkte hüftsteif. Über die Seiten anfällig und im Sturm haben sie auch keinen Streller/Frei/Salah.
Also nicht so pessimistisch, das kommt schon gut.
Ich hoffe so was von das du Recht hast, bin pessimistisch wegen morgen (fragt nicht weshalb)..ein 2:0 und ich bin wieder optimistisch. Aber ich denke wir werden mal wieder ein frühes Tor kassieren, natürlich lasse ich mich des besseren belehren.charliesheenFCB hat geschrieben:Keine Sorge, easy 2 oder 3:0. Hab die letzten beiden Spiele von Cluj komplett gesehen. Die Verteidiger hatten öfters Unkonzentriertheiten, defensives Konstrukt wirkte hüftsteif. Über die Seiten anfällig und im Sturm haben sie auch keinen Streller/Frei/Salah.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bi gsbanne uf dr morgigi Gegner. In letschter Zyt hannis Gfühl es chunnt guet. D'ufftritt gege Thun und Losanne händ Zeigt das sich D'Truppe langsam gfunde het. Dr Diaz isch ohni Zwifel e Bericherig und wird no mängs Geile Pass und Flangge bringe. Und was dr Momo druff het isch brutal, aber är isch no sehr jung und ka no einiges lerne, technisch aber ebebürdig mit em Shaq (übrigens sehr starki Leischtig im DFB Pokal).
Wenn mr morn e konzentrierti und präzisi Leischtig bringe wirds Klappe mit em 3:0 wo jo in dr Forumgmeind gforderet wird.
S'Edith meint no: Lieber 11'000 wo emozional mitgönd als 37'000 ohni Elan!
Wenn mr morn e konzentrierti und präzisi Leischtig bringe wirds Klappe mit em 3:0 wo jo in dr Forumgmeind gforderet wird.
S'Edith meint no: Lieber 11'000 wo emozional mitgönd als 37'000 ohni Elan!