Kawa hat geschrieben:600k Einkommen - 150k Steuern - 100k Sozialabgaben = 350k
Von dem musste er ja auch noch leben inkl. Frau und Kinder. Mal angenommen er brauchte dafür nur 200k bleiben noch 150k.
150k * 10 Jahre = 1.5 Mio. Da er kaum von Anfang an soviel verdiente dürfte es weit weniger sein. Also sagen wir mal max. 1 Mio und keineswegs x Mio ....
Das glaubsch du doch sälber nid?
Vo 600‘000 Fr. Johresikomme (worschins eher no chli meh) e Stürsatz gsamt (inkl. Vermöge) vo über 25% und drzue no 100‘000 Fr. Sozialabzüg? Zum läbe mit Frau und Kind 200‘000 Fr.?
Dänksch er het Battler, e Choffeur und no Umpalumpas wo für d‘Familie lueget und sini Frau het verhaupt nüd gschafft?
Kawa hat geschrieben:Falsch !
Ohne Gütertrennung bekommt die Frau genau die Hälfte der sog. Errungenschaft, also des während der Ehe angehäuften Vermögens.
Das isch so schlicht falsch, sie het lut Erbrächt, Arächt uff e agmässene Betrag!
Dr Chippi isch doch kei Idiot! Bi somne hohe Ikomme und Vermöge kei Ehevertrag oder e vernünftig gregelti Vermögenstrennig zmache!
Ich ha klar 1 bis 2 Stellige Millioneberich gseit, und dermit meini öbis zwüsche 5 und maximal 10 Millione.
Das isch bi dere lange, erfolgriche Karriere und au wenns einigi nid wänn wohr ha, dass sich dr Profifuessball in de letschte Johre (zum Glück nonig überall glich heftig) aber grad au bim FC Basel zu einere vo de Profitrichste Branchene überhaupt entwickelt het.
Und mit dene Top fachkundige Lüt wie Banker, Manager, Awält , Beroter wo de als Profifuessballer automatisch lernsch kenne z.B. an FCB interne Veranstaltige kasch au in Sache Vermögensberotig s‘absolute maximum usehole was mir normale Lüt garnid fertigbringe.
D-Balkon hat geschrieben:do stosch am morge uff, gosch schnäll ins forum und hesch grad e lächle uff em gsicht vo so ahnigslosigkeit. unglaublich wie naiv do e paar (oder eine) sinn.
also das vermöge wird vellicht scho 7 stellig si, aber die 1. zahle wird e 1 si, oder im beschte fall e 2.
nur so zur info profifuessballer läbe nit grad sehr sparsam während ihrer karriere.
Du kennsch di jo uss wie e Profifuessballer läbt und was er so verdient, isch klar hauptsach mol bashe duet guet am Morge

.
Aber scheiss druff, bi do halt anderer Meinig isch jo e interessati Diskussion

Dr Chippi isch trotzdem egal wievill bla bla er het und was er macht ein vo de sympatischte und treuschte Legändene!