Und ich bin stolz, ein Basler zu sein.
- Walliserin
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- Walliserin
- Neuer Benutzer
- PincoPallino
- Erfahrener Benutzer
In Anlehnig an de Jooresdaag (und an Joker sini provokativi Bemerkig uss'em g'schlossene Knallkörper-Thread) möcht au ich gärn festhalte...de kasch doch nit zemmene schwob, wo zmitts innere idänditätskrise schteckt, eso ebbis sage.
är wär doch so gärn e basler - isch aber kaine - und wird au nie aine si
Stolz ein Basler zu sein (und im Frauespital Basel uff d'Wält koh z'sii)!!

Alles für BS
mit sottigne schriibfähler bliibsch aber nit lang wältmacht. digge!rocco hat geschrieben: ich will einen eigenen basler staat, abgegerenzt vom rest. wir sin eine weltmacht udn bracuen niemanden.

@ Laufi:
sott's bi dir nit häisse:
Stolz ein Basler/Münchner/Braunschweiger zu sein.

"Theorie is grau. Fussball is aufm Platz!"
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Wollischere di gits oi noWalliserin hat geschrieben:word
d'Walliserin
![]()

Und no e Froog: isch de $ayzzendrekk unsere Carliod?
An die andere: sorry für de kurzi OT, aber suscht verwütsch ich die zwei do im Forum niene.
Zum Thread:
Und au ich als mit 5 Joohr zuezogene gits kei anderi Stadt als Basel!
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Hans, de Oberkommisär...aber schön, dass Du für alli rede kasch, Heil H...ansHans hat geschrieben:Laufi du Vollweiche, was soll das mit dine verdammte Kompläx und däm miehsame Threadrecycling? Fahr ab! Niemerts will di do.

Genau dä Spruch wär koh, wenn ich de neu veryoungboyser-Thread eröffnet hät und nid de Mundi...und dorum kasch Du (und Konsorte) mir gepflegt de Buckel aberutsche!!
Alles für BS