do hesch e andere:DacoOfa hat geschrieben:dä pfifft ächt biz im chaos umme...
lauft bi euch dr stream rund?
http://www8.livetv.ru/webplayer2.php?t= ... ci=87&si=1
do hesch e andere:DacoOfa hat geschrieben:dä pfifft ächt biz im chaos umme...
lauft bi euch dr stream rund?
Chasch jo vo afang ah säge, dass de Gloon bisch und dass du das mit em "dr Yapi isch e guete" sarkastisch gmeint heschYoshi23 hat geschrieben:gits mol im Yapi Fred... (als Tipp, luegsch mol si Stelligsspil a und schätz mol wievil er lauft. Daser die wiite Päss bsunders guet ka, sot sogar vo "euch" Skeptiker verstande worde si)
ka mi no erinnere, dass letscht Saison jede zweite über dr Steini gjammert het, biss dStatistik genau sGegeteil bewiese het. Au hüt verstön vil nit, dass dr Flankespieler mues abschätze, wo ane dr Stürmer lauft, isch dä den zu schnäll, odr zlangsam odr zögert e Hunderstel Sekunde isch denn agäblich dFlanke schlächt. Egal...
Sowit ich weiss wirds TV Signal, incl. de Ibländer unter anderem in arabische Ruhm übertreit ... und glaub au in Asiatische ... jedefalls wenn dr FCB spilltdiego hat geschrieben:und wieso werden auf teleclub genau die gelben karten auf englisch angeschriebenhaben die auch einen marketingvertrag mit asien oder sowas???
Hejo, dr ganz Vorstand, und ganz Trainerstab alles Glöön, find si sotte dich als Scout isetze. I sag di Sachverständnis strahlt wit übers Forum us... vil Spass no!BloodMagic hat geschrieben:Chasch jo vo afang ah säge, dass de Gloon bisch und dass du das mit em "dr Yapi isch e guete" sarkastisch gmeint hesch
Momentan sind die Alternativen im ZM bisschen rar, oder? Ich wüsste auch nicht wen ich für Yapi spielen lassen würde. Ich würd wohl einfach nicht nur mit einem Stürmer spielen, dann kann Yapi auch auf die Bank. Vielleicht hat es auch einfach damit zu tun, dass Yapi über ne Million im Jahr zieht und man so einen nicht auf die Bank setzen möchte? Wer weiss...Yoshi23 hat geschrieben:Hejo, dr ganz Vorstand, und ganz Trainerstab alles Glöön, find si sotte dich als Scout isetze. I sag di Sachverständnis strahlt wit übers Forum us... vil Spass no!
jo fair, ohni Huggel und Xhaka isch dKonkurrenz nit grad drückend uf siner Position. Aber er spielt jetzt Xhaka-Position, also fascht vom Libero bis zum Sturm. Het im Vogel-System also e tragendi und zentrali Stellig im Moment, und er machts imo doch rächt guet.BloodMagic hat geschrieben:Momentan sind die Alternativen im ZM bisschen rar, oder?