Openairsaison 2012

Der Rest...
BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Sharky hat geschrieben:Cha doch jede mache wie er will....also ich gseh do wiklich kei Problem. Wenn me weiss, es git die Dinger dört gratis, nimm ich au keins mit. Chönnt jo si, dass es jo gar nit bruchsch, denn heschs umsunscht mitgnoh :p
Mir isch das ganze eifach mittlerwile zu stark kommerzialisiert ... bi scho e paar Jöhrli nümm dort obe gsi und d Bilder dureklickt und verschrocke wie vill Ständ dört ume Stönd vo Firmene, wie vill Wärbebandene und wie d Lütt sich no Wärbig alege ... absolute overkill

Mittlerwile heisst au nümm Gurtenfestival, sondern "Migros präsentiert Gurtenfestival" ... WTF!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

BloodMagic hat geschrieben:Mir isch das ganze eifach mittlerwile zu stark kommerzialisiert ... bi scho e paar Jöhrli nümm dort obe gsi und d Bilder dureklickt und verschrocke wie vill Ständ dört ume Stönd vo Firmene, wie vill Wärbebandene und wie d Lütt sich no Wärbig alege ... absolute overkill
jo ich weiss scho was meinsch. Bi au scho ewigs nümm ane somme Open-Air gseh (Sonisphere 2010 mol usgno). Aber frühner hesch wiklich usser dr Bierwerbig und Zigiwerbig nüt kah...irgendwenn isch denn RedBull derzue cho und denn het das agfange boome...Aber frühner hän au dBands noni sovie kostet wie hüt, dorum bruche Abieter ebbe au meh Sponsore.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

BloodMagic hat geschrieben:jo aber ich mein - wär goht an es Festival wo 4 Täg Räge gmäldet isch ohni e Rägeschutz?
Jo e rägejacke hätti sicher mitgno, abr pellerine hani gar keini. Und bi stundelangem starkem niederschlag bringt dr irgendwenn au die türschti arcteryx jacke nümm viel, abgseh drvo dass die d bei nid schützt. Abr schlussändlch stecke au nid so viel gedanke drhinter, s pisst, öpper druckt dr e pellerine ind hand, d montiersch se logischerwies, usser du hesch halt e eigeni besseri pellerine.

Übel kame dene sponsore höchstens näh, dass sy uf schlächts wätter spekuliert händ ;) fascht wie die böse banker

Und ebe, d wärbig bruchts halt zum d künschtler zahle. Gretchenfrage: Was isch dr lieber? Redbull und suschtigi ständ bis zum abwinke odr festival tickets für 400 stutz?

zwölf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zwölf »

cantona hat geschrieben:Jo e rägejacke hätti sicher mitgno, abr pellerine hani gar keini. Und bi stundelangem starkem niederschlag bringt dr irgendwenn au die türschti arcteryx jacke nümm viel, abgseh drvo dass die d bei nid schützt. Abr schlussändlch stecke au nid so viel gedanke drhinter, s pisst, öpper druckt dr e pellerine ind hand, d montiersch se logischerwies, usser du hesch halt e eigeni besseri pellerine.

Übel kame dene sponsore höchstens näh, dass sy uf schlächts wätter spekuliert händ ;) fascht wie die böse banker

Und ebe, d wärbig bruchts halt zum d künschtler zahle. Gretchenfrage: Was isch dr lieber? Redbull und suschtigi ständ bis zum abwinke odr festival tickets für 400 stutz?
200.- fürs Greenfield waren ja schon genug..
Aber hey @ C1RCA, es war super ;)

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

cantona hat geschrieben: Und ebe, d wärbig bruchts halt zum d künschtler zahle. Gretchenfrage: Was isch dr lieber? Redbull und suschtigi ständ bis zum abwinke odr festival tickets für 400 stutz?
Festivaltickets für 400 Stutz

C1RCA
Benutzer

Beitrag von C1RCA »

Oder man hat den Regenschutz im Zelt und ist aufm Festivalgelände. es fängt an zu regnen, und weil es dich anschei**t zurück zum Zelt zu gehen, nimmste einfach so ein Gratisding ;)

zwölf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zwölf »

BloodMagic hat geschrieben:Festivaltickets für 400 Stutz
ok denn mach du das! bisch wohl dr einzig wo eso dänkt..
kasch jo di eigene festival mache!

Im musiggschäft isch wärbig wiiter verbreitet.. rockstar, monser, redbull, marlboro.. isch am greenfield presänt gsi, au am sonisphere 2011 hets sini sponsore kha.
die bänds kömme nid gratis und für 400.- kömme denn keini gäscht meh.
Ich bin eso unglaublich froh gsi am greenfield.. emol e gratis kaugummi, emol e gratis iiste, e sone teil wo dr wasser asprützt, e venti.. (Also dä wo luft ummewirblet he)
alles gsponseret - so what?
- und nei ich unterstütz d'modernisierig und kommerzialisierig vom fuessball garnid.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

zwölf hat geschrieben: - und nei ich unterstütz d'modernisierig und kommerzialisierig vom fuessball garnid.
nid? Aber vo Festivals scho? Was würdsch säge wenn du zum halbe Priis ins Joggeli chunsch - muesch nume e Poncho vo Migros alegge und e Tschäppel vo dr Swisscom... fändsch das au okay?

Du weisch wasi mein - bi uns im Stadion wird au gworbe, aber ebe no imene gwüsse Rahme (wo scho arg strappaziert wird). Gege Wärbig imene gwüsse Rahme isch das au okay - nur do wirds eifach massiv übertribe ... kei Milimeter ohni Wärbig.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

cantona hat geschrieben: Übel kame dene sponsore höchstens näh, dass sy uf schlächts wätter spekuliert händ ;) fascht wie die böse banker
cha mer ned ;-) an den schönen tagen wurde flipflops schweissbänder etc. verteilt, die "anbieter" sind für regen und sonne ausgerüstet.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

BloodMagic hat geschrieben:nid? Aber vo Festivals scho? Was würdsch säge wenn du zum halbe Priis ins Joggeli chunsch - muesch nume e Poncho vo Migros alegge und e Tschäppel vo dr Swisscom... fändsch das au okay?
kann man ja wohl nicht vergleichen. auf dem Gurten wird niemand gezwungen die Give Away der Sponsoren anzunehmen...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

dasto hat geschrieben:kann man ja wohl nicht vergleichen. auf dem Gurten wird niemand gezwungen die Give Away der Sponsoren anzunehmen...
eben ... sagte ja: Freiwillig, also wenn man den Preis halbieren könnte - ich würde z.B. nicht als Werbebande rumlaufen für den halben Preis am Match

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

die Migros hat sich in den letzten Jahren von allen ihren Idealen verabschiedet und ist heute ein rücksichtsloser Konzern, der zur Gewinnoptimierung ALLES unternimmt und der unter verschiedenen Deckmäntelchen immer wieder so tut, als wäre er immer noch die sympathische Genossenschaft für die kleinen Leute.

ja, klar, Kapitalismuskritik. aber:

die Migros hat mit einer Sonderbewilligung des Bundes im letzten Jahr 25 Tonnen mit Pestiziden verseuchten Reis in den Handel gebracht.

die Migros ist ein Unternehmen, dass etwa mit Ringier/Blick am Abend ein Imagebotschafter an seiner Seite weiss und wo fast täglich der breiten Öffentlichkeit "News" aus dem Migrosland verbreitet werden. und wieder: Deckmäntelchen-Politik.

die Migros unterstützt den slow-up Day und macht auf eine Strecke von mehreren Kilometern das gleiche wie am Gurten. einen eigentlich sympathischen Anlass in einen nervigen Event verwandeln, an dem nutzloses Plastikzeugs verteilt wird, dass dann auf der ganzen Strecke nach (und zum Teil ohne) Gebrauch in die Umwelt am Strassenrand entsorgt wird.

drei Beispiele, wie rücksichtslos und manipulativ die Migros wirtschaftet.
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Somnium hat geschrieben: die Migros unterstützt den slow-up Day und macht auf eine Strecke von mehreren Kilometern das gleiche wie am Gurten. einen eigentlich sympathischen Anlass in einen nervigen Event verwandeln, an dem nutzloses Plastikzeugs verteilt wird, dass dann auf der ganzen Strecke nach (und zum Teil ohne) Gebrauch in die Umwelt am Strassenrand entsorgt wird.
ok das hani nid in Erinnerig vo letscht johr...

und jetzt het Migros Digitec kauft... :D tja... so laufts halt... immer in Bewegig bliebe... was wotsch mache, das sich dr Gnosseschaftssinn nid ewig halte wird, miesst in dr hütige Wirtschaft jo klar si.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

boroboro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von boroboro »

http://www.derbund.ch/kultur/pop-und-ja ... y/29060940 Im Ausland ist es bereits einiges schlimmer.

Die Festivalanbieter stehen halt schon stark unter Konkurrenzdruck, die Schweiz hat eine der höchsten Festivaldichten und das Line-up ist da von entscheidender Bedeutung um genügend Besucher zusammen zu trommeln. Man will ja seine Lieblingsband sehen und nicht Plüsch als Headliner. Da dies ein hohes Budget verlangt ist klar und so kommen die Sponsoren als Geldgeber zum Zug.

Wenn du dies mit dem FCB vergleichst ist dies doch ein bisschen ungerecht, da der FCB auf sehr viel mehr Loyalität seiner Fans zählen kann und deutlich weniger Konkurrenz hat als ein Openair.

Noch zum Bellerinen-Beispiel: Eine Regenjacke hat jeder dabei, aber wie gesagt ist die nicht 100% Wasserdicht. Ich wüsste nicht einmal wo man eine solche Bellerine kaufen könnte und Lust dazu habe ich auch nicht, da ich sie eh nur ein- bis zweimal pro Jahr verwenden würde. Da weicht man halt gerne zusätzlich auf eine gratis Bellerine zurück. Wobei dies Ökologisch natürlich schwachsinnig ist....

boroboro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von boroboro »

BloodMagic hat geschrieben:Mir isch das ganze eifach mittlerwile zu stark kommerzialisiert ... bi scho e paar Jöhrli nümm dort obe gsi und d Bilder dureklickt und verschrocke wie vill Ständ dört ume Stönd vo Firmene, wie vill Wärbebandene und wie d Lütt sich no Wärbig alege ... absolute overkill

Mittlerwile heisst au nümm Gurtenfestival, sondern "Migros präsentiert Gurtenfestival" ... WTF!
Wann warst du das letzte mal auf dem Gurten??

Antworten