du verstosch ih n glaub falsch.. er meint dmeit ned, du segisch das um de freestate z'ärgere, sondern er quotet dich demit de freestate dis post gsedAlois E. hat geschrieben:welch unfeine unterstellung.

hrhrhrAlois E. hat geschrieben:Stets zu diensten
@surri bacheli
Klappe zu
2 ab 2. Denn bini öbbe in Basel. Fotze mr denn übere nach D und luege wär dr Chef isch?bs_eagle hat geschrieben:lueg mol uf di Name und di Avatar... denn weisch wer do dr Mongi isch!
@ RINO
hmm... Mittwoch isch eifach s Problem... ..wie chum ich uf Dütschland???
I ha bereits am 20 ab 2 Schuel us.. um weli Zyt hesch denkt?
juhuu!!! eine wo mich liebt...Nino Brown hat geschrieben:hrhrhrhr
digge vrsuech milieu, aber dini erläbnis sin zwar lustig, aber weniger dumm wie "agäbliche fraueschläger" oder "ich bi vrliebt und suech die und die" - threads...
trotzdäm big up und mäld di mol ich ha mi in di vrliebt...![]()
wbs kleiklass macht scho nach de 2 fürobe?bs_eagle hat geschrieben:lueg mol uf di Name und di Avatar... denn weisch wer do dr Mongi isch!
@ RINO
hmm... Mittwoch isch eifach s Problem... ..wie chum ich uf Dütschland???
I ha bereits am 20 ab 2 Schuel us.. um weli Zyt hesch denkt?
Gseht schlächt us. Dä Mittwuch Nomittag isch dr einzig woni in absehbarer Zit frei krieg.bs_eagle hat geschrieben:Toll, ich ha denn erscht grad gesse...
Chönne mr kei anders Date mache?
Wie seht's mit neggscht Wuche am Tsischtig oder Mittwoch über dr Nomidag us?
jo du erinnerisch mi grad an unsere held laupering!bs_eagle hat geschrieben:rino muesch xtra frei, drmit de darfsch Mittagspause mache??????
PS. @Schranz...
Ha glaub meh im Kopf als du, di brueder und dini Grossmuetter zämme...
Wenn mr scho bim Thema sin... s burner Lied vo dr Schütze... wer cha vo sich behaupte bi dr erschte Strofe vo dem Lied in dr Schütze mitgschraue ha???...Schranz??? Definitiv nit!!!
"wo Genie und Wahnsinn sich verbinden,
Worte nich nach Lügen stinken,
gibt es noch n andern Weg,
der steinig ist, aber den es lohnt zu gehn..."
also mache mr's so...Nino Brown hat geschrieben:@ffrrrrrüüünt: "jo ich ha ebbe kai möglichkeit ka si azspräche will ich nur 2 cm hinter ihre gstande bi und nur e föteli vo ihre ha könne mache"
@ bs_eagle: buahahaha: mcd = dessert und nit hauptgang!!! ich würd warsch. beidi untere tisch frässe, wobi ich für di gg. Rino schwarz gseh....pffft...![]()
![]()