Cha "me"... macht "me" aber nid...adriano91 hat geschrieben:Cha me de Match im TV luege?![]()

Cha "me"... macht "me" aber nid...adriano91 hat geschrieben:Cha me de Match im TV luege?![]()
Heute ist Pflicht, Kür ist gegen GC am Samstag, Basel verwirrt sie mit "Kniechen-Näschen-Öhrchen". Oh Gott ich muss weg aus diesem Büro..... es schlimm heuteTrekbebbi hat geschrieben:Aber ein Doppel-Axel liegt schon drin... äääh, ich meine natürlich einen Doppel-Alex.![]()
Das isch "fascht" e gueti Usred... Also bitte, e bitzeli Sälbstdisziplin, Monsieur...adriano91 hat geschrieben:ich due ebbe faschte, möcht nid - wenn's esse git im Stadion esse![]()
chasch jo di Salätli vorher ässe...adriano91 hat geschrieben:ich due ebbe faschte, möcht nid - wenn's esse git im Stadion esse![]()
der pokal mit dem portal hat den wein gut und reinShamrock hat geschrieben:Nein ich bringe einen Becher mit einem Fächer, oder einen Pokal mit dem Portal, könnte aber auch ein Kelch mit Elch sein.
Ob die wohl zu den sechs stehen dürfen, die aus Estland anreisen?Chrisixx hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 73112.html
6 Fans aus Lettland?![]()
Isch scho wieder Ramadan? Ych mein's im Fall au ärnst. Eifach iinelaufe, d'Ständ linggs liege loh und ab an Platz bis Schlusspfiff. Oder laufsch au an keim Restaurant vrbi, solang's hell isch?adriano91 hat geschrieben:Heeeeey! das meini de ernst.![]()
Döff erst 21:22 esse![]()
Hani hüt au dänggt... hän die Deppe eigentlich keine, wo Korrektur liest? Aber besser isch d'Story vom Girl des Tages gsi. Weiss nid, ob ihre Maa so begeisteret isch, wenn die ganz Schwiz ka lääse, dass sie näbe ihm au no e .... bruucht...Chrisixx hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 73112.html
6 Fans aus Lettland?![]()
Blick halt, vor 2 Tagen kam Ventilspils aus Litauen.Trekbebbi hat geschrieben:Hani hüt au dänggt... hän die Deppe eigentlich keine, wo Korrektur liest? Aber besser isch d'Story vom Girl des Tages gsi. Weiss nid, ob ihre Maa so begeisteret isch, wenn die ganz Schwiz ka lääse, dass sie näbe ihm au no e .... bruucht...![]()
Bisch Du verklemmt oder no e bitzeli Jung? Hüt het fascht jedi Frau so eine in dr nöchi - sie muess das Ding jo nit elei brucheTrekbebbi hat geschrieben:Hani hüt au dänggt... hän die Deppe eigentlich keine, wo Korrektur liest? Aber besser isch d'Story vom Girl des Tages gsi. Weiss nid, ob ihre Maa so begeisteret isch, wenn die ganz Schwiz ka lääse, dass sie näbe ihm au no e .... bruucht...![]()
Ne, nix verklemmt... Aber "er" viellicht. Muess jo nid jede wüsse...Blutengel hat geschrieben:Bisch Du verklemmt oder no e bitzeli Jung? Hüt het fascht jedi Frau so eine in dr nöchi - sie muess das Ding jo nit elei bruche![]()
Ah got denn dSunne unteradriano91 hat geschrieben:Heeeeey! das meini de ernst.![]()
Döff erst 21:22 esse![]()
pus.s.y, stand your ground. haue mir si um. *haudrauf*DacoOfa hat geschrieben:6 Hooligans wo us Lettland kömme?
zum Glück kunnt dr Match im TV.
![]()
seh ich auch so, war schwer zu halten, setzte genau vor der linie noch auf.Misterargus hat geschrieben:Ja, auch schönes Freistosstor, passt genau in die Ecke, unhaltbar !
Weiss nicht was die unqualifizierten Fussballexperten vom SF immer schwafeln wäre für einen guten Torwart kein Problem....