Elektröö Tekknöö Höuse und Acid Tips!?
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ja bis sie herausfinden dass du FCB Fan bist. *duck und weg*Knalltrauma hat geschrieben:Also aus meiner Sicht ist dieses Forum hier die geilste Plattform für elektronische Musik in der Schweiz:
http://www.partyboard.ch
*so mal als tipp in die runde werf*
Nur Ziircher dort.

Keine Ahnung ob schon gepostet wurde, aber di.fm ist ja wohl Kult.

reach out and touch faith; your own personal jesus
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ah jäää wird är das? Hmm 3. Raum... hmm... weiss nit, hani z Mannheim vor 10 Joor scho gseh und dr Sound isch mr jetzt bizeli z "soft". Miesst mr überlege und Borderline wo ich s letschtmol gsi bi, isch derbschte Männerüberschuss gsi, also nit grad s Paradise.. Aber wär e Überlegig wärtbasler hat geschrieben:grad erfahre... am 13.9. lege der dritte raum in basel uf und zwar im borderline
pascilicious wird sicher au am start si![]()

so wieni dini posts lies bisch jo ziemli uf cocoonPascilicious hat geschrieben:Ah jäää wird är das? Hmm 3. Raum... hmm... weiss nit, hani z Mannheim vor 10 Joor scho gseh und dr Sound isch mr jetzt bizeli z "soft". Miesst mr überlege und Borderline wo ich s letschtmol gsi bi, isch derbschte Männerüberschuss gsi, also nit grad s Paradise.. Aber wär e Überlegig wärt![]()

ja borderline isch nit jedem si sach, aber finds no geil dört, isch e richtigs loch und das passt eifach zu däm sound

-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ne isch damals Timewarp 2 gsi, aber weiss nüme wo, nix Cocoon.basler hat geschrieben:so wieni dini posts lies bisch jo ziemli uf cocoonjo s ka scho härter si, aber sie mixe eifach z geil
ja borderline isch nit jedem si sach, aber finds no geil dört, isch e richtigs loch und das passt eifach zu däm sound![]()
Borderline vo dr location findi au guet, aber ebe, wenns den nur type dört het, isch es nit ganz so..hmm..."flutschig"

-
- Neuer Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Diesen Samstag: http://www.streetparade.ch/
Endlich wieder mal am Start, da ja der FCB erst am Sonntag spielt.
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
Wie immer am Start.ölkj hat geschrieben:Diesen Samstag: http://www.streetparade.ch/
Line-up aber schwach. Mit Kalkbrenner haben sie im letzten Moment noch jemand geholt, der die Massen locken wird. Ansonsten aber fast nur noch DJs à la Mr-Da-Nos

[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
i gang sit 2 johr nur no an s merkwürdige verhalten am strand z frankfurt am tag vo dr street parade! kei kommerzscheiss, keini kostümierte komiker und keini kinder ume. drzue e guets line up u.a. mit carola, butch, reboot guillaume & the coutu dumonts usw.... und d location isch ähnlich wie dr city beach z basel!
Mathias Kaden letst johr...
Trailer vom MV 2012
Mathias Kaden letst johr...
Trailer vom MV 2012
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
bi 2003 s'letschte mol gsi (93 s'erschte mol!)! Bi eigentlich eher D'n'B oder frühner no Hardcore/Gabber-Head gsi, und wo's den d'Zoom au nüm eso geh het, han ich's gseh kah!*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Wie immer au am Start (since 1998)![]()
Wätter gseht dasmol gaaanz guet us![]()
![]()
Aber das Joor würd mi glaub scho wieder mol reize (Pendulum)

http://www.liquicity.com/2012/07/11-08- ... ival-2012/
Alles für BS
Fazit?
- Soundqualität bei der Stage am Bellevue eine Katastrophe.
- geiles Wetter
- fast keine Schlägereien zu Gesicht bekommen
- mind. 10 Mal Avicii - Levels gehört --> mehr Trance und andere Richtungen, weniger (Charts-) House
- geiles Wetter
- mind. 10 Mal Avicii - Levels gehört --> mehr Trance und andere Richtungen, weniger (Charts-) House
"I have always said Dennis Bergkamp will remain the best partner I have ever had. He is a dream for a striker." - Thierry Henry
-
- Erfahrener Benutzer
Fazit: Fotos gesehen und erfreut, dass ich nicht gegangen bin.?uestlove hat geschrieben:Fazit?
- geiles Wetter
Lieber Bora Bora Ibiza..
Bin nur kurz für Pendulum mit dem Gleis7 an den Bürkiplatz, und ja die Quallität der Musik wär echt scheisse und es war wirklich leise!?uestlove hat geschrieben:Fazit?
- geiles Wetter
Kenn mich in der Szene überhaupt nicht aus, habe aber kürzlich den einen und anderen Club in Spanien besucht. Vor allem ein Stück wurde immer wieder gespielt und ich möchte den Track ausfindig machen.
Die Angaben sind leider minimal. Ziemlich harter Song, der sich ähnlich anhört wie DJ Tiesto Hell Yeah zwischen 5:05 und 5:40.
Evtl. kann mir jemand weiterhelfen. Ist ziemlich "in".
Die Angaben sind leider minimal. Ziemlich harter Song, der sich ähnlich anhört wie DJ Tiesto Hell Yeah zwischen 5:05 und 5:40.
Evtl. kann mir jemand weiterhelfen. Ist ziemlich "in".
Wieder mal geil gewesen.
Wenige Alk- und/oder Drogen-Leichen, keine Prüglereien gesehen, alles friedlich abgelaufen. Stage am Bellevue war wirklich nicht der Hammer, Laser-Show naja. Preise (Bier 8 Stutz, Mineral 5) zu hoch. Werde aber nächstes Jahr sicher wieder am Start sein. Bumbumbumbumbumbumbum
Wenige Alk- und/oder Drogen-Leichen, keine Prüglereien gesehen, alles friedlich abgelaufen. Stage am Bellevue war wirklich nicht der Hammer, Laser-Show naja. Preise (Bier 8 Stutz, Mineral 5) zu hoch. Werde aber nächstes Jahr sicher wieder am Start sein. Bumbumbumbumbumbumbum